2015-06-25, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Fast det är väl spetsegenskaper Guidetti alltid har haft. Det är hans allround-spel som har harvat. Vilket oftast har varit pga. klubben har spelat med en taktik som inte är optimal för Guidetti

Och dom är?

Fast jag håller med om att hans allround-spel inte heller bra. Ja, killen är inte bra på fotboll helt enkelt. Relativt sett alltså.
Citera
2015-06-25, 12:38
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Och dom är?

Fast jag håller med om att hans allround-spel inte heller bra. Ja, killen är inte bra på fotboll helt enkelt. Relativt sett alltså.
Kämparglöd, styrka.
Citera
2015-06-25, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AaronHernandez
Kämparglöd, styrka.

Det är ju inga riktiga egenskaper som en toppspelare kan leva på. Han kan ju inte direkt användas som en Crouch eller Heskey. Och kämpaglöd, jösses.
Citera
2015-06-25, 12:41
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Det är ju inga riktiga egenskaper som en toppspelare kan leva på. Han kan ju inte direkt användas som en Crouch eller Heskey. Och kämpaglöd, jösses.
Vilka tycker du är Johns styrkor då? Eller du tycker han är värdelös utan någon speciell styrka? Tror du Heskey gjort över 20 mål i holländska ligan?
Citera
2015-06-25, 12:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaronHernandez
Jag hoppas på Serie A. Lazio eller liknande.

Jo det skulle nog passa bra. Även det en serie där svenska spelare faktiskt för det mesta får möjlighet att spela regelbundet. Högre klass än Eredivisie också.
Citera
2015-06-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaBerlinWalters
Okej. Vad vill du ha sagt med detta som jag inte redan sa i mitt inlägg?
Och jämför inte fotbollen med hur den var för 20-25 år sen och hur den är nu, tack!

Alma Berlin

antingen menar du alltså att henrik larsson inte blev en storspelare trots att han inte var ordinarie i ett storlag när han var 23 år eller så tror du att alltså att det var svårare att bli bra som ung på den tiden (trots att t.ex. brolin redan var ordinarie i parma när han var 23), eller vad vill du själv säga? jävla trollkärring.
Citera
2015-06-25, 13:00
Bannlyst
Folk måste inse att Henrik Larsson var ett undantag och inte en regel.

Ja, till och med Heskey skulle nog kunna göra 20 mål i Holland, särskilt när hälften är på straff. Då talar vi ändå om en av Europas sämsta målskyttar.
Citera
2015-06-25, 13:16
Medlem
Citat:
Folk måste inse att Henrik Larsson var ett undantag och inte en regel.

Ja, till och med Heskey skulle nog kunna göra 20 mål i Holland, särskilt när hälften är på straff. Då talar vi ändå om en av Europas sämsta målskyttar.

är det därför det typ snittats 2-3 pers senaste åren som mäktat med över 20 mål i eredivisie? varav en stor majoritet av dessa både är äldre än guidetti samt gått vidare till lag på övre halvan i top-4 ligorna? jodå, johan elmander och stefan rodevåg hade nog kunnat gå in och göra 25 mål i eredivisie, vi säger så.
Citera
2015-06-25, 13:17
Medlem
Finns det folk som på allvar ifråsätter Henkes förmåga fortfarande alltså? Är väl dessa stereotypa människor som menar att Zlatan bara skapar problem i landslaget. Fy fan alltså.
Citera
2015-06-25, 13:26
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Jag tycker han är hur skön som helst. Har en jävla attityd men är inte arrogant och obehaglig som Zlatan. Guidetti är en sann folkhjälte!
Citera
2015-06-25, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jag tycker han är hur skön som helst. Har en jävla attityd men är inte arrogant och obehaglig som Zlatan. Guidetti är en sann folkhjälte!

Det kan jag hålla med om.
Folkhjälte är han inte. Men han kan bli. Den viljan, glöden och entusiasmen har han. En viking.

Alma Berlin
Citera
2015-06-25, 13:32
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaBerlinWalters
Det kan jag hålla med om.
Folkhjälte är han inte. Men han kan bli. Den viljan, glöden och entusiasmen har han. En viking.

Alma Berlin
Absolut, han har en inre kraft som få, det smittar av sig i laget och bland fansen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in