Citat:
Ursprungligen postat av
stadatskrivbord
Det är galet verkligen. Min kran har dock bett om ursäkt i flera veckor för att kvalitén inte är vad den borde, sen när man ses och handlar säger han alltid "this is good" och börjar fråga om grejerna jag köpte sist "you have to tell me what's good, I don't want to give you bad stuff" men nu har ju allt varit ganska dåligt och då blir svaret från mig "it was okay" då jag är tacksam för allt jag köper som inte är förorenat och gör mig sjuk. Hände mig för ett tag sen, blev helt snurrig efter ett par dagar och tänkte det är någonting med H:et, köpte lite nytt och efter någon dag hade den där yrseln jag kände försvunnit.
Min kran frågar inte ens utan jag brukar ryta till när en boll innehåller typ 0.1 ljusbrunt klet...
Han säger då: Oh, fuck, shit, is that not ok?
Vad tror du själv lilla muppjävel?!?
Just nu får man bollar med något ljustbrunt stenaktigt skit i. Ibland i pulverform å ibland i typ kletform..
Jag har brukar substansen (skötsamt) under många år och snortar skiten så vad fan ska jag med 0.1 brunt klet till?
Helt övertygad att om man skulle analysera skiten skulle det ligga på MAX 10%...
Å klassikern om att "This is good shit"... haha, om jag hade fåtr en femma varje gång jag hörde det så vore jag miljonär nu!
Det kan faan inte vara rätt att man ska behöva suga i sig 4st bollar för att ens få ett litet rus.
Å säg inte "byt kran" för alla har samma skit.. Jävla gambianer!