2015-06-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ursprungligen postat av aisling

Ja, vansinniga val, var det... Hon har lyckats hamna i fosterfamilj (Strike 1), bli ihop med en blatte (Strike 2), bli med barn (Strike 3), anslutit sig till ISIS (Strike 4) och allt detta som varande 15 år - jag tycker synd om henne, men detta måste vara den mest pantade tonåringen i världshistorien...

Epic fail!
En liten rättelse, det var inte ISIS, utan Al Qaida (troligtvis mer specifikt Al Nusra eller deras lakejer).
Citera
2015-06-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati444
Vad fan svamlar du om? Pedofili = sexuell dragning till prepubertala barn, med tanke på att hon blev gravid så handlar det om ett pubertalt barn därav handlar det om hebefili.
Jag befattar mig inte med förskönande omskrivningar. Jag vet att det finns tekniska detaljer som särskiljer de olika avarterna som "pedrasti", "hebefili" etc., men juridiskt sett handlar det om sexuellt utnyttjande av barn, med andra ord "pedofili".

Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Otroligt att hon fortfarande får använda telefon.

Jodå, Islamisterna är ganska tekniskt avancerade på det sättet. De får använda bade telefon och internet i vissa fall, för det måste ju sprida sin propagandadynga på något sätt för att lura ned andra fjortisar till skithålan. Gissar på att ingen av arabtanterna snackar ett ord svenska och därmed har det varit fritt fram att ringa på och gråta efter hjälp. Undrar om det går att spåra hennes plats via mobilens gps? I så fall skulle ju Sveriges regering kunna lämna ett önskemål i USA-alliansen om att bomba lägret utanför där hon bor så att killen stryker med. Sedan skulle man ju kunna göra en frittagningsaktion.
Citera
2015-06-30, 13:22
Medlem
Förklarade flickan hur hon hamnade där? Hon behöver inte ha åkt dit av egen fri vilja utan kan mycket väl ha blivit hotad. Hon behöver inte heller ha känt till var de skulle åka förrän de boardade flighten och det är väl inte helt osannolikt att en flicka som förmodligen inte ens gått ut högstadiet vet var Syrien ligger eller särskilt mycket kring omvärlden. Var det kanske hennes första flygresa? Han skulle kanske ta henne på en "romantisk semester"?

Hon har förmodligen inte fått frågan: "Skall du med till Syrien o gå med i kalifatet o bära burqa?". Det verkar på flera i tråden som att så definitivt måste skett och att flickan helt har sig själv att skylla, vilket i mina ögon är en hård dom då vi inte vet något kring omständigheterna.

Det går naturligtvis inte att utesluta att helt frivilligt åkt med till Syrien för att bli en del av kalifatet och producera soldater åt Allah på löpande band, men verkar det mer sannolikt än att hon blivit lurad/hotad?
Senast redigerad av Eventor 2015-06-30 kl. 13:35.
Citera
2015-06-30, 13:24
Medlem
Illuminati444s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag befattar mig inte med förskönande omskrivningar. Jag vet att det finns tekniska detaljer som särskiljer de olika avarterna som "pedrasti", "hebefili" etc., men juridiskt sett handlar det om sexuellt utnyttjande av barn, med andra ord "pedofili".

Nu hittar du bara på för att det ska låta bra. Pedofil kan han aldrig bli om han knullade en 14åring. Våldtäkt av barn absolut det köper jag och begreppet "barn" fluktuerar men pedofili är en fast term som man inte kan använda hur som helst. En pedofil har en sexuell dragning till prepubertala barn. En hebefil har det till pubertala. Det är inte "förskönade omskrivningar" du gör omskrivningar för att få det att låta värre än vad det är.
Citera
2015-06-30, 13:28
Medlem
Citat:
Nu hittar du bara på för att det ska låta bra. Pedofil kan han aldrig bli om han knullade en 14åring. Våldtäkt av barn absolut det köper jag och begreppet "barn" fluktuerar men pedofili är en fast term som man inte kan använda hur som helst. En pedofil har en sexuell dragning till prepubertala barn. En hebefil har det till pubertala. Det är inte "förskönade omskrivningar" du gör omskrivningar för att få det att låta värre än vad det är.
Juridisk är det vad det är, sedan kan du kalla det vad du vill, och ja, det ÄR illa. Islamisterna riktar in sig på minderåriga för de är lättlurade och har inget att sätta emot. Förbannade förbrytare är vad de är.
Citera
2015-06-30, 13:36
Medlem
Illuminati444s avatar
Citat:
Juridisk är det vad det är, sedan kan du kalla det vad du vill, och ja, det ÄR illa. Islamisterna riktar in sig på minderåriga för de är lättlurade och har inget att sätta emot. Förbannade förbrytare är vad de är.

Det är inte en juridisk term utan medicinsk. Du hittar bara på.
Citera
2015-06-30, 13:37
Medlem
Citat:
Det är inte en juridisk term utan medicinsk. Du hittar bara på.
Som sagt, kalla det vad du vill. I svensk domstol döms man för detta.
Citera
2015-06-30, 13:42
Medlem
Illuminati444s avatar
Citat:

Inte för pedofili utan våldtäkt mot barn. Det var termen "pedofil" vi pratade om. Det är inte olagligt att vara pedofil.
Citera
2015-06-30, 13:45
Medlem
Danneskjölds avatar
Hon har ju varit efterlyst på Facebook enl. tidningsuppgifter. Det borde väl således finnas bild och ytterligare uppgifter om denna tjej liksom hennes pojkvän. Vore intressant om någon satt på en skärmdump av den ursprungliga efterlysningen.
Citera
2015-06-30, 13:51
Medlem
Illuminati444s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneskjöld
Hon har ju varit efterlyst på Facebook enl. tidningsuppgifter. Det borde väl således finnas bild och ytterligare uppgifter om denna tjej liksom hennes pojkvän. Vore intressant om någon satt på en skärmdump av den ursprungliga efterlysningen.

Det kommer så småningom, bara en tidsfråga.
Citera
2015-06-30, 14:38
Bannlyst
Citat:

Herregud vad pantad du är, vem i Sverige har någonsin dömts i en domstol för att vara pedofil?
Citera
2015-06-30, 14:41
Medlem
hedinos avatar
Citat:
En liten rättelse, det var inte ISIS, utan Al Qaida (troligtvis mer specifikt Al Nusra eller deras lakejer).

Samma skit , yrkes terrorister som krigar för en gud som inte finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in