2015-06-21, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Jaha, du känner mig, eller? Berätta gärna lite mer.

Det jag skrev tog jag från det inlägg du skrev. Förstår du?
Citera
2015-06-21, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det jag skrev tog jag från det inlägg du skrev. Förstår du?

Anyway. Vi kan diskutera i evigheter. The point is; slåss är nödvändigt enbart när man blir tvungen att försvara sig själv. Annars är det bara ett sätt att dra ner chanserna till sin egen överlevnad.
Citera
2015-06-21, 04:06
Medlem
Sarahconnor12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Det är en fördel om du kan slåss och stå upp för dig själv men det är ju bara töntigt om du letar bråk och dänger ned folk där det faktiskt går att lösa situationen utan våld. Är väldigt stor skillnad på att kunna slåss och leta bråk.
Precis. Skulle skriva exakt det.
Citera
2015-06-21, 07:31
Bannlyst
Steven Seagal kan slåss. Hur många såna finns det? 1.
Citera
2015-06-21, 10:41
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Kvinnor som attraheras av killar som kan slåss är:

exakt samma typ av kvinnor som går igång på s.k. BADBOYS.
exakt samma typ av kvinnor som vill bli dominerade sexuellt.

Thats it!

Som sagt... Milsvid skillnad på att kunna försvara sig om det absolut inte finns någon annan utväg än våld, och att gå omkring och slåss och mucka gräl med folk. Det första är attraktivt, det andra är det inte. Det har verkligen ingenting med "badboys" att göra, eller med dominanslekar i sängen heller för den delen.
Citera
2015-06-21, 10:55
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Som sagt... Milsvid skillnad på att kunna försvara sig om det absolut inte finns någon annan utväg än våld, och att gå omkring och slåss och mucka gräl med folk. Det första är attraktivt, det andra är det inte. Det har verkligen ingenting med "badboys" att göra, eller med dominanslekar i sängen heller för den delen.

Jo men då är det väll fel ord att kalla det "Attraktivt" bara för att man försvarar sina nära med våld som absolut sista utväg! Många tjejer här tycker ju att det är attraktivt att killar kan slåss och blir kåta av fighters, och då undrar jag: Är det våldet i sig ni gillar eller vad är det som är så attraktivt med det?

Jag är ingen fighter, men det finns ju andra vapen att använda sig av om man måste försvara sina nära och kära och då spelar det ingen roll hur duktig motståndaren är på att slåss!
Citera
2015-06-21, 11:00
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Jo men då är det väll fel ord att kalla det "Attraktivt" bara för att man försvarar sina nära med våld som absolut sista utväg! Många tjejer här tycker ju att det är attraktivt att killar kan slåss och blir kåta av fighters, och då undrar jag: Är det våldet i sig ni gillar eller vad är det som är så attraktivt med det?

Jag är ingen fighter, men det finns ju andra vapen att använda sig av om man måste försvara sina nära och kära och då spelar det ingen roll hur duktig motståndaren är på att slåss!

Vilka tjejer är det som har skrivit att vi blir kåta av "fighters"? Har missat att någon skrivit det.
Citera
2015-06-21, 11:06
Medlem
teasardigs avatar
Går det lika bra att ha med sig en revolver i fickan? Jag menar varför slösa tusentals timmar med att pumpa muskler på gym när man kan köpa en revolver för några tusen samt ett par lektioner i skytte? Oavsett hur klen pojken är, med ett skjutvapen slår han vilken testosteronstinn best som helst i närheten.
Citera
2015-06-21, 11:06
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vilka tjejer är det som har skrivit att vi blir kåta av "fighters"? Har missat att någon skrivit det.

Attraktion & kåthet är ju två saker som är ganska nära varandra.
i princip samma sak fast finare ord. Du har ju sagt att du blir attraherad av killar som slåss, då lär du ju bli fuktig av detta också antar jag!?
Citera
2015-06-21, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Även om vi är män och mer direkta så kan de flesta av oss läsa mellan raderna. Med just dig så finns det mer som tyder på att det är på detta sätt.
Citera
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Attraktion & kåthet är ju två saker som är ganska nära varandra.
i princip samma sak fast finare ord. Du har ju sagt att du blir attraherad av killar som slåss, då lär du ju bli fuktig av detta också antar jag!?

Nej, det har jag aldrig skrivit. Jag har skrivit att jag finner tanken på att killen kan slåss om det behövs upphetsande. Inte att jag blir attraherad av killar "som slåss". Det är en milsvid skillnad. Som jag skrev i mitt första inlägg är det jävligt oattraktivt med en kille som går och muckar gräl och slåss utan bra anledning.
Citera
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Även om vi är män och mer direkta så kan de flesta av oss läsa mellan raderna. Med just dig så finns det mer som tyder på att det är på detta sätt.

Jasså, vaddå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in