Citat:
Ursprungligen postat av
meraman
Åter igen väcker du upp en tråd som borde fått glömmas bort.
Och åter igen gör du det med massa påhitt som du inte kan bevisa alls. Bara massa fantasier. Hur korkad är du egentligen?
det är inget påhitt kolla varför 6e och 7e boken blivit så stor i tex karibien varför tror du man uteslöt dem från första början vi människor är inte redo för den vetskapen än se i Schweiz där forskning börjat närma sig kunskapen om andra parallella dimensioner jag tror du och dina kompisar kommer få äta upp era ord och be om ursäkt när allt visar sig