2015-06-21, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Lever du med pappan till dina barn sedan MÅNGA år?
Tycker du 3 år är lång tid?

Skärp till dig nu för helvete!
Du startade en tråd slutet på 2012 att du ville knulla med din klasskompis.
Om du blev gravid vid det tillfället vilket jag ej tror så tar det 9 mån att föda = 2013.
Så med andra ord du snackar skit! du kanske har levt med honom i 2 år och det är ju inte lång tid. eller hur!

Men visst han kanske kan slåss, det är ju ditt enda krav!
LOSER!

Bra. Var brutal. Din snällhet skrattar de bara åt.

För att ta en liten anekdot som också låter helt vansinnig men som liksom allt jag skriver är helt sant: jag var en gång förbannad på en tjej så till den grad att jag sa att jag önskade att hon skulle vara död, liksom hennes i förtid bortgångna mor. Det helt otroliga hände att hon fick någon sorts respekt för mig för dessa hjärtlösa ord. Det är ungefär den nivån som kvinnor ligger på moraliskt. Hänsynslöshet kåtar upp dem. Fy fan!
Citera
2015-06-21, 13:50
Medlem
Katzyns avatar
Men okej, ska utveckla detta en gång och sen lär ni väl inte hålla med mig ändå men kanske någon annan läser.

Vår sexualitet har utformats genom evolutionen för att producera frisk, livskraftig avkomma som överlever oss och för våra gener vidare till nya generationer. De gener som gett sexuella preferenser som inte uppfyllt dessa mål har dött ut.

För män har den framförallt kommit att inriktas på att hitta en kvinna som kan bära fram en frisk, livskraftig avkomma och föda denna genom sina första år. Detta då våran biologi gör frambärandet av överlevande barn till en så pass stor utmaning att detta projekt ofta misslyckas i naturligt tillstånd och till och med med modern läkarvetenskap inte alltid lyckas, så ligger fokus där. På lagom stora fettreserver som är hälsosamma men ändå ger resurser att ta av vid dåliga tider, dvs kvinnligt runda former. På bröst som kan ge mat till barnen. På klar hy, pigga ögon som förmedlar att man är frisk och hälsosam.

Män bär och föder inte barn. Fokus när kvinnor söker efter en partner är därför lite annorlunda. Förutom att man vill ha bra gener från mannen så kan han i ett primitivare samhälle verkligen behövas för att skydda den gravida kvinnan och de små barnen och se till att de får sina behov tillgodosedda. En gravid kvinna eller en kvinna som bär på ett spädbarn springer inte särskilt fort och försvarar sig inte särskilt bra. Det handlar ju alls inte bara om att slåss med andra män, utan minst lika mycket eller mer om att skydda familjen från vilda djur och naturens krafter. Därför har män större muskelstyrka än kvinnor, de är längre och mer riskbenägna.

Sen är vi tänkande varelser i ett civiliserat samhälle så det är klart att dessa aspekter är långt ifrån allt som spelar in vid attraktion och partnerval. Trots att det finns gott om flashbackare som påstår att män enbart går på utseende när det gäller kvinnor, jag har emellertid högre tankar om män än så.

Men att hävda att vi helt ska frångå vår naturliga sexualitet formad utav evolutionen för att denna skulle vara avskyvärd och tarvlig är ett helt vansinnigt påstående. Då hoppas jag verkligen att ni som kräver det av kvinnor själva knullar sjuka, fula kvinnor utan några kvinnliga former för att välja utifrån premisser sådana premisser som att kvinnan ska se fertil ut är ju avskyvärt och tarvligt, det är väl ingen avelsko?
Citera
2015-06-21, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Varför är killarna i tråden så butthurt? Kviinnor tänder på dominans, vad är problemet? T.om Gudrun Schyman gör, oavsett vad hon/han/det säger.

