2015-06-21, 00:05
Medlem
Visst har ni märkt att det verkar som det är en regel att många anti feminister (dem flesta?) Är främlingsfientliga o hatar invandrare?

Diskutera vad som är anledningen till det . Jag tror det beror på osäkerhet o kanske dålig självkänsla. Ja ni vet den gamla myten att invandrare tar jobben o kvinnor

eller har jag bara över reagerat tror ni det är ett typisk WT problem som inte gäller hela samhället?

En sak till som är ologisk, dem är mot invandring men samtidigt köper många sina fruar utomlands. Fruimporten är enorm, förklaring?
Senast redigerad av CherryJul 2015-06-21 kl. 00:09.
Citera
2015-06-21, 00:15
Medlem
Vad är det för fel att vara anti feminist? Visar jo bara att man är för jämställdhet.
Citera
2015-06-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outerik
Vad är det för fel att vara anti feminist? Visar jo bara att man är för jämställdhet.
För mig så är det kvinnohatare som du menar så nej tack....
Citera
2015-06-21, 00:17
Medlem
Celenos avatar
Jag är antifeminist därför är jag är emot fascism, förtryck, hyckleri, apartheid och hatpropaganda.

Jag är varken främlingsfientlig eller rasist. Hoppas på en fri framtida värld utan gränser och hatiska feminister.

Många antifeminister har andra åsikter, till skillnad från feminister som i stort sett alltid är fascister och rasister.
Citera
2015-06-21, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Visst har ni märkt att det verkar som det är en regel att många anti feminister (dem flesta?) Är främlingsfientliga o hatar invandrare?

Diskutera vad som är anledningen till det . Jag tror det beror på osäkerhet o kanske dålig självkänsla. Ja ni vet den gamla myten att invandrare tar jobben o kvinnor

eller har jag bara över reagerat tror ni det är ett typisk WT problem som inte gäller hela samhället?

En sak till som är ologisk, dem är mot invandring men samtidigt köper många sina fruar utomlands. Fruimporten är enorm, förklaring?

Hur skulle "anti-feminism" bero på dålig självkänsla? Feminister tror på konspirationsteorier, ser "systematiskt strukturellt förtryck" från att de vaknar på morgonen tills de går till sängs vid kvällen. Ni förklarar alla era tillkortakommanden med att ni är offer och förespråkar systematisk utrotning av vita heterosexuella män. Nej du, om det är någon som är osäker, har dålig självkänsla och hatar så är det Gudrun Schyman och hennes gelikar, inte "vi Sverigedemokrater som hatar invandrare".
Citera
2015-06-21, 00:37
Medlem
Gubbskems avatar
(FB) Syriska och Irakiska flickor säljs nakna på IS slavbasarer

"Ja det är muslimer, varför man inte är förvånad.
Jag hörde att nu är det mest muslimer som kommer hit från syrien politikerna måste vakna."

-CherryJul 2015-05-26, 09:54

En misandrisk kvinna är förmodligen rasist av ungefär samma anledning som en misogynistisk man. Skillnaden ligger i att ditt hat vänder sig mot horor, thailändska importfruar och männen som nyttjar dessa eftersom du upplever detta som konkurrens på samma sätt som männen hatar blattar och svenska kvinnor som ligger med dessa.

Lösningen och förståelsen på din frågeställning finns inom dig.
Citera
2015-06-21, 00:39
Medlem
Erikons avatar
Rasister är emot folk med annan färg i ansiktet, Feminister är emot folk med penis,
Citera
2015-06-21, 00:41
Medlem
Det känns larvigt med folk som måste etikettera sig med ord som feminist ,antirasist osv.. ( Se hur GOD & PK jag är )!! Pretensiösa fjantar ! Typ Filip & Fredrik

Man springer inte runt och säger jag är "antitjuv" "antivåldtäktsman" osv. När Gudrun S. saknade mediauppmärksamheten paketerade hon om kommunismen i ny skrud.
Citera
2015-06-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Hur skulle "anti-feminism" bero på dålig självkänsla? Feminister tror på konspirationsteorier, ser "systematiskt strukturellt förtryck" från att de vaknar på morgonen tills de går till sängs vid kvällen. Ni förklarar alla era tillkortakommanden med att ni är offer och förespråkar systematisk utrotning av vita heterosexuella män. Nej du, om det är någon som är osäker, har dålig självkänsla och hatar så är det Gudrun Schyman och hennes gelikar, inte "vi Sverigedemokrater som hatar invandrare".
skitsnack det om det finns nån som tycker dem är offer så är det precis vita hetro, Sd. Dem som inte förstår att dem har makten, kan inte fatta hur andra har det som har det sämre. Så klaga inte

så mycket aggresivitet och varför? Vad är poängen ni förstör bara ert eget liv
Citera
2015-06-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursäkta jag skriver på min telefon den tar inte alla fel

Som felstavning, särskrivning, de/dem, mellanslag före punkt med mera?

OnT: Menar du att DE flesta antifeminister (skriv ihop) röstar på SD eller vad ska denna tramsiga trådstarten föreställa?

Är du full?
Citera
2015-06-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
(FB) Syriska och Irakiska flickor säljs nakna på IS slavbasarer

"Ja det är muslimer, varför man inte är förvånad.
Jag hörde att nu är det mest muslimer som kommer hit från syrien politikerna måste vakna."

-CherryJul 2015-05-26, 09:54

En misandrisk kvinna är förmodligen rasist av ungefär samma anledning som en misogynistisk man. Skillnaden ligger i att ditt hat vänder sig mot horor, thailändska importfruar och männen som nyttjar dessa eftersom du upplever detta som konkurrens på samma sätt som männen hatar blattar och svenska kvinnor som ligger med dessa.

Lösningen och förståelsen på din frågeställning finns inom dig.

Väl funnit. TS är islamofob och rasist!
Citera
2015-06-21, 00:47
Medlem
Citat:
skitsnack det om det finns nån som tycker dem är offer så är det precis vita hetro, Sd. Dem som inte förstår att dem har makten, kan inte fatta hur andra har det som har det sämre. Så klaga inte

så mycket aggresivitet och varför? Vad är poängen ni förstör bara ert eget liv

Det hänger ihop.

Går du in på FI:s hemsida så är det första som står att FI är ett antivitt, feministiskt parti.

Du säger att vita hetero "har makten". Problemet är det motsatta. Problemet är att vita män inte har makten i t.ex. Afrika och Mellanöstern. Därför vill alla båtmän hit - hit där vita män har makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in