Citat:
Jag som tjatar om att alla problem i Afrika är vita mäns fel? Hela första stycket i ditt inlägg handlar ju om att du som feminist eller feministsympatisör anser att allt är vita mäns fel.
Sjukvården behöver pengar för att betala ut högre löner. Vita män som slöar och inte betalar in tillräckligt med skatt. Vita mäns fel. Men om vita mäns skulle jobba merboch hårdare så skulle de ökade inkomsterna vara orättvisa och att stjäla från kvinnor. Detta är vad du tycker.
Håller man inte med om det så är man "rasistsvin".
Sjukvården behöver pengar för att betala ut högre löner. Vita män som slöar och inte betalar in tillräckligt med skatt. Vita mäns fel. Men om vita mäns skulle jobba merboch hårdare så skulle de ökade inkomsterna vara orättvisa och att stjäla från kvinnor. Detta är vad du tycker.
Håller man inte med om det så är man "rasistsvin".
Ja, det är ju i stort sett det enda du tjatar om i alla dina inlägg, så även i detta.
Om du tog dig tid att läsa vad du svarar på istället så skulle du se att det inte står någon stans att allt är vita mäns fel. Inte heller har jag kallat någon rasistsvin. Dock är jag övertygad om att du är en person som gillar att känna dig drabbad och förfördelad så fortsätt gärna att tolka saker så som passar din självömkelse bäst.
Citat:
Du vet lika väl som mig att det finns hur mycket fakta som helst som passar min världsbild men då du ändå tolkar den som det passar dig och vill ha kraftigt viktade siffror så är det helt bortkastat att länka dom.
Tack för omtanken om min eventuelle son, om jag nu har någon, vilket inte du har en aning om. Du behöver inte oroa dig. Då jag står för en öppen syn på saker, inte gillar att generalisera och vara inskränkt så kommer han vara väl skyddad mot personer som dig.