2015-06-14, 08:06
  #877
Medlem
limE86s avatar
Jag ska ner till "fjollträsk" snart. Är norrlänningen och har ingen som helst hum om hur man ska göra eller bete sig på plattan. Ska man stå och vänta på att någon kommer fram till en eller ska man ta kontakt. Jag har ganska "farligt" utseende, rakad skalle, adidadjacka som är uppdragen hela vägen, snygga jeans och onda ögon säger alla
Citera
2015-06-14, 09:05
  #878
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkran
Man behöver inte vara med i "gemet" för att hitta var iaf? det är bara att följa strömmen av missbrukare från stationen.

Men om nu känner dig otrygg på plattan så finns det andra ställen och nån 'ström'' av missbrukare låter ba roligt.

Men ditt problem kan lösas genom att vara vid ett visst mellan olika tider, om plattan inte duger. .
Citera
2015-06-14, 09:25
  #879
Medlem
pepparkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Men om nu känner dig otrygg på plattan så finns det andra ställen och nån 'ström'' av missbrukare låter ba roligt.

Men ditt problem kan lösas genom att vara vid ett visst mellan olika tider, om plattan inte duger. .

Jag har inga problem. Menade bara på att vem som helst kan se var o när man kan styra runt Maria.
Kan iof tänka mig att medelsvensson kanske missar det men man behöver inte vara med i gemet som du säger.

Peace
Citera
2015-06-14, 22:16
  #880
Medlem
syndroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Jag ska ner till "fjollträsk" snart. Är norrlänningen och har ingen som helst hum om hur man ska göra eller bete sig på plattan. Ska man stå och vänta på att någon kommer fram till en eller ska man ta kontakt. Jag har ganska "farligt" utseende, rakad skalle, adidadjacka som är uppdragen hela vägen, snygga jeans och onda ögon säger alla

Jaadu. En och en annan neger lär väl gå fram till dig om du inte spänner ögonbrynen och munnen likt en påtänd Nazi. Gå ett par gånger fram och tillbaka, kolla runt på folk, alltså folk och inte på de du ser är vanligt folk.
Citera
2015-06-17, 03:54
  #881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Fick tag i B8a för en hundring i mariatorget....ganska tidigt på dagen, var o hur är ganska uppenbart om man e med i gemet så att säga, lycka till

Tack för bra svar! Då vet jag nog vart jag ska röra mig
Citera
2015-06-23, 11:42
  #882
Medlem
auriels avatar
Förlåt. Skriver detta via min lur och har inte möjlighet att läsa hela tråden. Detta kan ha tagits upp tidigare. Jag har horse torka i stan jag bor i. E- tuna tänkte desperat dra till stockholm. Tågbiljett är rätt dyrt. Men o andra sidan tar alla 500 här i stan. Vad är dagspriset på horse. Kan man få tag i för 200 som förut?
Citera
2015-06-23, 12:27
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Förlåt. Skriver detta via min lur och har inte möjlighet att läsa hela tråden. Detta kan ha tagits upp tidigare. Jag har horse torka i stan jag bor i. E- tuna tänkte desperat dra till stockholm. Tågbiljett är rätt dyrt. Men o andra sidan tar alla 500 här i stan. Vad är dagspriset på horse. Kan man få tag i för 200 som förut?

Jag har aldrig handlat på plattan men min gambian säljer bollar för 200 kr och verkar vara standard även om en främling säkert kommer försöka få dig betala mer till en början.

En jag träffade på sprututbytet yrade om att det fanns riktigt bra grejer i Stockholm nu, "Guds tårar", hade precis handlat en femma några timmar innan då så var inte så intresserad av att följa med han då utan ville mest hem. Ångrar det lite nu för jag börjar tröttna på den usla kvalitén jag fått allt oftare.
Någon som känner till ifall det florerar några bra grejer eller var det svammel?
Citera
2015-06-23, 13:08
  #884
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Jag har aldrig handlat på plattan men min gambian säljer bollar för 200 kr och verkar vara standard även om en främling säkert kommer försöka få dig betala mer till en början.

En jag träffade på sprututbytet yrade om att det fanns riktigt bra grejer i Stockholm nu, "Guds tårar", hade precis handlat en femma några timmar innan då så var inte så intresserad av att följa med han då utan ville mest hem. Ångrar det lite nu för jag börjar tröttna på den usla kvalitén jag fått allt oftare.
Någon som känner till ifall det florerar några bra grejer eller var det svammel?
Mitt problem är att jag är jävligt bortskämd. Han jag köpt av tidigare säljer obankat. En gång hade han 80% och vägrade sälja för att det var dålig kvalite.
Men jag åker till sthlm i dag. Hoppas hitta ngt som inte är helt urbankat.
Citera
2015-06-24, 09:44
  #885
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Jag har aldrig handlat på plattan men min gambian säljer bollar för 200 kr och verkar vara standard även om en främling säkert kommer försöka få dig betala mer till en början.

En jag träffade på sprututbytet yrade om att det fanns riktigt bra grejer i Stockholm nu, "Guds tårar", hade precis handlat en femma några timmar innan då så var inte så intresserad av att följa med han då utan ville mest hem. Ångrar det lite nu för jag börjar tröttna på den usla kvalitén jag fått allt oftare.
Någon som känner till ifall det florerar några bra grejer eller var det svammel?

