2015-06-26, 23:43
Medlem
fckingfevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hänger bara på utseende, tro mig. Hör av dg när du bestämt dig för självmord, kanske jag vågar hänga på då.

Nja vettefan.
Jag är ganska snygg eller åtminstone OK. De jag har i åtanke är kanske 3or på sin höjd. dvs ganska fula.
Bestämt och bestämt. Jag är väl trög. Jag skulle nog ta livet av mig om det inte vore så förbannat omständligt. Sjukt hur man kan va driven i alla andra delar av livet som man inte bryr sig ett piss om...
Citera
2015-06-26, 23:43
Medlem
Glorfindels avatar
Nej, alla är inte vackra. Alla är inte fina. På samma sätt som att alla inte är bra på fotboll, är intelligenta eller kan sjunga så är alla inte vackra. Visst finns det en viss gnutta sanning i att alla inte föredrar samma utseende, men på det stora hela så är det som anses vackert samma oberoende av person. Sådant är livet, orättvist.

Vad som är värst, att vara ful kille eller tjej vet jag inte. Ingen har ju upplevt båda, men det finns dock ett överskott av killar. Men å andra sidan så finns det både killar och tjejer som inte skulle duga om de ens var de sista på jorden...
Lösningen är väl att hitta något att fördriva tiden med fram till man trillar av pinn, därav Netflix, och jo, det gäller att undvika "vissa" filmer.
Citera
2015-06-26, 23:44
Medlem
NovaOculuss avatar
Du kanske har lite skavanker.

Vad är dina fördelar och bra sidor?
Citera
2015-06-26, 23:47
Medlem
Jhonnyzbananazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Killar i alla åldrar bryr sig om utseende, tvärtom blir bryr sig killarna ännu mer om utseende med åldern.

Jag lovar att jag haft perioder då jag slitit på gymmet utan resultat, därför har jag tröttnat och gett upp.

Du är rolig du.

Jag är helt seriöst. Det är tråkigt att ha en snygg tjej, jag har haft snygga tjejer, varje gång det gått någon fulare förbi har jag varit mer intresserad av den tjejen. Inte kunnat sluta tänka på den tjejen osv. Så fula tjejer, HIT ME!
Citera
2015-06-26, 23:57
Medlem
Har du ögon? bröst? ben? mysigt hår? Har du en kvinnas röst? En kvinnas omtanke?? En kvinnas värme???

Din knäppa varelse, du har helt fel. Det enda som kan förstöra är en obehaglig personlighet, men det kan man ju alltid fixa till om så skulle vara fallet.
Citera
2015-06-27, 00:02
Medlem
Yrkesks avatar
Adamsäpple har du inte som fruntimmer.

Jobbigt läge. Sminka dig kraftigt.
Citera
2015-06-27, 00:19
Bannlyst
Jag förstår det där med att man vill ha en snygg partner, men när det påverkar hur man blir behandlad i samhället på jobbet är det bara sorgligt. Men jag tror längst in att alla männsikor kan bli "attraktiva" (dock inte snygg...)
Citera
2015-06-27, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cutja007
Jag förstår det där med att man vill ha en snygg partner, men när det påverkar hur man blir behandlad i samhället på jobbet är det bara sorgligt. Men jag tror längst in att alla männsikor kan bli "attraktiva" (dock inte snygg...)

Lel, fel tråd...
Citera
2015-06-27, 00:27
Medlem
nedboys avatar
Kan du inte göra så att du listar dina positiva egenskaper? Som har med ditt utseende att göra? Kom inte sånt skitsnack att det inte finns några sådana. I så fall rangordna dina 5 bästa egenskaper i förhållande till dig.
Citera
2015-06-27, 00:31
Medlem
Det blir vad man gör det till. Går man runt o tycker man är ful så kommer ingen ragga på en.
Gå runt o var glad för att du har armar och ben i behåll.
Så du ser inte bra ut? Bli intressant istället då.
Glada tjejer med hjärna blir snygga.
Så länge du har en mutta så är det nog alltid några som vill ha dig.
För inte är du oskuld TS?
Citera
2015-06-27, 00:41
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Du kan fortfarande skapa relationer i ditt liv. Träffa vänner, vara ute och träffa nytt folk. Man går inte efter utseende när man väljer vilka man vill vara vän med.
Du får satsa mer på att han en bra personlighet, om man verkligen klickar med någon och är attraherad av någons personlighet så blir även den personen mycket mer attraktiv.
Ju mer folk du träffar, ju mer saker du gör, desto större är även chansen att du träffar en person som njuter tillräckligt mycket av ditt sällskap för att göra det permanent.

Dagens lögn.

Är själv ful, i gränslandet mellan missbildad och ful(pga undermålig benstruktur i ansiktet). Jag har varit socialt isolerad hela 2000-talet pga detta. Skrivit om det i flera trådar, bla en som jag själv startade (FB) Utseende är 90 %, personlighet 10 %, detta gäller BÅDE attraktion och vänskap . Jag underdrev dock när jag skrev att personlighet har 10 % betydelse, det är mindre än så.

Förstår dig ts helt och hållet. Sexualiteten är en förbannelse om man haft riktig otur med utseendet. Att veta att precis alla i släkten(och då har jag en stor släkt) och alla fd kompisar har eller har haft flickvän/pojkvän är inte kul(jag är givetvis den som ser mest udda/ful ut).

Folk som säger att du ska acceptera din situation har helt fel, det är raka motsatsen till vad du ska göra. ALLA livets olyckor är till för att man ska ifrågasätta verkligheten på ett djupare plan. Jag har ifrågasatt allting hela livet, aldrig accepterat nånting som är fel, och kom tillslut ganska plötsligt underfund med roten till hela vår sjuka verklighet. Men det går jag inte in på nu.

Hade man kunnat fixa ditt utseende med plastikkirurgi tror du? Bör gå om det mestadels är själva ansiktsdragen det är fel på och inte själva benstrukturen i ansiktet. Hakan kan man faktiskt skala av lite grann på om den är direkt ful, markerad haka är annars inget som gör en tjej ful utan det beror på hur det är sammansatt med resten. Hög panna kan du täcka med frisyr.

Du kan PMa om du vill diskutera eller fråga nåt. Jag är ärlig och förstår precis vad du genomlider.
Citera
2015-06-27, 00:45
Medlem
Hiroshima15s avatar
Du är en kille som "ser bra ut" enligt andra.

Du mår sämre nu.

Du kommer att må bättre om tio år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in