2015-05-16, 11:23
Avslutad
Så vad är lågt hgh egentligen, vilka microgram/liter är brist?
Citera
2015-06-18, 13:54
Medlem
Tänkte testa hgh för första gången.
funderar på Norditropin simplex 30iu rör (färdigblandade rör)

googlade på den för att se hur det ser ut, och jag begriper inte ifall man köpa till en penna till detta eller hur fungerar det?

jag har en jävla massa insulinverktyg annars, kan jag kan jag istället använda dom?
Citera
2015-06-18, 15:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembley
Tänkte testa hgh för första gången.
funderar på Norditropin simplex 30iu rör (färdigblandade rör)

googlade på den för att se hur det ser ut, och jag begriper inte ifall man köpa till en penna till detta eller hur fungerar det?

jag har en jävla massa insulinverktyg annars, kan jag kan jag istället använda dom?

Det finns speciella pennor, vilket jag rekommenderar att du använder istället för insulinpenna.

/ Leif
Citera
2015-06-19, 18:09
Medlem
För att testa äkthet så funderar jag på hur mkt man skall sätta på samma gång? Räcker 10iu? 15iu?

Tänkte se till att få de vanliga bieffekterna vid första sticket för att garantera att det iaf innehåller delvis vad det skall.
Citera
2015-06-19, 19:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
För att testa äkthet så funderar jag på hur mkt man skall sätta på samma gång? Räcker 10iu? 15iu?

Tänkte se till att få de vanliga bieffekterna vid första sticket för att garantera att det iaf innehåller delvis vad det skall.

Vilken tillverkare och pris per iu har du fått ge?

/ Leif
Citera
2015-06-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vilken tillverkare och pris per iu har du fått ge?

/ Leif

45ie Norditropin från turkiet, bra pris av en vän.
Citera
2015-06-21, 14:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Jag skulle inte skjuta i det i min kropp.

/ Leif
Citera
2015-06-21, 14:24
Medlem
Citat:
Jag skulle inte skjuta i det i min kropp.

/ Leif

Är fakerisken så stor menar du? (jag antar du menar det Leif)

Hur som helst, finns det recensioner osv att läsa någonstans?
Citera
2015-06-21, 16:01
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Du verkar inte förstå riktigt; det är inte Norditropin i sig som ifrågasätts - utan de 45iu som ska vara Norditropin.
Eller vad är det för "recensioner osv" du vill läsa?

Mvh
Citera
2015-06-21, 16:15
Medlem
Citat:

Är det samma som en viss shop på hb säljer samt S?

Jag vet inte hur billigt det går att lösa hgh nere i Turkiet, men att vissa länder skulle få
tillväxt billigare tvivlar jag på. Så att köpa 100iu Nordic för 25kr/iu...ja då fattar man ju själv att det är fake.

Säljs det för 25kr iu här, tänk då så billigt inköpspriset var. Och vi alla här vet ju att priserna ligger på 45-60kr iu för pharma.
Citera
2015-06-21, 19:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Ja du har fake oavsett hur mycket din polare eller andra clowner på andra brädor hävdar. Det finns ingen shop i Sverige som tillhandahåller Norditropin som är riktig apoteksvara. För tillfället finns det gott om förfalskningar av asken som är på 15mg/45iu. Ett tag fanns det 30iu-askar i överflöd, och nu är det på 45iu och man har tagit det ett steg längre och förfinat kopieringen av asken så att den näst intill är identisk med äkta vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Galenika
Är det samma som en viss shop på hb säljer samt S?

Jag vet inte hur billigt det går att lösa hgh nere i Turkiet, men att vissa länder skulle få
tillväxt billigare tvivlar jag på. Så att köpa 100iu Nordic för 25kr/iu...ja då fattar man ju själv att det är fake.

Säljs det för 25kr iu här, tänk då så billigt inköpspriset var. Och vi alla här vet ju att priserna ligger på 45-60kr iu för pharma.

Instämmer till fullo!

/ Leif
Citera
2015-06-23, 04:02
Medlem
Citat:
Ja du har fake oavsett hur mycket din polare eller andra clowner på andra brädor hävdar. Det finns ingen shop i Sverige som tillhandahåller Norditropin som är riktig apoteksvara. För tillfället finns det gott om förfalskningar av asken som är på 15mg/45iu. Ett tag fanns det 30iu-askar i överflöd, och nu är det på 45iu och man har tagit det ett steg längre och förfinat kopieringen av asken så att den näst intill är identisk med äkta vara.

Jag har inte fake då jag inte köpt det än, till skillnad mot "andra clowner" försöker jag i alla fall göra lite efterforskningar innan.

Men då frågar jag istället såhär, finns det något flourerande på svenska marknaden som är värt att köpa? såvida man inte känner dvärgar med recept...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in