Citat:
Nu har jag vart ledig i 4 dagar, dom första två dagarna gick bra, jag lyckades att gymma och studera och hålla humöret uppe, men nu på den fjärde dagen så är min dygnsrytm åt helvetti och jag har inte ens gått utanför dörren idag. Varken studerat eller gymmat, inte gjort någonting produktivt alls. Bara kollat på videos om immigration i europa.
Jag hade en kompis som jag brukade umgås med på helger men hon är borta för tillfället, en annan kompis är mest jobbig. Jag har aldrig direkt vart mycket för att umgås med vänner ändå.
Jag funderar på att fråga min chef om jag kan få nyckel till kontoret så att jag kan sitta där och jobba på helger också för att jag blir så deprimerad och orkelös annars när jag inte har någonting att göra.
Bara vart skitväder här i stockholm ändå så kan inte ha gjort något ute ändå.
Finns det någon som har något liknande? Någon som har tips på vad jag kan göra åt det här? Jag kommer inte att ta semester i alla fall, fyfan vilken tortyr. Jag är helt värdelös på att hitta på saker själv, det måste komma från någon annan som till exempel jobb eller skola.
Jag hade en kompis som jag brukade umgås med på helger men hon är borta för tillfället, en annan kompis är mest jobbig. Jag har aldrig direkt vart mycket för att umgås med vänner ändå.
Jag funderar på att fråga min chef om jag kan få nyckel till kontoret så att jag kan sitta där och jobba på helger också för att jag blir så deprimerad och orkelös annars när jag inte har någonting att göra.
Bara vart skitväder här i stockholm ändå så kan inte ha gjort något ute ändå.
Finns det någon som har något liknande? Någon som har tips på vad jag kan göra åt det här? Jag kommer inte att ta semester i alla fall, fyfan vilken tortyr. Jag är helt värdelös på att hitta på saker själv, det måste komma från någon annan som till exempel jobb eller skola.
Låter som stress, och i ditt fall bör du bara ta de lugnt när du känner dig orkeslös, då bör du faktiskt lyssna på din kropp.. Vilodag är väldigt bra för kroppen.. Själv brukar de ta ungefär 10 dagar innan jag helt ner varvad och kan njuta av semestern.
Ett annat tips de att du provar på kurser om man har råd. Jag gick förra helgen på en seglarkurs, aldrig seglat tidigare de var väldigt roligt.. Träffa nya människor och se nya miljöer