Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Med alibi menar jag givetvis bevis om oskuld. I samtliga avseenden du kan komma på frågor runt, är hela tiden svaret - Fadern har alibi.
En mobiltelefon-pejl, vilket är högst inledande i en förundersökning av detta slag, lär ha visat på om faderns mobiltelefon-användade yttrar sig på ett sådant vis att frågor bör ställas.
Har det yttrat sig på sådant vis, då har det lett till bevis om oskuld, eller kalla det noll misstanke om du så vill.
Du lär läsa mitt tidigare inlägg en gång till, långsamt.
Man vet när hon försvann inom ett visst tidsspann.
Det är tre misstänkta i dagboksbladet utskrivet 18/6.
Beträffande hur jag vet om fadern ganska direkt kontaktade vänner, då han anlänt till caféet, kan jag ju bara säga att det är det naturliga att antaga.
Jag har läst ditt svammel och nej - givet att hennes telefon slutade ge signal vid 18.30 så säger inte en spårning av pappans någonting om var han befinner sig i förhållande till henne vid olika tidpunkter.
Du har inte heller insyn i utredningen och har inte en aning om vilka åtgärder som gjorts eller vilka som är avförda osv..
En del tycker det är naturligt att sitta i skogen och stirra på grannens hus också .. de flest gör inte det.
Det naturliga är att man kollar av närområdet innan man ringer vidare.