Blev ni besvikna för att vänsterfeministerna sa till er att bete er som små mesiga fjant-fjoll-hipsters? Det var ett sätt för feministerna att få kontroll över er

De lyckades rätt bra

Nej, jag har aldrig betett mig som en toffel, bara korrekt enligt min egen moralsyn, men t.o.m. det var tydligen för mesigt för dessa kvinnor som tänder på "gangstas".
Citera
2015-06-21, 13:51
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion

För att ta en liten anekdot som också låter helt vansinnig men som liksom allt jag skriver är helt sant: jag var en gång förbannad på en tjej så till den grad att jag sa att jag önskade att hon skulle vara död, liksom hennes i förtid bortgångna mor. Det helt otroliga hände att hon fick någon sorts respekt för mig för dessa hjärtlösa ord. Det är ungefär den nivån som kvinnor ligger på moraliskt. Hänsynslöshet kåtar upp dem. Fy fan!

Men att vara den som är hänsynslös är fint och moraliskt
Citera
2015-06-21, 13:54
Medlem
David_Ss avatar
Citat:

Ja det är helt sjukt!
Jag har vänner som behandlar sina flickvänner som skit, alltså verkligen trycker ner dom m.m.
Dessa SLYNOR stannar fortfarande kvar och avgudar dessa killar enbart för att de ser bra ut och är vältränade, snacka om tragiskt! Det finns såklart riktigt BRA tjejer som skiljer sig från dessa patrask och som har bra värderingar och bra ideal i valen av sina partners.

Dessa är upptagna redan eller finns inte i detta landet.
Jag räknar kallt med att vara singel resten av livet för svenska kvinnor är de vidrigaste som finns och nu pratar jag om deras personligheter inte om utseendet.
Citera
2015-06-21, 13:58
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Men okej, ska utveckla detta en gång och sen lär ni väl inte hålla med mig ändå men kanske någon annan läser.

Vår sexualitet har utformats genom evolutionen för att producera frisk, livskraftig avkomma som överlever oss och för våra gener vidare till nya generationer. De gener som gett sexuella preferenser som inte uppfyllt dessa mål har dött ut.

För män har den framförallt kommit att inriktas på att hitta en kvinna som kan bära fram en frisk, livskraftig avkomma och föda denna genom sina första år. Detta då våran biologi gör frambärandet av överlevande barn till en så pass stor utmaning att detta projekt ofta misslyckas i naturligt tillstånd och till och med med modern läkarvetenskap inte alltid lyckas, så ligger fokus där. På lagom stora fettreserver som är hälsosamma men ändå ger resurser att ta av vid dåliga tider, dvs kvinnligt runda former. På bröst som kan ge mat till barnen. På klar hy, pigga ögon som förmedlar att man är frisk och hälsosam.

Män bär och föder inte barn. Fokus när kvinnor söker efter en partner är därför lite annorlunda. Förutom att man vill ha bra gener från mannen så kan han i ett primitivare samhälle verkligen behövas för att skydda den gravida kvinnan och de små barnen och se till att de får sina behov tillgodosedda. En gravid kvinna eller en kvinna som bär på ett spädbarn springer inte särskilt fort och försvarar sig inte särskilt bra. Det handlar ju alls inte bara om att slåss med andra män, utan minst lika mycket eller mer om att skydda familjen från vilda djur och naturens krafter. Därför har män större muskelstyrka än kvinnor, de är längre och mer riskbenägna.

Sen är vi tänkande varelser i ett civiliserat samhälle så det är klart att dessa aspekter är långt ifrån allt som spelar in vid attraktion och partnerval. Trots att det finns gott om flashbackare som påstår att män enbart går på utseende när det gäller kvinnor, jag har emellertid högre tankar om män än så.

Men att hävda att vi helt ska frångå vår naturliga sexualitet formad utav evolutionen för att denna skulle vara avskyvärd och tarvlig är ett helt vansinnigt påstående. Då hoppas jag verkligen att ni som kräver det av kvinnor själva knullar sjuka, fula kvinnor utan några kvinnliga former för att välja utifrån premisser sådana premisser som att kvinnan ska se fertil ut är ju avskyvärt och tarvligt, det är väl ingen avelsko?

Precis. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att förstå. Trygghet är attraktivt. Det har ingenting med kriminella, spattiga killar med guldkedja att göra, jag förstår inte var killarna i tråden får det ifrån. En stabil, trygg, handlingskraftig man med förmåga att skydda och provida för familjen är attraktivt och har så varit redan innan de första primaterna klättrade ner från träden. En instabil, kåkfarande, grälmuckande gaphals är inte attraktivt för normalt funtade kvinnor.
Citera
2015-06-21, 14:01
Bannlyst
Jag hade aldrig accepterat att bli nerslagen/rånad inför tjejen. Kan det bli mer skämmigt? Det är inget jag nödvändigtvis påpekar men visst tänder tjejer på att man kan plocka någon vid fara och agera beskyddare.
Citera
2015-06-21, 14:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Hänsynslöshet kåtar upp dem. Fy fan!

Gör det inte på mig iaf.
Men vet många som förväntat sig det så kanske vanligt. :P Dom tror jämt man ska börja gilla dom ifall dom är tillräckligt elaka och inte lyssnar
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-06-21 kl. 14:16.
Citera
2015-06-21, 14:05
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Precis. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att förstå. Trygghet är attraktivt. Det har ingenting med kriminella, spattiga killar med guldkedja att göra, jag förstår inte var killarna i tråden får det ifrån. En stabil, trygg, handlingskraftig man med förmåga att skydda och provida för familjen är attraktivt och har så varit redan innan de första primaterna klättrade ner från träden. En instabil, kåkfarande, grälmuckande gaphals är inte attraktivt för normalt funtade kvinnor.

Ja jag förstår att du menar så men knappast Katzyn.
Nu resonerar hon som Hitler, men det är väll hennes åsikter och det får stå för henne.
Alla tänder på olika saker och olika utseenden, du pratar som att du inte skulle kunna vara med en kille som har en finne, eksem för att du tror att det skulle föras vidare till din avkomma!?
Problemet med dig och varför vi attackerar dig är för att du blir sexuellt attraherad av killar som kan slåss och det är avskyvärt vad du än säger. Du är den typen av tjej som skulle bli kåt om din kille misshandlade en kille som inte kunde försvara sig enbart för att du tycker det är häftigt och coolt!
Jag lämnar denna tråden så nu slipper ni mig i detta ämne, för nivån på tjejerna här är bara tragisk och man blir illamående av hur ni resonerar!

Jag håller fast vid det jag sa katzyn - Jag hoppas du träffar en snubbe som misshandlar dig brutalt så får vi se om du tycker det är så jävla coolt och häftigt. men du är ju så sjuk att du blir säkert kåt på det! Du kanske skulle gå med i ett BDSM Community? eller måste det vara din kille som misshandlar andra män som gör dig kåt.

Du är mänskligt skräp!
Och att du har barn redan, fy fan man blir på riktigt ledsen och lider med dom!
Ska du lära dom redan nu att dom alltid ska vara med våldsamma killar?

Fuck off!
Citera
2015-06-21, 14:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Lever du med pappan till dina barn sedan MÅNGA år?
Tycker du 3 år är lång tid?

Skärp till dig nu för helvete!
Du startade en tråd slutet på 2012 att du ville knulla med din klasskompis.
Om du blev gravid vid det tillfället vilket jag ej tror så tar det 9 mån att föda = 2013.
Så med andra ord du snackar skit! du kanske har levt med honom i 2 år och det är ju inte lång tid. eller hur!

Men visst han kanske kan slåss, det är ju ditt enda krav!
LOSER!

Dina slutsatser visar att du inte utförde ditt nobla och aktningsvärda arbete med att snoka runt i min trådhistorik tillräckligt grundligt.
Citera
2015-06-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne

Både du och Katzyn verkar försöka motivera det hela med teorier om primater och "evolution".

Jag förstår inte varför. Varför känner ni att ni måste dra till med de här halvtaskiga teorierna?
Citera
2015-06-21, 14:15
Bannlyst
På tal om Hitler så var ju några av de mest fanatiska nazisterna kvinnor, även om Hitler själv inte ville att kvinnor skulle delta i strider. Om man tittar på t.ex. Viljans triumf och andra filmer där man kan se tyskar se på Hitler utan att det är fejkat, så kan man urskilja ungefär fyra grupper:

1. Män som ser på Hitler som de ser på en far.
2. Män som ser på Hitler skeptiskt eller t.o.m. med avsmak.
3. Kvinnor som ser på Hitler med ohöljd kåthet.
4. Kvinnor som ser på Hitler ungefär som ett snarat djur ser på jägaren.

Vad man inte ser är kvinnor som ser på Hitler som männen i exempel 2) ser på honom.

Tänkvärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in