2015-06-19, 08:39
Medlem
CoopColas avatar
Jag har bestämt mig för att testa detta! Jag tog mycket olika rc-cs nu, minns inte namnet på alla men började med mephedrone och sen körde jag på i ett par år och tog det mesta som var populärt/lagligt för stunden. Nu har jag dock inte tagit någon CS på ca två år.

Jag ska beställa 1g till att börja med, men vilken sida har bäst batch inne? Har kollat på rc24 och RCkem. de två verkar väldigt seriösa. Lutar just nu åt rckem's då folk har rekommenderat dem (har läst rätt många sidor i tråden) men nu verkar rc24 ha bra batch också.. Vet att det är en liten prisskillnad men iom att jag bara ska ha 1g spelar det ingen roll.

Så, vilken sida rekommenderas?

Mvh
Citera
2015-06-19, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag har bestämt mig för att testa detta! Jag tog mycket olika rc-cs nu, minns inte namnet på alla men började med mephedrone och sen körde jag på i ett par år och tog det mesta som var populärt/lagligt för stunden. Nu har jag dock inte tagit någon CS på ca två år.

Jag ska beställa 1g till att börja med, men vilken sida har bäst batch inne? Har kollat på rc24 och RCkem. de två verkar väldigt seriösa. Lutar just nu åt rckem's då folk har rekommenderat dem (har läst rätt många sidor i tråden) men nu verkar rc24 ha bra batch också.. Vet att det är en liten prisskillnad men iom att jag bara ska ha 1g spelar det ingen roll.

Mvh

Asklepios rekomenderar jag aldrig nåt krångel o riktigt bra kvalite på de mesta snabb leverans med.
Citera
2015-06-19, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisalisa
Asklepios rekomenderar jag aldrig nåt krångel o riktigt bra kvalite på de mesta snabb leverans med.

Har även du provat deras batch får du gärna skriva några ord den!
Citera
2015-06-19, 12:02
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppen-av-botten
Har även du provat deras batch får du gärna skriva några ord den!

Jag svalde en tesked av deras till frukost och mår som en kung. Dom klassiska yttre CS-symptomen som pupillstorlek, stiss och avsaknad av hungerskänslor är närvarande men behagligt milda. Men i själen känner jag en ro som jag bara kan likna vid ett tramadolrus.
Citera
2015-06-19, 13:24
Medlem
Harmynts avatar
RCBolagets senaste batch är i alla fall super. Alltid fått bra 3-CMC där ifrån.
Citera
2015-06-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola

Mvh

Du får helt enkelt beställa och avgöra själv. För mycket reklam för egen shop och smutskastning här tyvärr. Hör me dom som har många posts, som har hängt runt här ett tag. Mitt tips iaf.
Citera
2015-06-19, 23:42
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Du får helt enkelt beställa och avgöra själv. För mycket reklam för egen shop och smutskastning här tyvärr. Hör me dom som har många posts, som har hängt runt här ett tag. Mitt tips iaf.

Precis testa dig fram och lyssna inte på andra än pendejo han verkar riktigt reko. Smutskastar aldrig någon!
Citera
2015-06-20, 10:26
Medlem
Psychoramas avatar
Askens lite gulaktiga batch är supermysig. Visst finns likheter med 3-MMC fast utan några jobbiga fysiska bieffekter. jag skulle påstå att det är lite likt methylone samt bättre än 3-MMC. Nästan i klass med räkan! Lugnt och mjukt med lagom speed i med. Blir väldigt social och empatisk av detta. Känns som att det tar lite på serotoninet men inte för mycket. Ögonfladder vid rätt dos med. Tummen upp!

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-20 kl. 10:29.
Citera
2015-06-20, 11:13
Medlem
Malrs avatar
Tänkte beställa lite av det här och använda det ensam framför TV-spel, nu när NEB:n är slut. Frågan är, hur pass väl fungerar det med sysslor som TV-spel, rita, skriva osv.? Är det bara socialt eller?

Klarhet kring rustid och dosering vid IV-intag uppskattas också.
Citera
2015-06-20, 11:13
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Askens lite gulaktiga batch är supermysig. Visst finns likheter med 3-MMC fast utan några jobbiga fysiska bieffekter. jag skulle påstå att det är lite likt methylone samt bättre än 3-MMC. Nästan i klass med räkan! Lugnt och mjukt med lagom speed i med. Blir väldigt social och empatisk av detta. Känns som att det tar lite på serotoninet men inte för mycket. Ögonfladder vid rätt dos med. Tummen upp!

Mvh

Det stämmer väl in på mina tankar om knarket i fråga. Kan säga att om man hälsar på släkten är en morgonrövpanna med 3,5 meter pulver en dålig idé om man vill kunna uppträda normalt.

Edit: Seriöst, detta blev jävligt intensivt. En stor bomb ger ett lugnt och behagligt rus. En stor RP gör mig påtänd de luxe. Nu bara måste jag prova IV.
Senast redigerad av McNutty3.0 2015-06-20 kl. 11:39.
Citera
2015-06-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Klarhet kring rustid och dosering vid IV-intag uppskattas också.

Börja med en startpanna på 100-150mg, för att lära känna substansen sas. Sen kan du alltid öka mängden på nästa! För mig sitter effekten 2-3h beroende på storlek och sinnesstämning

Jag kör på 250-300mg och tycker att det räcker gott.
Citera
2015-06-20, 14:04
Medlem
McNutty3.0s avatar
Kan någon göra en grov uppskattning av vikten på fem meter 3-CMC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in