2015-06-29, 22:06
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Att du runkar till porr hela dagarna gör dig inte mer kåt.

Kan garantera dig, hur kåt du än tror dig vara, så är genomsnittlig kvinna dubbelt så kåt, på rätt man då dvs.

Tjejers attraktion och sexualitet är dock inte samma som för män, dom kan gå passiva om dom inte hittar kille med högt nog attraktions värde. Medans män kan ta nästan vad fan som helst om dom inte fått något på en stund.

Men om en kille väl får en kvinna kåt, alltså han är en riktig hunk i hennes ögon så kommer hon vilja knulla till mannens pungkulor är uttorkade så mannen blir illamående av tanken på sex , och sen vill hon fortsätta knulla lite till.

Helt riktigt!
Har bara känt mig attraherad av en man och jag skulle aldrig tacka nej till sex med honom oavsett tid, dag eller plats
Citera
2015-06-29, 22:18
Medlem
"Kvinnor är lika/mer sexuella än män" kan vara det mest irriterande struntet jag fått stå ut med. Det är helt enkelt inte sant.

Tjejer är naturligtvis inte lika intresserade av sex som män, men de är fortfarande väldigt intresserade av sex. Tveklöst. I själva verket är sex en kvinnas främsta maktmedel över män. När tjejer är singlar och dejtar används sex som ett medel för att kvalificera sig för män. Det är ett 'stickprov' för att låsa in en man i ett förhållande. När tjejer är i förhållanden skiftar användbarheten för sex; sex är nu ett verktyg, en positiv förstärkare(dvs. det underförstådda 'gör du inte xxx blir det inget sex'). Det är därför vi hör gifta män(och andra män) som säger 'Jag vill inte göra henne sur, hon har 'da pussy'.
Senast redigerad av Sparkplugg 2015-06-29 kl. 22:22.
Citera
2015-06-29, 22:28
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkplugg
Tjejer är naturligtvis inte lika intresserade av sex som män, men de är fortfarande väldigt intresserade av sex. Tveklöst. I själva verket är sex en kvinnas främsta maktmedel över män. När tjejer är singlar och dejtar används sex som ett medel för att kvalificera sig för män. Det är ett 'stickprov' för att låsa in en man i ett förhållande. När tjejer är i förhållanden skiftar användbarheten för sex; sex är nu ett verktyg, en positiv förstärkare(dvs. det underförstådda 'gör du inte xxx blir det inget sex'). Det är därför vi hör gifta män(och andra män) som säger 'Jag vill inte göra henne sur, hon har 'da pussy'.

Det är goda snälla män du pratar om nu, såna tjejer använder för kärlek och att ta hand om hus / barn osv om dom inte lyckats fånga en riktig hunk, en top man med högt sexuellt värde. Män du pratar om är tjejer inte genuint kåta på, då använder dom sex som maktmedel och försöker att ha det inte så ofta.

Är det en man med riktigt högt sexuellt värde vill bruden knulla hela tiden.

Sen är man många gånger i en gråzon mellan detta, tjejer använder sex som ett maktspel om du inte är i top skiktet av män , men det är då en dans om dominans, vänder du på steken och nekar henne sex, säger att om hon inte lagar middag ikväll får hon sova på soffan osv och du tar kontroll på denna makt kampen så blir det tvärtom, hon kommer se dig som en stark man och hon blir kåt på dig och du får sex när du vill.

Det brukar jag göra med tjejer som håller på så, slutar upp med att dom med glädje lagar middag till mig, gör tjänster för mig osv och är snälla flickor och deras belöning är att jag knullar dom sen.

Det gäller att veta hur tjejer fungerar, hur relationen kvinna/man ser ut och att vinna makt kampen i förhållandet.

Antingen springer mannen efter kvinnan eller så springer kvinnan efter mannen.

Det är bara en som kan vara ledaren och den dominanta , och det måste vara mannen, mannen måste vara den mentalt starkare, är det kvinnan så dör sexlusten till stor del hon tjejen.
Senast redigerad av confused... 2015-06-29 kl. 22:31.
Citera
2015-06-29, 22:28
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkplugg
"Kvinnor är lika/mer sexuella än män" kan vara det mest irriterande struntet jag fått stå ut med. Det är helt enkelt inte sant.

