2015-06-20, 19:51
Bannlyst
Tjejer älskar sex minst lika mycket som oss män. MEN tjejer knullar inte med samma typer av män som vid relationer när de bara vill ha one night stands eller liknande tillfälligt.

När det enbart gäller knull så är det den dominanta/aggressiva killen med grova ansiktsdrag, mörk röst men inte nödvändigtvis lång osv som de släpper till för.

Sen är det tönt-fjant-mes-tofflorna som de blir tillsammans med när det är tid att stadga sig, eftersom dessa killar inte lämnar de lika lätt. Den aggressiva/dominanta killen är alldeles för opålitlig och stannar inte så värst länge
Citera
2015-06-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Snälla, referera till dagsaktuell forskning och vilken källa du använder här?

Tycker att ämnet är väldigt intressant. ALLA mina kvinnliga vänner har en starkare sexlust än sina män, enligt dem själva. Och då talar vi om unga kvinnor.

Det är något jag lärde mig i skolan, kvinnor har mindre av ett speciellt hormon(vet inte vad de hette) än män som gör att män är mer kåta. Den vecka i månaden då tjejer har lättast att bli gravida ökas de hormonet så att hon blir kåtare, TROR att de va veckan då hon var fertil, o under ägglossningen men det e jag inte säker på

Som sagt har alla olika starka sexdrifter så att dina vänner e kåtare än sina män förvånar mig inte direkt, den kan ju de bero på andra saker också t ex fysisk eller psykisk hälsa, eller ifall deras män ligger med andra, eller onanerar?
Citera
2015-06-20, 20:15
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepingBeauty99
Det är något jag lärde mig i skolan, kvinnor har mindre av ett speciellt hormon(vet inte vad de hette) än män som gör att män är mer kåta. Den vecka i månaden då tjejer har lättast att bli gravida ökas de hormonet så att hon blir kåtare, TROR att de va veckan då hon var fertil, o under ägglossningen men det e jag inte säker på

Som sagt har alla olika starka sexdrifter så att dina vänner e kåtare än sina män förvånar mig inte direkt, den kan ju de bero på andra saker också t ex fysisk eller psykisk hälsa, eller ifall deras män ligger med andra, eller onanerar?

Jag förstår vad du (vi) lärt dig i skolan, men det behöver verkligen inte vara definitivt. Jag är själv tjej, och är absolut inte mer kåt under ägglossningen än under resten av månaden. Är inte mindre kåt än män heller.
Citera
2015-06-20, 23:17
Medlem
SorcererSimons avatar
Som andra redan postat så instämmer jag i att denna dokumentär är sevärd för ämnet. Speciellt sista minuten!

https://www.youtube.com/watch?v=-TMDFD1s4WY
Citera
2015-06-29, 21:03
Bannlyst
Citat:
Snälla, referera till dagsaktuell forskning och vilken källa du använder här?

Tycker att ämnet är väldigt intressant. ALLA mina kvinnliga vänner har en starkare sexlust än sina män, enligt dem själva. Och då talar vi om unga kvinnor.

Ja, givetvis har ni starkare sexlust än vad vi har, eftersom er orgasm fungerar annorlunda, liksom andra saker. Det är högst troligt så att det är en myt att vi män har starkare sexlust. Det är bara ännu inte socialt acceptabelt att medge det så öppet. Man kan också tro att vi har starkare sexdrift eftersom vi nästan alltid är starkare fysiskt på alla andra områden, men det är ju ett felaktigt resonemang. Sex tar fysisk energi från mannen, även om lagom mycket sex gör att man känner sig harmonisk och glad.
Citera
2015-06-29, 21:18
Medlem
confused...s avatar
Tjejer ÄLSKAR sex, dom är kåtare än killar. Om tjejerna själva fick välja hade dom blivit knullade / slickade / fingrade till orgasm flera gånger om dagen.

Dock är dom kräsnare än killar och det är runt 10-20% av männen, alltså top skiktet som skapar så stor sexuell attraktion hos tjejer att denna extrema sexlust kickar in.

På en vanlig Svensson, alltså majoriteten av män vill dom ligga någon gång ibland bara, om ens öht.

Därav man brukar snacka om 20% av männen knullar majoriteten av brudarna.

Ja känner flera män som tillhör detta top skiktet, och responsen dom får av tjejer är helt sinnessjuk och närmast surrealistisk, man tror det inte före man ser det själv.

Brudar tar kontakt med dessa män på grund av deras rykte ibland tjejer att vara en av dessa runt 20%och frågar rakt av om dom vill knulla.

Brudar som är gifta, har pojkvän osv osv tar OFTA kontakt med dom och börjar skicka naken bilder och försöker locka männen att komma knulla dom ,, trots att dom männen aldrig snackat med eller träffat bruden, vet inte ens vem hon är.

En av dessa män sa till mig att han är fan rädd för tjejer, dom beter sig som psykopater. Helt jävla galna. Brudar han aldrig träffat har kontaktat han på Facebook och skrivit att dom vill skaffa barn med han.

Vilket han visat konvo på så jag vet det är sant. En gång när jag var ute med han på krogen så kom en brud fram till han och började snacka " alltså det är min tur snart att få följa med dig hem, mina vänner har pratat om dig" även henne henne hade han aldrig sett tidigare.

