Kreativa människor! Jag fick en idé till podden om ett avsnitt som kanske kommer i framtiden. För att det ska funka behöver jag minst 5-6 pers som ställer upp.. Det hela kommer ta 5-10 minuter och två inspelningar för varje deltagare (men jag har för vana att börja tjöta med folk i minst en halvtimme när jag väl har dem på linan, så ni får vara beredda på att lägga på luren om ni tröttnar). Mer info finns om ni PMar mig eller, än bättre, skickar ett mail flashbangpodden snabela gmail punkt com.

Ni behöver inte vara dunderkreativa heller, bara ha ett uns fantasi (och ni får betänketid innan inspelning).
Citat:
Ursprungligen postat av
franzstrudel
JAWsome!
Väldigt bra proddat de sista två avsnitten även fast man har en del invändningar på Bruce_Lee avsnittet.
Panda tråden har man läst för flera år sedan och det väckte massvis av minnen när du läste upp den.
Tycker du är inne på rätt spår och speciellt verkar du vara en ödmjuk person vilket uppskattas i dagens värld

.
Donation kommer!!
Säg till om du behöver lite fotsoldater för att få fram avsnitt, det kan vara allt från klippning till röster så bara skicka PM.
Tack! Fan var skoj att höra.

Men vad har du för invändningar mot allas våran Bruce_Lee?

Är så jävla glad att folk gillar Panda-avsnittet! Det klickade inte alls för mig när jag satt och redigerade, men så kom musiken på och BigPete föreslog (efter att ha hört en tidigt version) att jag skulle lägga till ljudeffekterna, och för min del var det där det klickade. Jag har skickat ett PM till dig, förresten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Synd att Lemasive är avstängd. Hans senaste varning var 2009 om man ska tro
https://www.flashback.org/sok/lemasive?f=123 vilket ledde till en avstängning i 6 månader enligt
(FB) Lemasive - Ohörsamhet med möjligheten att söka amnesti efter det. Sket han i det? Eller har han blivit avstängd igen efter 2009? Eller skriver han under ett annat nick? Minns inte om det framgick i avsnittet, men jag fick känslan av att han fortfarande var aktiv.
Ja det är faktiskt synd, han är en synnerligen intressant herre! Om jag minns rätt så är han permanent bannlyst och kan inte söka amnesti, även om det framstår som att han skulle kunna det.. Jag kan vara helt ute och cykla, dock, men är tämligen säker på att så är fallet. Det är dock inte alls omöjligt att han kommer vara med i podden igen i framtiden, så förhoppningsvis har du inte hört det sista från honom ännu.