2015-06-17, 14:23
Medlem
Epicediums avatar
Inatt announcade Blizzard att en Monk-karaktär och Skeleton King kommer att släppas i och med Battlefields of Eternity. Verkar som om detta ska släppas i slutet av månaden, med The Butcher inkluderad blir detta alltså 3 nya heroes. Huruvida alla karaktärer släpps samtidigt är jag lite osäker på, men det vore ju inte illa av Blizz.

Monk är en flexibel support som kan välja att fokusera på damage, tanking eller pure support. Skeleton King är en warrior som blir ett spöke med abilities när han dör, och som sedan återuppstår där spöket är.
Citera
2015-06-18, 20:37
Medlem
Julmustarns avatar
Har dem ändrat något i Ranked? Kan inte längre köra Hero League med mina polare:
"one in the party do not meet the requirements"
Alla är dock olika rank men ska man inte kunna lira med varann?
Citera
2015-06-18, 21:22
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustarn
Har dem ändrat något i Ranked? Kan inte längre köra Hero League med mina polare:
"one in the party do not meet the requirements"
Alla är dock olika rank men ska man inte kunna lira med varann?

Säker på att alla i ditt party har tillgång till Hero League? Det vill säga att de äger 10 heroes och uppnått rätt level?
Citera
2015-06-18, 22:55
Medlem
Julmustarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Säker på att alla i ditt party har tillgång till Hero League? Det vill säga att de äger 10 heroes och uppnått rätt level?

Jorå, vi har alla lirat hero league förut. Nu visade det sig att det var en bug ingame. Spelet tror man är level 1 även om du är 50. Skitskumt så om du lirar ett quick game så märker du att du inte har några expert skills även om din hero är tex lvl 9 Hjälpte dock att bara starta om spelet och datorn
Citera
2015-06-19, 12:42
Medlem
Något måste göras åt de mest spelade gubbarna.
Främst Sylvanas. Helt störd. Det värsta är väl att hennes kastknivar gör hela laget vulnerable vid level 12 om man speccar den. Men gubben överlag är störd. Den är med i varje ranked. Jag känner nerfhammer Inc.

Khaelthas och jaina borde också skruvas ner lite. Det funkar inte att deras aoespells gör 70% av hpt.

Brightwing är väl också lite väl op men det är en healer och jag tycker Rehgar är värre.

End of rant. Synpunkter?
Citera
2015-06-19, 17:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Något måste göras åt de mest spelade gubbarna.
Främst Sylvanas. Helt störd. Det värsta är väl att hennes kastknivar gör hela laget vulnerable vid level 12 om man speccar den. Men gubben överlag är störd. Den är med i varje ranked. Jag känner nerfhammer Inc.

Khaelthas och jaina borde också skruvas ner lite. Det funkar inte att deras aoespells gör 70% av hpt.

Brightwing är väl också lite väl op men det är en healer och jag tycker Rehgar är värre.

End of rant. Synpunkter?
Instämmer på de två första punkterna. Och kanske BW, men Rehgar tycker jag är helt ok.
Citera
2015-06-19, 22:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Fan vad nästa patch kommer vara cool! Diabols nya skin är så jävla badass !
Citera
2015-06-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Fan vad nästa patch kommer vara cool! Diabols nya skin är så jävla badass !

Kan man läsa notes?
Citera
2015-06-21, 01:28
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Kan man läsa notes?

http://eu.battle.net/heroes/en/blog/19804020/in-development-eternal-conflict-new-heroes-skins-and-mounts-18-06-2015
Citera
2015-06-21, 12:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag gillar inte riktigt att Nova från Amazon-skin från D2. Känns inte som att Amazon kan komma som egen karaktär i framtiden då...
Citera
2015-06-21, 12:33
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag gillar inte riktigt att Nova från Amazon-skin från D2. Känns inte som att Amazon kan komma som egen karaktär i framtiden då...
Fast både Illidan och Malfurion har ju varandra som tillgängliga Skins.
Citera
2015-06-21, 13:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fast både Illidan och Malfurion har ju varandra som tillgängliga Skins.

Visserligen snart, inte tänkt på det. Spelar varker Illidan eller Mafl. Kanske finns hopp för en framtida Amazon ändå. Men tycker ändå det är lite småjobbigt när skins inkräktar för mycket på andra karaktärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in