2015-06-21, 13:17
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Seriöst är du ens på riktigt om du inte vet svaret på din egna fråga!
En normal funtad person tänder inte på: Djur, Barn , Våld !
Och JO det gör en människa till en avskyvärd individ!

Men jag tänder inte på att killen slåss. Om killen börjar slåss utan bra anledning är han ju farlig, då blir jag ju rädd och lite äcklad av att han är dum i huvudet.

Jag bara känner mig trygg i vetskapen att han kan försvara mig, och den trygghetskänsla leder till att man slappnar av och öppnar upp sig och det är upphetsande. Och ja, som sagt, tror att det är biologiskt drivet. Sex leder i ett naturligt tillstånd (och ibland även idag) till att man får barn. Då känner man sig tryggare att göra det som leder till barn med någon som kan försvara en som gravid och sedan en själv och barnen, än med någon som man vet inte kommer kunna skydda en när man är i den utsatta situationen av graviditet och spädbarnstid.
Citera
2015-06-21, 13:18
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Okej, tja eftersom vi lever i ett civiliserat samhälle där slagsmål inte hör till vardagen så är det liksom inte den första punkten jag funderar kring när det gäller killar (om han kan slåss).

Men jag tycker nog att det rent sexuellt är upphetsande att känna att killes kropp är stark och kapabel och så vidare och i det upphetsande med det ingår bland annat föreställningen att han skulle vara bra på att skydda mig. Det gör mig mer villig att låta honom göra vad han vill med mig så att säga. Och jag tror det är en medfödd biologiskt grundad känsla som jag inte alls har något intresse av att göra mig kvitt. Jag är en hyfsat feminin och klen kvinna som inte har särskilt mycket erfarenhet av våld, vilken genomsnittlig kille som helst skulle antagligen göra ett betydligt bättre jobb att försvara mig än vad jag själv skulle.

Egentligen är emellertid killens förmåga att slåss inverkan på hans attraktivitet bara viktig när det gäller oförmåga. Om killen förmedlar intrycket till mig att han inte kan eller vill försvara mig om vi på grund av olyckliga omständigheter skulle hamna i en farlig situation, då är det väldigt, väldigt avtändande.

Det fetmarkerande i din text är bara skrämmande!
Ingen normal kvinna resonerar som du!

För att han är stor & stark och kan slåss så får han göra vad han vill med dig sexuellt?
Snacka om att du är en avskyvärd slyna!
Citera
2015-06-21, 13:19
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Det fetmarkerande i din text är bara skrämmande!
Ingen normal kvinna resonerar som du!

Jag tror dom flesta kvinnor gör det, vare sig de erkänner det eller inte
Citera
2015-06-21, 13:26
Medlem
Dianoias avatar
Jag hade aldrig försvarat en tjej, alltså ett ligg/spermhink eller plate som det heter på lingua MGTOW.
Hon har inget värde förutom att jag knullar henne just vid denna stund(kan du få knulla, så blir inte en 8-9 enda tjejen i ditt liv), hon är utbytbar och det finns många likt henne, ingen idé att riskera sitt liv för henne.
Däremot hade jag försvarat mina barn, och deras moder, förmodligen även om hon är en programmerad backstabber och det ingår i hennes natur Hypergamy: Every woman’s innate urge (and willingness) to sleep with a male of higher status than the one she’s currently settling for – virtually guaranteeing that her boyfriend or husband is never her first choice.)
Priset är mannen och aldrig kvinnan, det måste ni ha klart för er.

- Jag hatar inte kvinnor, jag accepterar bara deras natur för det den är, och inte det media/staten eller tangentbordskrigare försöker få oss tro
Citera
2015-06-21, 13:27
Medlem
DevilsMinds avatar
Citat:

Det är klart att vilken kvinna som helst vill ha någon som värdesätter sin relation och familj så pass mycket at man tar till våld om det krävs i nödfall. Inget konstigt med det och det tror jag inte någon skulle uppleva som konstigt eller liknande. MEN att som du påstår tycker att det är sexuellt upphetsande med våldsamma män är inte normalt. Du får självklart bli kåt av detta, men du får ju ha full förståelse för att normala friska människor reagerar på detta.

Jag är övertygad om hur din dröm kille skulle vara eftersom du är stereotypen av WT.
Din dröm man ser ut så här och har dessa egenskaper i sin personlighet:

* Storvuxen och vältränad med Tribal tatueringar. ( Anabola)
* Rakat huvud med en fet guldkedja runt halsen.
* Suttit i fängelse för våldsbrott ( misshandel, rån, utpressning m.m.)
* Knullar dig som en slyna och behandlar dig som en prinsessa.

Du kommer förmodligen inte erkänna detta, men jag tror att innerst inne så vet du att jag har rätt.
Ovanstående utseende är nog den typ av kille som de flesta kvinnor i denna tråden attraheras av!
Senast redigerad av DevilsMind 2015-06-21 kl. 13:32.
Citera
2015-06-21, 13:39
Medlem
David_Ss avatar
Citat:

Nu när jag vet att du är 20+ så förstår jag mer ditt resonemang.
Du kommer mogna och förhoppningsvis inse vad som är viktigt i en relation och vad man ska värdesätta när du blir äldre.
Citera
2015-06-21, 13:39
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsMind
Det är klart att vilken kvinna som helst vill ha någon som värdesätter sin relation och familj så pass mycket at man tar till våld om det krävs i nödfall. Inget konstigt med det och det tror jag inte någon skulle uppleva som konstigt eller liknande. MEN att som du påstår tycker att det är sexuellt upphetsande med våldsamma män är inte normalt. Du får självklart bli kåt av detta, men du får ju ha full förståelse för att normala friska människor reagerar på detta.

