Citat:
Ursprungligen postat av
Sparkplugg
Tjejer är naturligtvis inte lika intresserade av sex som män, men de är fortfarande väldigt intresserade av sex. Tveklöst. I själva verket är sex en kvinnas främsta maktmedel över män. När tjejer är singlar och dejtar används sex som ett medel för att kvalificera sig för män. Det är ett 'stickprov' för att låsa in en man i ett förhållande. När tjejer är i förhållanden skiftar användbarheten för sex; sex är nu ett verktyg, en positiv förstärkare(dvs. det underförstådda 'gör du inte xxx blir det inget sex'). Det är därför vi hör gifta män(och andra män) som säger 'Jag vill inte göra henne sur, hon har 'da pussy'.
Det är goda snälla män du pratar om nu, såna tjejer använder för kärlek och att ta hand om hus / barn osv om dom inte lyckats fånga en riktig hunk, en top man med högt sexuellt värde. Män du pratar om är tjejer inte genuint kåta på, då använder dom sex som maktmedel och försöker att ha det inte så ofta.
Är det en man med riktigt högt sexuellt värde vill bruden knulla hela tiden.
Sen är man många gånger i en gråzon mellan detta, tjejer använder sex som ett maktspel om du inte är i top skiktet av män , men det är då en dans om dominans, vänder du på steken och nekar henne sex, säger att om hon inte lagar middag ikväll får hon sova på soffan osv och du tar kontroll på denna makt kampen så blir det tvärtom, hon kommer se dig som en stark man och hon blir kåt på dig och du får sex när du vill.
Det brukar jag göra med tjejer som håller på så, slutar upp med att dom med glädje lagar middag till mig, gör tjänster för mig osv och är snälla flickor och deras belöning är att jag knullar dom sen.
Det gäller att veta hur tjejer fungerar, hur relationen kvinna/man ser ut och att vinna makt kampen i förhållandet.
Antingen springer mannen efter kvinnan eller så springer kvinnan efter mannen.
Det är bara en som kan vara ledaren och den dominanta , och det måste vara mannen, mannen måste vara den mentalt starkare, är det kvinnan så dör sexlusten till stor del hon tjejen.