Citat:
Ursprungligen postat av
Illuminati444
Vad fan svamlar du om? Pedofili = sexuell dragning till prepubertala barn, med tanke på att hon blev gravid så handlar det om ett pubertalt barn därav handlar det om hebefili.
Jag befattar mig inte med förskönande omskrivningar. Jag vet att det finns tekniska detaljer som särskiljer de olika avarterna som "pedrasti", "hebefili" etc., men juridiskt sett handlar det om sexuellt utnyttjande av barn, med andra ord "pedofili".
Citat:
Ursprungligen postat av
Mikeyjames
Otroligt att hon fortfarande får använda telefon.
Jodå, Islamisterna är ganska tekniskt avancerade på det sättet. De får använda bade telefon och internet i vissa fall, för det måste ju sprida sin propagandadynga på något sätt för att lura ned andra fjortisar till skithålan. Gissar på att ingen av arabtanterna snackar ett ord svenska och därmed har det varit fritt fram att ringa på och gråta efter hjälp. Undrar om det går att spåra hennes plats via mobilens gps? I så fall skulle ju Sveriges regering kunna lämna ett önskemål i USA-alliansen om att bomba lägret utanför där hon bor så att killen stryker med. Sedan skulle man ju kunna göra en frittagningsaktion.