2014-08-23, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Baserat på det man läst så verkade han vara en renodlad träningsprodukt redan då. Han har agerat som ett proffs från osedvanligt tidig ålder och allt snack om att han är stor i käften osv tycker jag ger helt fel bild av honom. Han har slitit hårdare än de flesta för att komma dit han är (var).

Du baserar det på vad du läst, den killen har alltid varit kaxig. Min son spelade med han i AIK och redan då var han en skit stövel och kommer inte ändra på sin karaktär. Du behöver inte måla upp någon som du inte har en aning om!
Citera
2014-08-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullet
Du baserar det på vad du läst, den killen har alltid varit kaxig. Min son spelade med han i AIK och redan då var han en skit stövel och kommer inte ändra på sin karaktär. Du behöver inte måla upp någon som du inte har en aning om!
Hur vet du att han inte kommer ändra sin attityd? Bara för att han varit kaxig och dryg så betyder ju inte det att han kommer hålla på så hela livet. Tycker Guidetti verkar vara en bra kille och som tar tag i sig sj
Citera
2014-08-23, 22:35
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Du baserar det på vad du har läst, den killen har alltid varit kaxig. Min son spelade med honom i AIK och redan då var han en skitstövel och han kommer inte ändra på sin karaktär. Du behöver inte måla upp något som du inte har en aning om!
Guidetti har aldrig spelat i AIK så då får vi väl utgå från att du även ljuger om att din son spelat med honom.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Senast redigerad av a.e.g 2014-08-23 kl. 22:39.
Citera
2014-08-23, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hur vet du att han inte kommer ändra sin attityd? Bara för att han varit kaxig och dryg så betyder ju inte det att han kommer hålla på så hela livet. Tycker Guidetti verkar vara en bra kille och som tar tag i sig sj

Är man en sån såär man en sån, man brukar inte se felet hos sig själv utan hos andra, av den anledningen så tror jag att han inte kommer ändra på sin attityd!

Hahha, vem ska annars ta tag i han om han inte gör det själv, vid det här laget är han inte längre en tonåring.
Citera
2014-08-23, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Guidetti har aldrig spelat i AIK så då får vi väl utgå från att du även ljuger om att din son spelat med honom.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Sorry, det var i BP, min son bytte klubb till BP. Vad skulle jag ha att tjäna på att ljuga ditt pundhuvud?
Citera
2014-08-23, 22:39
Medlem
Citat:
Är man en sån såär man en sån, man brukar inte se felet hos sig själv utan hos andra, av den anledningen så tror jag att han inte kommer ändra på sin attityd!

Hahha, vem ska annars ta tag i han om han inte gör det själv, vid det här laget är han inte längre en tonåring.
Vem är du att veta huruvida han kommer ändra sitt beteende eller inte? Finns en hel drös med lovande spelare som haft kaxig attityd och haft hyss för sig men för det så kan du väl inte säga att han kommer bära med sig det hela livet? Är du också plastgårdare eller?
Citera
2014-08-23, 22:45
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Alltså va?? En dålig tillagad kyckling är alltså orsaken till hans förfall?

Det är något som inte stämmer. Kan det vara dopningsmisstankar? En invecklad dopning inom fotbollsklubbar?
Jag går i samma tankar. En hund ligger begraven och jag är överraskad att media inte grävt djupare här.

Guidetti har missat två år, förmodligen pga riktig skada men skulle verkligen en kyckling gjort det? Och denna "skada" hänger kvar i den mån att Feyenoord/Ajax inte vill chansa med honom. Låter ytterst märkligt.
Citera
2014-08-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonO'Boogie
Jag går i samma tankar. En hund ligger begraven och jag är överraskad att media inte grävt djupare här.

Guidetti har missat två år, förmodligen pga riktig skada men skulle verkligen en kyckling gjort det? Och denna "skada" hänger kvar i den mån att Feyenoord/Ajax inte vill chansa med honom. Låter ytterst märkligt.
Ska en dåligt tillagad kycklingbit sabba hela hans karriär alltså? Verkligen tragiskt i så fall.
Citera
2014-08-23, 23:09
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonO'Boogie

(FB) Skvaller om fotbollstalangen John Guidetti

Har spekulerats lite i den tråden, började nästan likna en konspirationstråd. Jag var också inne på att en hund ligger begraven, det är för mycket som är märkligt. Samtidigt borde det ha läckt ut om det finns någon information som man försöker dölja för allmänheten. Det känns så i alla fall. Han har i alla fall spelat för Stoke i Premier League. Har han varit hemligt avstängd för något, är han det inte längre i alla fall.

Att Feyenoord inte har något intresse för honom längre kan tyckas konstigt, men det är rimligt om man tar med i beräkningen att Feyenoord är en äkta fattigmansklubb. Det kan verka som att City rear ut honom, men för Feyenoord är det fortfarande inte pengar som kan slösas hur som helst. Det kan också vara taktik av Martin van Geel. I själva verket är Feyenoord intresserade, men man försöker pressa City att få igenom ett lån, där de betalar hans lön. Inte så troligt kanske, men det är en teori som kan stämma.
Citera
2014-08-24, 00:35
Medlem
BarryHeros avatar
Kan folk sluta tjata om kyckligen? Kycklingmyten ar sedan lange krossad. Det fanns aldrig nagon kycklingbit.

http://www.fotbollskanalen.se/england/lundhs-podcast-agenten-om-guidettis-skada-det-var-ingen-kyckling/
Citera
2014-08-24, 12:29
Medlem
Citat:
Uppenbarligen var du inte benägen att läsa vad jag skrev i sin helhet och förstå sammanhanget. Poängen var att han tränat skithårt snarare än är en renodlad talang som bara glidit och snackat sig fram. Absolut ingenting annat. Du behöver inte måla upp något som om det är en persons ståndpunkt om du inte förstår vad personen skriver, tack och hej.
Citera
2014-08-24, 12:50
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Så länge han inte blir virussjuk av kycklingbitar så kan denne kille bli hur stor som helst. Men i vilken liga tror ni han skulle lyckas allra bäst i om det inte är Allsvenskan eller PL? Och han borde ju vara given i landslaget eller?

Hör många inklusive folk i tråden som är tveksamma till hela virus storyn, alltså vi pratar om en kille som har växt upp i Kenya även om han inte har växt upp slummen har han spelat i slummlag. Haft en Östafrikansk bakterieflora i kroppen, rest på bortamatcher med slummlaget, dela kläder, vatten, svett, och mat med dessa grabbar. Snubbens immunförsvar borde vara ganska stabilt vid det laget han kom till Holland. Att han sedan är enda personen i hela restaurangen som åker på en risig kyckling (det var liksom inte att alla blev smiddade av en dålig batch) det låter bara så abstrakt.

Jämnför detta med typ köttelfeber som vissa fotbollsspelare drabbas av då är de borta 5-8månader.

Det här bara så galet, vi har spelare som överlever och tillfrisknar från malaria snabbare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in