Vet i fan men jag börjar oxå tröttna hårt på allt bankat skit!
Finns ju inte en boll i hela stan som håller måttet, å då även hos kranar man haft i flera år!!!
Börjar fan misstänka att dom är så giriga att det först bankas en gång när det kommer hit å sen ytterligare en gång av dom som säljer bollar.
Vet en kille som fick sitt analyserat efter att ha torskat, en helt vanlig boll i stockholm, innehöll 6-8% H!!! Kan du fatta?
Å kranen var han polare med sen mååånga år tillbaka.

Så om någon säger att 80% är dåligt då är det fan generalknas i pallet på snubben!

Kom hit med allt över 40-50% så ska du få min förmögenhet på banken i utbyte!!!
Citera
2015-06-24, 10:44
  #886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Vet i fan men jag börjar oxå tröttna hårt på allt bankat skit!
Finns ju inte en boll i hela stan som håller måttet, å då även hos kranar man haft i flera år!!!
Börjar fan misstänka att dom är så giriga att det först bankas en gång när det kommer hit å sen ytterligare en gång av dom som säljer bollar.
Vet en kille som fick sitt analyserat efter att ha torskat, en helt vanlig boll i stockholm, innehöll 6-8% H!!! Kan du fatta?
Å kranen var han polare med sen mååånga år tillbaka.

Så om någon säger att 80% är dåligt då är det fan generalknas i pallet på snubben!

Kom hit med allt över 40-50% så ska du få min förmögenhet på banken i utbyte!!!

Det är galet verkligen. Min kran har dock bett om ursäkt i flera veckor för att kvalitén inte är vad den borde, sen när man ses och handlar säger han alltid "this is good" och börjar fråga om grejerna jag köpte sist "you have to tell me what's good, I don't want to give you bad stuff" men nu har ju allt varit ganska dåligt och då blir svaret från mig "it was okay" då jag är tacksam för allt jag köper som inte är förorenat och gör mig sjuk. Hände mig för ett tag sen, blev helt snurrig efter ett par dagar och tänkte det är någonting med H:et, köpte lite nytt och efter någon dag hade den där yrseln jag kände försvunnit.
Citera
2015-06-24, 12:07
  #887
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Det är galet verkligen. Min kran har dock bett om ursäkt i flera veckor för att kvalitén inte är vad den borde, sen när man ses och handlar säger han alltid "this is good" och börjar fråga om grejerna jag köpte sist "you have to tell me what's good, I don't want to give you bad stuff" men nu har ju allt varit ganska dåligt och då blir svaret från mig "it was okay" då jag är tacksam för allt jag köper som inte är förorenat och gör mig sjuk. Hände mig för ett tag sen, blev helt snurrig efter ett par dagar och tänkte det är någonting med H:et, köpte lite nytt och efter någon dag hade den där yrseln jag kände försvunnit.

Min kran frågar inte ens utan jag brukar ryta till när en boll innehåller typ 0.1 ljusbrunt klet...
Han säger då: Oh, fuck, shit, is that not ok?
Vad tror du själv lilla muppjävel?!?

Just nu får man bollar med något ljustbrunt stenaktigt skit i. Ibland i pulverform å ibland i typ kletform..

Jag har brukar substansen (skötsamt) under många år och snortar skiten så vad fan ska jag med 0.1 brunt klet till?
Helt övertygad att om man skulle analysera skiten skulle det ligga på MAX 10%...

Å klassikern om att "This is good shit"... haha, om jag hade fåtr en femma varje gång jag hörde det så vore jag miljonär nu!

Det kan faan inte vara rätt att man ska behöva suga i sig 4st bollar för att ens få ett litet rus.
Å säg inte "byt kran" för alla har samma skit.. Jävla gambianer!
Citera
2015-06-24, 12:21
  #888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Min kran frågar inte ens utan jag brukar ryta till när en boll innehåller typ 0.1 ljusbrunt klet...
Han säger då: Oh, fuck, shit, is that not ok?
Vad tror du själv lilla muppjävel?!?

Just nu får man bollar med något ljustbrunt stenaktigt skit i. Ibland i pulverform å ibland i typ kletform..

Jag har brukar substansen (skötsamt) under många år och snortar skiten så vad fan ska jag med 0.1 brunt klet till?
Helt övertygad att om man skulle analysera skiten skulle det ligga på MAX 10%...

Å klassikern om att "This is good shit"... haha, om jag hade fåtr en femma varje gång jag hörde det så vore jag miljonär nu!

Det kan faan inte vara rätt att man ska behöva suga i sig 4st bollar för att ens få ett litet rus.
Å säg inte "byt kran" för alla har samma skit.. Jävla gambianer!

Håller med om att det är oacceptabelt.

Min kran har olika sorter som jag får välja på ofta men på senaste tiden har pulvret inte funnits alls. Det jobbiga är ju när man försöker diskutera det med han så försämras hans engelska något extremt så att han ska slippa erkänna att allt de säljer nu är skit.

Jag undrar ifall det har skett en enorm ökning av heroinbrukare senaste tiden och det är därför kvalitén sjunkit? Att de helt enkelt bankar ut det för att det ska räcka/inte ta slut och för att de kan.

Hoppas innerligt på att det ska ske en ändring.. Jag försöker iofs sluta med heroinet men tills dess att jag lyckas vore det trevligt att slippa allt skit. Jag skjuter i mig heroinet och är väldigt paranoid och jag gillar inte alls den här utvecklingen, vem vet vad de bankar ut det med som inte fastnar i filtreringen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in