Citat:
Ursprungligen postat av
Mialterego
Det tråkiga är ju att flera tusen har läst hennes krönika och suttit vid sina matbord och konstaterat att invandringen är ju inte så farlig! Jag läste en krönika på Aftonbladet där det bara var några % av invandrarna som gör brott! Alla andra är ju jättebra!
jag stör mig mest på etnicitet för så fort du diskuterar det som vit man har du ett rasistiskt syfte. men en kvinna eller invandrare får gärna benämna "etniska svenskar" observera dock i vilket sammanhang de görs.
Aldrig något positivt, och sedan pratar de om "sd och rasister"...
En annan sak som jag gärna påpekar är hur vänsterorienterade,kommunister,afa-anhängare och feminister gärna beskyller "ALLA" män för brotten som ett par st till fåtal gör, men anser det fel att beskylla invandrare....
Hur fasiken går det ihop?
nej, jag tänker inte stå till ansvar om en arab eller afrikan våldtar dig. det är inte "svenska mäns" ansvar.
Sedan har hon rätt angående statistiken att de flesta invandrare sköter sig - lagligt då. Men som någon påpekade dessa klassificerade "svenskar" är även andragenerationsinvandrare. Så kan vara lite missvisande. Jag menar, om jag flyttar med en danska till Kina och mitt barn blir en våldtäktsman 99% - inklusive dessa rabiata vänstervridna feministiska hippies hade sett barnet som skandinaviskt- de får säga vad de vill, det är bara så.