Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-09, 16:22
  #1261
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Lyteskomik?

Vart har Salgoud tagit vägen?

Hen borde räcka över stafettpinnen till mig.
Förstår du inte ordet lyteskomik? Det innebär att man skrattar åt någon med en mental eller fysisk funktionsnedsättning.

Jag har ingen aning om var Salgoud är men det står dig helt fritt att börja producera avsnitt och lägga upp dem, jag skulle tycka att det var skitkul att lyssna på. Hojta till om du behöver hjälp.
Citera
2017-12-09, 16:30
  #1262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Förstår du inte ordet lyteskomik? Det innebär att man skrattar åt någon med en mental eller fysisk funktionsnedsättning.

Jag har ingen aning om var Salgoud är men det står dig helt fritt att börja producera avsnitt och lägga upp dem, jag skulle tycka att det var skitkul att lyssna på. Hojta till om du behöver hjälp.
Tack
Behöver jag hjälp så frågar jag någon med kompetens.

Skulle behöva Salgouds välsignelse.
Citera
2017-12-09, 18:06
  #1263
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag diggar de psykologiskt tunga avsnitten om gang stalking, där jag även räknar in Kapiton-avsnittet. Avsnitten "Misstag" och "Brevlådor" var även de helt fantastiska!

Skoj att höra, de är mina favoriter att göra också. Har du tips på andra trådar/användare som funkat i sådant avsnitt så hojta gärna till.

Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Tja

Har lyssnat igenom alla avsnitt och väntar spänt efter nya. Jag tycker Salgoud har en behaglig berättarröst så jag var lite snopen när det var en ny inläsare.

Fred !
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Lyssnat igenom allt, och som en sann flashbackälskare så älskar jag podden! En jävligt bra idé i grund och botten, även om man har läst dom flesta trådar ni läser upp. Keep ´em coming!

Tack båda. Har ni tips på trådar eller ämnen så hör av er!

Citat:
Ursprungligen postat av Portlandsson
Hittat en ljudfil från heta linjen där ägaren till linjen (HotRod AB) skäller på en läkarson från Göteborg , boendes i Änggården, Professorn som lägger ut känsliga uppgifter på folk som ringer till heta linjen, på en hemsida, mordhotare.tk ( eller mordhotare2.tk)
Denne Professorn är en flitig skribent under flera namn här på flashback.

https://minfil.org/4eX7R1c5b7/eklof1_telsv_flinten.wav

Intressant! Har varit inne som snabbast och snurrat i trådarna om heta linjen. Du råkar inte veta om det finns en sammanfattning någonstans? Vill minnas att det var mycket att gå igenom. All info du har är välkommet.

Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Vad händer med poden Salgoud, saknar avsnitten och nu är det nästan ett halvår sedan du producerade något!

Har du lagt ner helt och hållet eller är det bara en lång semester?

Citat:
Ursprungligen postat av Azmodean
Undrar detsamma, började lyssna igenom podden för nån vecka sen och fastna totalt.

Kommer fler så småningom - som Memnok skrev så har det helt enkelt varit så att jag haft för mycket på schemat. Funderar på att övergå till säsongsutsläpp istället, vilket kanske skulle kunna möjliggöra att jag ger ut iaf en säsong per år.

Citat:
Ursprungligen postat av Muttaegott
Jag vill med detta inlägg ösa beröm över Salgoud och övriga som lagt jobb på podden! har i princip sträcklyssnat och är snart igenom alla avsnitt vilka gett mersmak! gillar variationen på ämne och personligheter. Kvaliteten är helt ok!

Tack, kommer mer så småningom.

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Förstår du inte ordet lyteskomik? Det innebär att man skrattar åt någon med en mental eller fysisk funktionsnedsättning.

Jag har ingen aning om var Salgoud är men det står dig helt fritt att börja producera avsnitt och lägga upp dem, jag skulle tycka att det var skitkul att lyssna på. Hojta till om du behöver hjälp.

Mulle har tidigare snackat om att göra avsnitt, vill minnas att jag drog iväg ett PM men aldrig hörde något.
Citera
2017-12-09, 18:18
  #1264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Skoj att höra, de är mina favoriter att göra också. Har du tips på andra trådar/användare som funkat i sådant avsnitt så hojta gärna till.




