2015-06-23, 20:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
Fy fan vilken skit.

dålig programledare

4 negrer o en bonnläpp som dansar bögigt

Regnar

Trodde inte det kunde bli sämre än med anders, men jo, det gick.
Citera
2015-06-23, 20:18
Medlem
kravodlat68s avatar
Fy fan redan arg på skiten och i synnerhet Petra, kommer ju liksom inte igång med henne plus så är ju hennes mellansnack så jävla tillgjort påfrestande. Blir inte mycket koll på Allsången i år heller. Det som får en att titta vidare idag är som någon annan skrev, väntan på Carolas gigantiska tuttar
Citera
2015-06-23, 20:23
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centrum22
Programmet känns äntligen trevligt efter många år.
Gillar programledaren

Håller med, tycker de har återvänt till rötterna och inte bjuder in en massa hipsterartister som ingen känner till utan kör på säkra kort, och det är så det ska vara på allsången!
Citera
2015-06-23, 20:25
Medlem
Petra Marklund är ju under all kritik som programledare. Försökte hon flyga med armarna i inledningen eller? Känns som programmet har blivit uruselt. Älskade det under Lundin samt Zelmerlöw. Kändes mysigt då. Nu känns det som man blandade all jävla sill på midsommar.
Citera
2015-06-23, 20:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Petra lyckades bra tycker jag förra året men hon verkar allt rejält nervös. Som det där i början att "nu är sommaren här" och publiken buade givet med tanke på det usla vädret men hon verkar inte fattat det och en van programledare hade givetvis spelat med där med några extra skämt.
Citera
2015-06-23, 20:27
Medlem
Haha, så jävla kasst. Jag såg delar ur något enstaka program förra året, men Marklund ... nä, det här får vara.

Ska Rinkeby förstöra den svenska musikskatten här också. Räcker det inte att de tilläts våldta Luciafirandet i kyrkan häromåret? Jag gick när de dök upp på scenen. Hasse gjorde ett bra uppträdande och jag kanske inbillar mig men jag tror han är anti-multikulti så det sjunger om det.

Ännu en slakt av PK på VÅR kultur. Njut ett tag till, men snart åker ni ut och då återtar svenskarna Sverige. Där kommer det inte finnas plats för sådana som ni.
Citera
2015-06-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
När man trodde att SVT inte kunde sjunka lägre efter Filippa Bark i Mellon...

Nej det här tamigfan sämsta skit jag nånsin hört. Skrattade inte ens.
Svensk humor har inte fått någon ny generationen efter killinggänget. Den nya generationen pratar politik hela tiden och är allmänt dåliga, (özz nujen,soran ismail osv.
Citera
2015-06-23, 20:48
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Löfven och Fridolin kom för att se Panetoz. Ärligt talat, vad fan har hänt med allsången? SVT kommer att sitta i krismöte efter det här.
Citera
2015-06-23, 20:56
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Va fan att släpa in en hel Traktor på scenen, för att sen några gubbar ska klaga på att Traktorn går i otakt, när det själva spelar otakt i några få minuter.
Citera
2015-06-23, 20:56
Medlem
Nästa vecka kommer Måns Zelmerlöv i alla fall. Det borde ju i alla fall leda till att man ger årets säsong en chans till eller?
Citera
2015-06-23, 21:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var traktortrummandet miljövänligt nu när Fridolin är där?

Fortfarande mycket tveksam till Petra. Hon försöker snacka som en skådespelare men allt hon säger låter fruktansvärt inövat. Sen hennes ögon som ofta skiftar till en föraktfull blick.
Nej, Petra ska hålla sig till September.

Och Blomberg bombade. Kören och orkestern såg ju ut att bli tagna på sängen när hon kom.
Senast redigerad av Mikeyjames 2015-06-23 kl. 21:20.
Citera
2015-06-23, 21:07
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Dåliga artister, dålig programledare, dåliga politiker, dålig publik, dålig komiker, dåligt väder, ett riktigt dåligt program! Den enda som fick godkänt i min bok var Carola som alltid levererar. Stackars människa att behöva uppträda tillsammans med omusikaliska negrer, traktorer, tråkiga komiker och gamla stofiler. Ett lågvattenmärke i allsången historia. Jag vill inte måla fan på väggen men tyvärr tror jag att vi har kommit till vägens ände. Det blir nog inte bättre än så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in