2015-06-18, 22:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Det hade inte behövt bli så jävla eskalerat men grejen är att jag har köpt så mycket till henne samt betalat alla räkningar så jag har lagt ner så jävla mycket pengar på henne. Jag borde kanske berättat detta innan men jag gör det nu istället. Hade det inte varit enbart för pengarna då hade jag inte blivit så arg.

Varför har du betalt hennes räkningar?
Citera
2015-06-18, 22:08
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Det hade inte behövt bli så jävla eskalerat men grejen är att jag har köpt så mycket till henne samt betalat alla räkningar så jag har lagt ner så jävla mycket pengar på henne. Jag borde kanske berättat detta innan men jag gör det nu istället. Hade det inte varit enbart för pengarna då hade jag inte blivit så arg.

Hon är väl inget jävla affärsprojekt du investerat i.

Citat:
Jag vill ju ha kvar henne.. Men hon måste ändra på sina åsikter.

Skall man kunna bygga en relation måste man någonstans ha en gemensam värdegrund, men om man aldrig har några åsiktsskillnader kommer relationen att bli dötrist och urtråkig. Det kan vara utvecklande att ha lite olika åsikter. Det kan leda till många intressanta diskussioner.
Senast redigerad av ekerilar 2015-06-18 kl. 22:30.
Citera
2015-06-18, 22:45
Medlem
vasilisacats avatar
Anledningen till att jag betala så mycket är för att hon har CSN skulder och tjänar dunder lite.
Citera
2015-06-18, 23:10
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienjenni
Tips: Köp ett rep, gå till närmsta ställe där det finns några träd, leta upp det träd med starkast och störst grenar, klätta upp i trädet, knyt repet i trädet och lägg en snara runt halsen, hoppa ner från trädet och vänta
Gå och gör det själv sluta trolla i min tråd. Skriv något hjälpsamt eller skit i det alls.
Citera
2015-06-19, 01:39
Medlem
Citat:
Gå och gör det själv sluta trolla i min tråd. Skriv något hjälpsamt eller skit i det alls.
Här ska du få något hjälpsamt.
Sluta gnälla o ta konsekvenserna av ditt handlande
Citera
2015-06-19, 15:12
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Här ska du få något hjälpsamt.
Sluta gnälla o ta konsekvenserna av ditt handlande
Jag släpptes nyss från psyket. Tror du verkligen jag vill ha något att göra med någon myndighet eller? Vill bara leva vanligt liv.
Citera
2015-06-19, 15:12
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Jag tror du är bög och du är arg för att hon inte behöver dig. Du ser henne som din morsa samtidigt som du skäms för att du vill ha pillesnopp i arslet och sedan när du upptäcker att hon klarar sig fint utan dig slår det slint och du knockar henne som den patetiske fjolla du är.

Tyvärr är dina chanser rätt goda att klara dig undan om hon inte har ett gäng polare som kan komma förbi och spöa skiten ur dig vilket är det du förtjänar, det är bara att psyka henne till att inte anmäla. Hoppas du blir påhoppad och gruppvåldtagen av ett gäng storkukade negrer
Kommer hon med sina polare tar jag fram slagträt.
Citera
2015-06-19, 22:52
Medlem
Citat:
Jag släpptes nyss från psyket. Tror du verkligen jag vill ha något att göra med någon myndighet eller? Vill bara leva vanligt liv.
Synd att du förbrukade den chansen när du inte klarar ett liv bland normala.
Citera
2015-06-19, 23:13
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Lite backgrunds fakta: Jag släpptes från psykhemet runt 3 månader och jag är i 30 års åldern har erfarenhet av långa förhållanden samt barn då jag hade en flickvän som hade en son. frågor varför jag var på pyskhemmet undanbedes, iallafall OT.

Jag är en man som tänker på de gamla sättet dvs att kvinnan ska va i köket och mannen ska arbeta och försörja hushållet. Men i dagens samhälle är det mer och mer krav på att det skall vara jämnställt och att kvinnan ska ha mer makt etc. Detta gillar jag verkligen inte och blir helt rasande när jag ser feminister. Nu är de så att jag har haft en flickvän i ca 1/5 månad som jag verkligen tycker om.

När jag kom hem från jobbet idag så hade min flickvän datan öppen, då tänkte jag okej jag kan väl läsa lite vad hon har skrivit. Då kom de som en chock då jag läste henne och hennes vänninas konversation att min flickvän är en Feminist. Jag blir helt rasande och börjar koka över. Min flickvän som var och duschade kommer ut och frågar varför jag ser helt illröd ut.
Då gick jag fram till henne utan att tänka och gav henne en örfil som verkligen kändes i väggarna, då hon föll till golvet skrikandes. Jag inser då vad jag har gjort och sprang därifrån. Nu sitter jag hos en polare och skriver. Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?

Jag antar att du är ett troll, eftersom ingen kan vara så efterbliven.
Citera
2015-06-19, 23:16
Avslutad
Frågan är varför de släppte dig ut från psykhemmet..?

Alma Berlin
Citera
2015-06-20, 08:05
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Lite backgrunds fakta: Jag släpptes från psykhemet runt 3 månader och jag är i 30 års åldern

Haha! Redan vid första meningen började jag garva ihjäl mig av någon anledning
Citera
2015-06-20, 08:12
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Äckligt.
Prova själv stå i köket helatiden så får du se hur roligt det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto