Citat:
Ursprungligen postat av
ebh
Det enkla är ofta det rätta, jag håller med om att triangeln är klassisk,gärningsmän håller sig gärna i trakter de känner igen.
Polisen är på rätt spår till 99% enligt min åsikt, så det är bara att avvakta dna och andra bevis.
Finns ingen anledning att spekulera med den lilla info som kommit fram,men är lite nyfiken på de bevis som hittades bredvid fyndplatsen som direkt kunde knytas till Lisa. Sko eller hjälm??
borde ha varit något som polisen kände igen på tidigare beskrivning av klädsel osv.
Det kommer att bli en intressant fup.
Nu vet man inte vilket virke det är i dessa två män men när länsman kommer lägga fram tekniska bevis mot dem så tror jag att de ser spelet förlorat fast de kan ju givetvis neka till dödagar.
Sen när de är fler än en så brukar personerna måla in sig i hörn som de inte kommer ur, den andre säger bu och du säger bä, det stämmer inte utifrån teknisk bevisning typ. Även kvinnans utsagor kommer spela in i sammanhanget och ljuger hon så lär det komma fram.
Jag tror den tekniska bevisning kommer vara stark i detta fall, man har fröat bevis både här och där i panik.