2015-06-26, 23:21
Medlem
fonders avatar
Håller verkligen på att bli galen av tankarna. Jag ser verkligen hemsk ut på alla sätt, jag saknar allt som är kvinnlig förutom att jag inte är hårig, har precis allt som är manlig. Min panna är så lång att det räcker till två tjejer utan minsta överdrift, min haka är lika stor som den manligaste mannens, riktigt stort adamsäpple, stora och manliga händer oh fötter, ögonlock som hänger, sne näsa osv.

Värst av allt är att hela mitt utseende är extremt asymmetriskt. Man kan tro att mina ansiktshalvor tillhör helt olika människor och inte minst kroppen, man ser skillnaden på mina armar, bröst, mage och ben extremt tydligt. Inte så att man måste koncentrera sig på mig särskilt länge för att se skillnaderna. De är tydliga.

Det är inte bara min egen åsikt, har frågat andra och de har bekräftat att de inte kan se någon kvinnlighet i mig. Mitt utseende har begränsat mig så pass att jag har lika mycket (o)intressant liv som en 90 årings dvs helt ett helt värdelöst liv så jag bara andas.

När jag ser på filmer där folk är kära och kyssas vill jag bara dö direkt för att jag vet att jag aldrig kommer uppleva nåt liknande. Det gör så fruktansvärt ont. Jag vet inte vad jag ska med alla negativa tankar. Att vara ful är verkligen som att vara död. Jag är bara för feg för att begå självmord och för fattig för att begå assisterat självmord annars hade jag lämnat den här orättvisa världen för längelänge sen.

Om alla var lika fula hade jag inte brytt mig, men jag är så fruktansvärt förbannad för att vissa föds med turen att va så snygga medan andra får acceptera att livet är extremt orättvist.

Jag är 30 år och ser andra som är 48 och har minst två barn oh ändå skulle de väljas framför mig av vilken man som helst, att inte alls ses som ett hot av andra kvinnor för att man ser fördjävlig ut gör så ont så ont.

Om ni har något bra att skriva är jag tacksam, men snälla snälla snälla kom inte med lögner som att alla är fina och skitsnack om självkänsla.

http://wwwc.aftonbladet.se/puls/9906/25/utseende.html
Citera
2015-06-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag är bara för feg för att begå självmord och för fattig för att begå assisterat självmord annars hade jag lämnat den här orättvisa världen för längelänge sen.
Att du skriver det där gör att jag tror att du har andra problem som är mycket större än att du är "ful".
Citera
2015-06-26, 23:28
Medlem
läste inte ditt inlägg, men det är värre att vara ful kille.

en 1/10 tjej har ett högre sexuellt värde än en 6/10 kille.
Citera
2015-06-26, 23:31
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Att du skriver det där gör att jag tror att du har andra problem som är mycket större än att du är "ful".

Nästa gång ska jag beskriva hur rättvis och fin världen är.

Citat:
Ursprungligen postat av speenns
läste inte ditt inlägg, men det är värre att vara ful kille.

en 1/10 tjej har ett högre sexuellt värde än en 6/10 kille.

Du har helt fel, tro mig. Jag hade varit en ful kille alla dagar i veckan generellt är det hemskt att vara ful oavsett kön.
Citera
2015-06-26, 23:33
Medlem
fckingfevers avatar
Har skitfula bekanta som är förlovade och har barn som jag är både snyggare, bättre och mer framgångsrik än men ändå är man själv. Så vettefan om det spelar någon roll. Vissa av oss har bara otur och vi står ut tills vi tar livet av oss.
Citera
2015-06-26, 23:34
Medlem
Sluta bry dig så mycket..visst kan det vara tråkigt nu men när du kommer upp i åldern börjar killar fatta att det inte betyder så mycket. Om du nu tycker du har ett tråkigt ansikte/fötter osv.. börja träna! Gå till gymmet med målet att få världens finaste röv, då kommer killarna att flockas.
Citera
2015-06-26, 23:35
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckingfever
Har skitfula bekanta som är förlovade och har barn som jag är både snyggare, bättre och mer framgångsrik än men ändå är man själv. Så vettefan om det spelar någon roll. Vissa av oss har bara otur och vi står ut tills vi tar livet av oss.

Hänger bara på utseende, tro mig. Hör av dg när du bestämt dig för självmord, kanske jag vågar hänga på då.
Citera
2015-06-26, 23:35
Medlem
Jhonnyzbananazs avatar
Då ska du ha tur att jag attraheras av fula tjejer, helt ärligt och jag är väl en 7/10.
Citera
2015-06-26, 23:37
Medlem
CHI9s avatar
Du kan fortfarande skapa relationer i ditt liv. Träffa vänner, vara ute och träffa nytt folk. Man går inte efter utseende när man väljer vilka man vill vara vän med.
Du får satsa mer på att han en bra personlighet, om man verkligen klickar med någon och är attraherad av någons personlighet så blir även den personen mycket mer attraktiv.
Ju mer folk du träffar, ju mer saker du gör, desto större är även chansen att du träffar en person som njuter tillräckligt mycket av ditt sällskap för att göra det permanent.
Citera
2015-06-26, 23:40
Medlem
Ghastens avatar
Fast fula tjejer får ligga till skillnad mot fula killar.

Du kan fixa en frisyr som döljer pannan. Det finnas massa tricks du kan göra.
Citera
2015-06-26, 23:42
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeboxo42
Sluta bry dig så mycket..visst kan det vara tråkigt nu men när du kommer upp i åldern börjar killar fatta att det inte betyder så mycket. Om du nu tycker du har ett tråkigt ansikte/fötter osv.. börja träna! Gå till gymmet med målet att få världens finaste röv, då kommer killarna att flockas.

Killar i alla åldrar bryr sig om utseende, tvärtom blir bryr sig killarna ännu mer om utseende med åldern.

Jag lovar att jag haft perioder då jag slitit på gymmet utan resultat, därför har jag tröttnat och gett upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Jhonnyzbananaz
Då ska du ha tur att jag attraheras av fula tjejer, helt ärligt och jag är väl en 7/10.

Du är rolig du.
Citera
2015-06-26, 23:42
Medlem
För i helvete...

Tänk på annat i livet, försök att tjäna ihop en jävla massa pengar så har du ett mål att gå efter. Börja träna & fixa till en så bra kropp som möjligt och gå verkligen ALL IN för att bara göra saker som lönar sig. Utnyttja varje dag på det effektivaste sättet, sitt inte och kolla serier 3 dagar i rad.

Ifall du fortfarande känner att det är viktigt med utseendet så kan du ju fixa olika skönhetsoperationer. Pengar är inget problem ALLS ifall man verkligen vill!

''Jag lovar att jag haft perioder då jag slitit på gymmet utan resultat, därför har jag tröttnat och gett upp.'' Det är för att du inte satt dig in i träningen, du MÅSTE äta bra, du kan inte bara ''träna'' utan att veta vad du gör, för då kommer du aldrig få ett resultat du blir nöjd över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in