Citat:
Ursprungligen postat av
Grandesporros
Det tas tacksamt emot i PM eller i BC tråden! Speciellt om OM som verkar vara en kassako om den håller vad det lovar.
Stort tack till er i tråden mycket bra info som vi andra har fått ta del av. Andra med mer vinst, men vi har nog alla gjort oss en fin vinst

Hur hittade ni FPC till en början Zorb och pangon? Jobbar ni inom sektorn/relaterad bransch?
Fick tips av en analytiker faktiskt och på den tiden skrattade jag åt FPC men började läsa på då..
Citat:
Ursprungligen postat av
KiMeister
Klipper vi Xiaomi, då är vi hemma på riktigt. Dessutom visade Lenovo upp delar av sin ZUK Z1 idag, med FPS! Är det vår sensor + Xiaomi. Då är 180:- billigt...
Xiaomi Mi5 kommer for sure med FPC inside, inte imorgon(då blir jag överraskad)
Likaså Lenovo är våran.
ZTE är våran.
Finns inte en chans i hela helvetet att se något annat där, med de storlekarna på order säger det sig självt att vi har tagit hela marknaden utom Samsung.
Bara för kul skull kan vi räkna fram antalet sensorer som sålts i Q3:
140+390 = 530mln ligger i Q1+Q2 så resten ska då vara för Q3 vilket ger ca 1300-530 = 770mln i Q3.
770 / 3,5$ = 26mln sensorer är sålda för ETT kvartal vilket stämmer hyfsat bra med analytikern som sa 30mln/kvartal för Q3+Q4.
Så INTE en chans att nuvarande kunder säljer 26mln på ett kvartal utan här ligger Xiaomi+Lenovo+Oneplus+Småförsäljningar garanterat.
Coolpad, Gionee, LeTv, Huawei, HTC, ZTE, Lenovo, Xioami, Oneplus låter bra i mina öron.
Alla dessa ligger i Asien mer eller mindre och då vänder man sig till modulhusen som finns där = Fingerprint cards partners