Återigen tar du ditt eget patetiska förhållande som måttstock för alla kvinnor Att din fru inte vill ligga med dig för att du inte gör som hon säger innebär inte att alla kvinnor använder sex som valuta. Själv skulle jag aldrig göra det. Sex har jag för min egen njutnings skull och ingenting annat.
Citera
2015-06-29, 22:44
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Återigen tar du ditt eget patetiska förhållande som måttstock för alla kvinnor Att din fru inte vill ligga med dig för att du inte gör som hon säger innebär inte att alla kvinnor använder sex som valuta. Själv skulle jag aldrig göra det. Sex har jag för min egen njutnings skull och ingenting annat.

Man kan aldrig sluta imponeras av vissa idiotiska inlägg.
Jag har aldrig ens tänkt tanken att använda sex som valuta. Jag har sex när jag är riktigt attraherad och vill slappna av ifrån omvärlden dessutom.
Citera
2015-06-29, 22:49
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag har aldrig ens tänkt tanken att använda sex som valuta. Jag har sex när jag är riktigt attraherad och vill slappna av ifrån omvärlden dessutom.

Dock väldigt vanligt att tjejer gör det, kanske inte alla men väldigt många.
Citera
2015-06-29, 22:50
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD

Exakt! Jag kan inte komma på en enda gång i mitt liv då jag tackat nej till sex med min man, av någon anledning över huvud taget. Jag vill ju ligga med honom, för att jag är kåt och tänder på honom, helt enkelt.

Det sista i världen jag tänker på när vi ligger bredvid varandra i sängen är huruvida han diskat eller whatever Sparkplugg nu måste göra innan han får ligga med sin fru
Citera
2015-06-29, 22:51
Bannlyst
Citat:
Sparkplugg get´s it! Och h*n kan mycket väl vara i ett bra förhållande där båda trivs
Citera
2015-06-29, 22:51
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Dock väldigt vanligt att tjejer gör det, kanske inte alla men väldigt många.

Det kan ju i så fall omöjligt handla om kvinnor som genuint älskar och tänder på sina män... För mig är tanken absurd.
Citera
2015-06-29, 22:53
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Sparkplugg get´s it! Och h*n kan mycket väl vara i ett bra förhållande där båda trivs

Skulle du själv trivas med att vara tvungen att utföra olika sysslor för att få ligga med din älskade? Eller skulle du trivas med att använda sex som valuta och "dela ut" sex som belöning för utförda sysslor? Det låter hemskt i mina öron.
Citera
2015-06-29, 22:54
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Det kan ju i så fall omöjligt handla om kvinnor som genuint älskar och tänder på sina män... För mig är tanken absurd.

Det är sant. Läs det lite längre inlägget jag skrev längre upp. Väldigt vanligt att tjejer inte får den/ en av dom mannen/männen dom än genuint kåt på.

Då blir det så.

Så ser väldigt många relationer ut.
Citera
2015-06-29, 22:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Exakt! Jag kan inte komma på en enda gång i mitt liv då jag tackat nej till sex med min man, av någon anledning över huvud taget. Jag vill ju ligga med honom, för att jag är kåt och tänder på honom, helt enkelt.

Det sista i världen jag tänker på när vi ligger bredvid varandra i sängen är huruvida han diskat eller whatever Sparkplugg nu måste göra innan han får ligga med sin fru

Jag håller med! Jag är mestadels kåt på Fredagar och Lördagar och vill ligga med min man. Jag vill slappna av ifrån all stress och alla problem som varit under veckan men huvudsaken är att man attraheras av sin man/partner. Jag skulle aldrig tacka nej till sex med honom. Vissa gånger brukar han pulla mig för att jag är kåt när vi sover ihop.

Jag har ingen aning vad "clownen" har träffat för brudar men det är i alla fall något väldigt nytt för mig som Sparkplugg skrivit. Han kanske inte är tillräckligt attraktiv för sin fru
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in