Citat:
Ursprungligen postat av
bodychoke
Lugna ner dig några hekto nu va. Jag är inte det minsta övertygad om att det måste ha gått till på det sättet som jag föreslår. Dina specifika motargument håller dock inte alls tycker jag. Det är bara saker du tar för givet. Kan lätt tänka mig anledningar till varför varken bromsspår eller andra spår lämnats.
Vad "Männen hade varit släppta för att de hade haft skador på sin bil " ska betyda begriper jag inte ens.
Men ta ett djupt andetag nu igen, räkna till tio och läs detta igen: Jag driver inte någon teori som jag är övertygad om är den sanna. Jag sitter inte och säger "Såhär måste det vara". Jag har lagt fram ett förslag på ett ungefärligt, tänkbart händelseförlopp, försökt resonera logiskt kring det, och tar gärna emot motargument - och vissa andra har lagt fram goda sådana vad gäller delar av scenariot. Dina är dock bara saker du tar för givet.
Jag sitter inte här och försöker försvara mitt scenario med näbbar och klor, kan det plockas sönder med rimlig argumentation har jag inga problem med att tänka om.
Männen hade hade varit släppta för att de
INTE haft skador på sin bil ska det vara. - kass motargument men ändå, jag är säker på att pressen nämnt om polisen forslat bort en bil med skydd för!
Det är inte ett tänkbart händelseförlopp pga alla bevis som hade spritts på platsen hade gjort att det funnits väldigt mycket bevispinnar vid och runt caféet, det hade vi isf haft bilder på!
Varför sitta och spekulera i något som absolut inte känns möjligt med det vi har idag?