Citat:
Ursprungligen postat av
njaexs
Jaha, ja jag visste inte att det motsvarade så lite men då fattar jag ju i alla fall varför man måste häva i sig det snabbt och mycket. Jag ska i alla fall testa imorgon då för att kunna bidra till tråden med något av värde, det första jag kommer göra när jag vaknar vid 11-12 imorgon är o gå till Willys köpa ett eller två sexpack folköl. Gå en promenad o shootgunna de efter varandra se om man kan bli packad.
Jag återkommer. Ska mäta tidsintervall också, ska inte äta något heller. Får se om de kan bli ngt av det. Ser fram emot det kul med experiment.
Sådär, nu citerar jag mig själv för att jag genomfört det jag sa.
Vaknade klockan 12 idag och åt frukost runt 12:30(enbart två mackor och ett glas oatly mjölk), tog bilen till willy's 14:00 och köpte ett 6pack 33cl 3,5%, åkte hem. Tog en ryggsäck, packade ner ölen och gick ut i naturen/staden för att kunna njuta av ölen ute då jag hatar att sitta inne o dricka själv. Kom till en fin plats i skogen, satte mig på en sten och shotgunnade första ölen exakt 15:00. Drack de andra på exakt samma vis och hade dragit i mig 5 stycken innan 16:00, drog i mig sista 17:10 ungefär. Slutresultat, JA jag har blivit riktigt packad, det går utan tvekan. Trillade till och med på cykeln, jag är förvånad vilken effekt dessa 3,5or kan ha om man shotgunnar dom.
Bara för att jag upptäckt detta nu kommer jag köpa två sexpack imorgon och se hur det går. Jag tror jag skulle kunna shotgunna ett helt sexpack inom 1 timme. Sedan ännu ett sexpack inom 1,5 timmar efter den första timmen.
Jag återkommer imorgon, nu ska jag fan laga mat.
Edit: Med "riktigt packad" menar jag alltså så pass packad att folk hade märkt det på mig helt klart men inte överdrivet jag kan fortfarande sköta mig och vara hyfsat normal. Och man hade givetvis velat ha men om man säger så, men helt klart över förväntan därför skrev jag "riktigt packad" fattar ni?