Citat:
Det sitter med största sannolikhet en ensam gärningsman ett par år äldre än bo och har undankommit med allt. Eller ngn störd individ som gör stora rubriker på sociala medier och sörjer lite väl mycket och är lite väl förstående och förmodligen finns inom en relativt nära bekantskapskrets. Gm bor med största sannolikhet inom Skövde komun och har antingen blivit dissad, uppmevt att bo älskar gm i sin egna värld men blir frustrerad när bo inte fattar att han älskar henne.och förmodligen har bröderna sett visa saker men valt att inte lägga sig i för att rädda sitt eget skinn. Ngn som följt henne via sociala medier som sedan blivit till en besatthet... Eller så är det en kvinna runt samma ålder som gått bananas av svartsjuka... Sannolikheten finns ju att bröderna var på fel plats fel tillfälle och valde att ej agera vad dom bevittnade.... Allt är ju objektivt och inte enbart häxjakten via forumet att hitta ngn skyldig, vem som helst bara d blir ngn, alla hänga ut alla vet allt och invandringsfrågorna har väl aldrig varit så stor, lägg till en jäkla katt på det oxå... Omg...om fallet vet vi endast med säkerhet att bo är påträffad avliden , varken mer eller mindre, objektiviteten är frånvarande när man mållåser personer av annan härkomst , då kommer man ingenstans... Tror jag....
Det går inte annat än att hänvisa till en personlig känsloyttring kring detta, men det hördes som att det var på vippen att dom skulle släppas idag. Dock bra bedömt att ta in åklagaren, även om det dröjer ytterligare en dag. Vad utslaget än blir, så blir det komplett.
Om så sker att dom frisläpps, då hoppas jag djupt och innerligt att utredningen har annat material som arbetas med.
Om så sker att dom frisläpps, då hoppas jag djupt och innerligt att utredningen har annat material som arbetas med.

tjänstefel att inte driva det vidare som ett öppet ärende TILLS det finns så mycket bevis att man helt kan utesluta några andra!!