Tjejer är helt enkelt extremt kåta, om du är en av dessa män.

Många som inte tror mig nu, men allt jag skrev ovan är sant, det är så här livet ser ut för dessa 10-20% männen i top skiktet. Dom mest attraktiva männen, vi andra män får dock inte uppleva detta. Hade själv inte trott på det om jag inte haft flera bekanta sommar tillhör dessa toppen av män så att jag fått se det med egna ögon.

Och tjejer i tråden, inte ens försök förneka detta. Ni vet lika väl som jag det stämmer.
Citera
2015-06-29, 21:37
Medlem
Citat:
Är inte mindre kåt än män heller.

ska vi jämföra browser historik? om du visar din visar jag min.
Citera
2015-06-29, 21:48
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
ska vi jämföra browser historik? om du visar din visar jag min.

Att du runkar till porr hela dagarna gör dig inte mer kåt.

Kan garantera dig, hur kåt du än tror dig vara, så är genomsnittlig kvinna dubbelt så kåt, på rätt man då dvs.

Tjejers attraktion och sexualitet är dock inte samma som för män, dom kan gå passiva om dom inte hittar kille med högt nog attraktions värde. Medans män kan ta nästan vad fan som helst om dom inte fått något på en stund.

Men om en kille väl får en kvinna kåt, alltså han är en riktig hunk i hennes ögon så kommer hon vilja knulla till mannens pungkulor är uttorkade så mannen blir illamående av tanken på sex , och sen vill hon fortsätta knulla lite till.
Citera
2015-06-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av confused...

Kan garantera dig, hur kåt du än tror dig vara, så är genomsnittlig kvinna dubbelt så kåt, på rätt man då dvs.

"på rätt man då". ja precis. ungefär som när man kör in sin kuk mellan soffdynorna och ser till att det är rätt möbelgrupp från ikea?

tycker det säger en hel del faktiskt att jag rtunkar hela dagarna. du får gärna hitta en tjej som gör detsamma! jag tror nog att om vi gör någon slags enkät så kan vi hitta typ, mer än tiodubbelt så många killar som runkar varje dag, än vad det finns tjejer som onanerar.
Citera
2015-06-29, 22:01
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Tjejer älskar sex minst lika mycket som oss män. MEN tjejer knullar inte med samma typer av män som vid relationer när de bara vill ha one night stands eller liknande tillfälligt.

När det enbart gäller knull så är det den dominanta/aggressiva killen med grova ansiktsdrag, mörk röst men inte nödvändigtvis lång osv som de släpper till för.

Sen är det tönt-fjant-mes-tofflorna som de blir tillsammans med när det är tid att stadga sig, eftersom dessa killar inte lämnar de lika lätt. Den aggressiva/dominanta killen är alldeles för opålitlig och stannar inte så värst länge

För det första så är dominant och aggressiv inte samma sak.

Själv skulle jag aldrig bli tillsammans med en man som jag inte tände på sexuellt och mesar/tofflor är helt riktigt inte sexuellt upphetsande. Dock så krävs det givetvis mer av en potentiell partner än av ett ons. Har man bara tänkt ligga med killen så räcker det ju att man bedömer honom som underhållande för stunden, medan en make ska vara underhållande för resten av livet. Därav betydligt högre krav på en blivande make.

Citat:
Ursprungligen postat av confused...

Tjejers attraktion och sexualitet är dock inte samma som för män, dom kan gå passiva om dom inte hittar kille med högt nog attraktions värde. Medans män kan ta nästan vad fan som helst om dom inte fått något på en stund.

Men om en kille väl får en kvinna kåt, alltså han är en riktig hunk i hennes ögon så kommer hon vilja knulla till mannens pungkulor är uttorkade så mannen blir illamående av tanken på sex , och sen vill hon fortsätta knulla lite till.

Helt riktigt.
Citera
2015-06-29, 22:05
Medlem
confused...s avatar
Citat:
"på rätt man då". ja precis. ungefär som när man kör in sin kuk mellan soffdynorna och ser till att det är rätt möbelgrupp från ikea?

tycker det säger en hel del faktiskt att jag rtunkar hela dagarna. du får gärna hitta en tjej som gör detsamma! jag tror nog att om vi gör någon slags enkät så kan vi hitta typ, mer än tiodubbelt så många killar som runkar varje dag, än vad det finns tjejer som onanerar.

Inget ovanligt att tjejer onanerar flera gånger per dag.

ja det tror du säkert eftersom du uppenbart har noll koll på hur tjejer fungerar. Tjejer onanerar lika mycket som killar.

Sen runkar du så mycket som du säger är du porrskadad och hade förmodligen inte fått upp kuken vid sex och har sannolikt runkat bort känslan i ollonet med anakonda grepp så att stoppa kuken i en fitta hade resulterat i att du knappt känner något.

Detta är extremt vanligt problem hos män som runkar mycket till porr.
Citera
2015-06-29, 22:05
Medlem
zebraonions avatar
Citat:

tycker det säger en hel del faktiskt att jag rtunkar hela dagarna.

Ja det gör det faktiskt.Typ att dina intressen inte är så pass varierande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in