Citat:
Ursprungligen postat av
candy67
Nej men du menar att bröderna bara för att dom jobbade i närheten skulle vara mer misstänkta då. Som har bott och skött sig i många år här...nej plötsligt en söndag bestämmer båda två att nej nu väldtar och mördar vi hon som jobbar på cafeet mittemot,ingen kommer nånsin misstänka ett par utlännigar ?????
Tror inte det är dom.
Behöver inte vara PC heller men det skulle inte förvåna mig
Och du tror inte polisen har mer att gå på än att de bor nära och är utlänningar? Som jag skrev igår, polisen sa på presskonferensen att de förstår att det inte är så lätt att förstå nu men de har en massa information som inte andra har som gjorde att de tog detta beslut.
Däremot innan jag fick reda på de misstänkte bröderna så tänkte jag kanske att PC kunde vara inblandad. Inte för att jag ser några tendenser men för att han, i min fantasi, var så noga med att berätta att han åkt runt med sin fyrhjuling (och satt spår) överallt och letat. Det är en sådan sak jag skulle kunna tänka mig att jag också skulle kunde ha gått ut med om jag varit skyldig för att kunna förklara varför spår efter mitt fordon fanns på vissa platser. Sen såg jag också, vad jag då tyckte var en suspekt kommentar av hans flickvän, i en oskyldig post på Facebook där hon skrev " Om de bara visste..." eller någonting sådant. Jag tyckte inte det passade in alls och tänkte kanske de körde sin egen lilla hemliga lek.
Men sen när jag hörde om bröderna och sen också vart de hittade kroppen försvann de tankarna direkt. Och nu skäms jag mest över att jag ens funderade i de banorna även om det bara varade i exakt 7.8 sekunder.