Jag är övertygad om hur din dröm kille skulle vara eftersom du är stereotypen av WT.

Du kommer förmodligen inte erkänna detta, men jag tror att innerst inne så vet du att jag har rätt.
Ovanstående utseende är nog den typ av kille som de flesta kvinnor i denna tråden attraheras av!

Jag tänder inte på våldsamma män. Men jag uppskattar tanken på att mannen kan försvara mig om nödvändigt. Och som sagt, jag upplever och uppskattar detta med en helt normal man, har bara haft en pojkvän som gymmade och jag tyckte han såg äcklig ut, övriga män jag har varit med har varit normala till smala i kroppstypen.

I övrigt så får jag nog göra dig besviken. Om du hade hoppats att kvinnor som gillar att mannen kan försvara dem hör till en viss, lätt identifierad typ.

Jag är av övre medelklassbakgrund. Jag har en mångårig universitetsutbildning och ett finkulturellt arbete. Jag har bättre ekonomi är rikssnittet. Jag lever med pappan till mina barn sedan många år. (Som inte sitter i fängelse, har aldrig dejtat en kille med någon som helst kriminell bakgrund) Jag klär mig i dräkt, har inga tatueringar eller piercings, inte ens hål i öronen. Äger inga mjukisbyxor.

Tyvärr kommer du inte kunna känna igen kvinnor som uppskattar att deras män kan försvara dem och barnen på utseende eller "klass".
Citera
2015-06-21, 13:40
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Nu när jag vet att du är 20+ så förstår jag mer ditt resonemang.
Du kommer mogna och förhoppningsvis inse vad som är viktigt i en relation och vad man ska värdesätta när du blir äldre.

Fast jag har aldrig sagt att jag tycker mannens kapacitet till våld är VIKTIG. Snarare har jag väl sagt att det är underordnat en jävla massa och att jag hursomhelst aldrig lär få anledning att testa den då mitt liv inte brukar innefatta hotfulla situationer.
Citera
2015-06-21, 13:40
Bannlyst
Citat:

Troligen är hon sådan och de kvinnor som försvarar hennes beteende är likadana. Lika dumt som banalt, som att mobbaren i högstadiet får knulla först och mest. Man har som moralisk människa svårt att tänka sig något mer barbariskt och korkat. Här sitter vi och skriver på superavancerade datorer uppfunna av män som kallas nördar och runtomkring oss går grottmänniskor som ska anses vara våra likar och inte skulle ta i dessa nördar med tång. Sanslöst.
Citera
2015-06-21, 13:42
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Det är klart att vilken kvinna som helst vill ha någon som värdesätter sin relation och familj så pass mycket at man tar till våld om det krävs i nödfall. Inget konstigt med det och det tror jag inte någon skulle uppleva som konstigt eller liknande.

Har aldrig sagt något annat än just detta.

Citat:

Nej. Bara nej. Nej.
Citera
2015-06-21, 13:42
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Jag tänder inte på våldsamma män. Men jag uppskattar tanken på att mannen kan försvara mig om nödvändigt. Och som sagt, jag upplever och uppskattar detta med en helt normal man, har bara haft en pojkvän som gymmade och jag tyckte han såg äcklig ut, övriga män jag har varit med har varit normala till smala i kroppstypen.

I övrigt så får jag nog göra dig besviken. Om du hade hoppats att kvinnor som gillar att mannen kan försvara dem hör till en viss, lätt identifierad typ.

Jag är av övre medelklassbakgrund. Jag har en mångårig universitetsutbildning och ett finkulturellt arbete. Jag har bättre ekonomi är rikssnittet. Jag lever med pappan till mina barn sedan många år. (Som inte sitter i fängelse, har aldrig dejtat en kille med någon som helst kriminell bakgrund) Jag klär mig i dräkt, har inga tatueringar eller piercings, inte ens hål i öronen. Äger inga mjukisbyxor.

Tyvärr kommer du inte kunna känna igen kvinnor som uppskattar att deras män kan försvara dem och barnen på utseende eller "klass".

Lever du med pappan till dina barn sedan MÅNGA år?
Tycker du 3 år är lång tid?

Skärp till dig nu för helvete!
Du startade en tråd slutet på 2012 att du ville knulla med din klasskompis.
Om du blev gravid vid det tillfället vilket jag ej tror så tar det 9 mån att föda = 2013.
Så med andra ord du snackar skit! du kanske har levt med honom i 2 år och det är ju inte lång tid. eller hur!

Men visst han kanske kan slåss, det är ju ditt enda krav!
LOSER!
Citera
2015-06-21, 13:47
Bannlyst
Varför är killarna i tråden så butthurt? Kviinnor tänder på dominans, vad är problemet? T.om Gudrun Schyman gör, oavsett vad hon/han/det säger.

Blev ni besvikna för att vänsterfeministerna sa till er att bete er som små mesiga fjant-fjoll-hipsters? Det var ett sätt för feministerna att få kontroll över er

De lyckades rätt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in