Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Tack för ett gott skratt.
Precis så ser det ut, ja.
De slår knut på sig själva och som vi ser i den länkade artikeln så vet de inte ens själva på vilket vis de ska benämna folk.
Var inte kulturberikare ok, ett tag?
Försvann det när vi fick lära oss att vi inte har någon egen kultur, eller hur var det med det?
Hon är en pk-fitta.
Detta jag stör mig på med aftonbladet:ta tex hembesöken till flashback-forumiter och avpixlat mm. Okej, de sade ett par otrevliga ord och ni vill veta varför`...
OKEJ!?
Hur vore det om ni gjorde hembesök på människor som faktiskt våldtagit,mördat,misshandlat och rånat folk? Och kanske frågar hur i helvete de kunde anse sig ha den rättigheten- och nej, bryr mig ej om etniciteten hos dessa slödder, men jag vet att vänstermedia gör och är väl medveten om vilka de kommer "stöta på".
Sedan är det ironiskt att när nordisk ungdom besökte Jan Helin och hans fru, då fick de stängd dörr och blev tillsagda att de inte ville prata med sådana som de.
Okej, fine. jag förstår det, men varför är du då bakom samma aktioner gentemot anonyma personer, som är just anonyma för DE vill vara anonyma. Hur i helvete fungerar den logiken? jag vill leta upp och prata med anonyma personer med tv-kameror och fotografer utan deras tillåtelse- i deras hem. HALLÅ?!