Tack båda. Har ni tips på trådar eller ämnen så hör av er!



Intressant! Har varit inne som snabbast och snurrat i trådarna om heta linjen. Du råkar inte veta om det finns en sammanfattning någonstans? Vill minnas att det var mycket att gå igenom. All info du har är välkommet.





Kommer fler så småningom - som Memnok skrev så har det helt enkelt varit så att jag haft för mycket på schemat. Funderar på att övergå till säsongsutsläpp istället, vilket kanske skulle kunna möjliggöra att jag ger ut iaf en säsong per år.



Tack, kommer mer så småningom.



Mulle har tidigare snackat om att göra avsnitt, vill minnas att jag drog iväg ett PM men aldrig hörde något.
Har icke fått ett pm angående podcast.
Kul att du är tillbaka.
Fortsatt mediokert jobb eller lämnar du över stafrettpinnen till någon med mer kompetens/glöd.
Citera
2017-12-09, 20:58
  #1265
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har icke fått ett pm angående podcast.
Kul att du är tillbaka.
Fortsatt mediokert jobb eller lämnar du över stafrettpinnen till någon med mer kompetens/glöd.

Oj då, där ser man!

Men lätt att hacka på andra, starta en pod är inte raketforskning , så?
Citera
2017-12-09, 21:01
  #1266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Oj då, där ser man!

Men lätt att hacka på andra, starta en pod är inte raketforskning , så?
Raketforskning?
Redo att ta över
Ge mig stafettpinnen så kör jag.
Citera
2017-12-09, 22:42
  #1267
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Raketforskning?
Redo att ta över
Ge mig stafettpinnen så kör jag.

Varsegod här är stafettpinnen kör!

Ingen blir gladare en jag om du kan producera bra material!

Trevlig helg!
Citera
2017-12-09, 22:51
  #1268
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har en gång i tiden varit aktuell som Moderator här på Flashback och kommer troligtvis ägna första avsnittet att prata om det.

Hahaha, ett av de största trollen på Flashback skriver att han varit aktuell som moderator.. Du är så jävla skev så du tror dig själv..
Citera
2017-12-10, 11:56
  #1269
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har icke fått ett pm angående podcast.
Kul att du är tillbaka.
Fortsatt mediokert jobb eller lämnar du över stafrettpinnen till någon med mer kompetens/glöd.

Haha, du är för go. Inte behöver väl någon med din kompetens, glöd, motivation, intelligens och kunskap någon stafrettpinne (sic)? Det vore väl närmast pinsamt att behöva associeras med denna sedan tidigare mediokra produkt - varför inte köra igång under eget namn och regi? Din första lyssnare har du här!

Skämt åsido, vill du klämma ut avsnitt genom mitt flöde är det bara att hojta till. Får jag 3-4 avsnitt som flyger så kan du få eget inlogg till libsyn osv. Annars kör jag gärna en intervju med dig, kanske vi kan spika ett datum i Januari? Under dagen den 14e dec funkar också.
Citera
2017-12-11, 07:42
  #1270
Medlem
Galdars avatar
Fantastiskt gött med ett nytt avsnitt bugar och bockar Salgoud , perfekt till morgonkaffet, garva röven av mig om hon som slog dvärgen med en bok i skallen
Citera
2017-12-11, 21:06
  #1271
Medlem
LillePs avatar
Nya avsnittet satte guldkant på en stressig måndagsmorgon på kontoret, kul att det fortfarande händer grejer!
Citera
2017-12-14, 01:15
  #1272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Haha, du är för go. Inte behöver väl någon med din kompetens, glöd, motivation, intelligens och kunskap någon stafrettpinne (sic)? Det vore väl närmast pinsamt att behöva associeras med denna sedan tidigare mediokra produkt - varför inte köra igång under eget namn och regi? Din första lyssnare har du här!

Skämt åsido, vill du klämma ut avsnitt genom mitt flöde är det bara att hojta till. Får jag 3-4 avsnitt som flyger så kan du få eget inlogg till libsyn osv. Annars kör jag gärna en intervju med dig, kanske vi kan spika ett datum i Januari? Under dagen den 14e dec funkar också.
Jag är Game
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback