Citat:
Ursprungligen postat av
Adriadne
Precis. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att förstå. Trygghet är attraktivt. Det har ingenting med kriminella, spattiga killar med guldkedja att göra, jag förstår inte var killarna i tråden får det ifrån. En stabil, trygg, handlingskraftig man med förmåga att skydda och provida för familjen är attraktivt och har så varit redan innan de första primaterna klättrade ner från träden. En instabil, kåkfarande, grälmuckande gaphals är inte attraktivt för normalt funtade kvinnor.
Ja jag förstår att du menar så men knappast Katzyn.
Nu resonerar hon som Hitler, men det är väll hennes åsikter och det får stå för henne.
Alla tänder på olika saker och olika utseenden, du pratar som att du inte skulle kunna vara med en kille som har en finne, eksem för att du tror att det skulle föras vidare till din avkomma!?
Problemet med dig och varför vi attackerar dig är för att du blir sexuellt attraherad av killar som kan slåss och det är avskyvärt vad du än säger. Du är den typen av tjej som skulle bli kåt om din kille misshandlade en kille som inte kunde försvara sig enbart för att du tycker det är häftigt och coolt!
Jag lämnar denna tråden så nu slipper ni mig i detta ämne, för nivån på tjejerna här är bara tragisk och man blir illamående av hur ni resonerar!
Jag håller fast vid det jag sa katzyn - Jag hoppas du träffar en snubbe som misshandlar dig brutalt så får vi se om du tycker det är så jävla coolt och häftigt. men du är ju så sjuk att du blir säkert kåt på det! Du kanske skulle gå med i ett BDSM Community? eller måste det vara din kille som misshandlar andra män som gör dig kåt.
Du är mänskligt skräp!
Och att du har barn redan, fy fan man blir på riktigt ledsen och lider med dom!
Ska du lära dom redan nu att dom alltid ska vara med våldsamma killar?
Fuck off!