2015-06-17, 00:44
Medlem
om det blir förhör så berätta bara samma sak du skrev här.

det är inget konstigt att ge sin flickvän man varit tillsammans med i två veckor en liten hurring!
Citera
2015-06-17, 13:09
Bannlyst
Hoppas det går bra. Nästa gång hon kör nåt feministtugg så ska du inte slå henne i ansiktet. Skicka på en fot i mjukdelarna i mellangärdet istället. Och sen ska du inte springa därifrån för då är risken störst att hon anmäler eller ringer polare. Ge henne en rejäl magsugare så fort hon hämtat andan igen ca 5-6 ggr och fråga om hon tänker skärpa sig.
Citera
2015-06-17, 13:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
För hon ser verkligen inte ut som en feminist och jag hade aldrig fått reda på det ifall jag inte läste konversationen. Fast jag borde ha anat oråd när jag såg hennes kompisar som hade vintage kläder samt ringar i näsan.

Du vet, ordet "feminist" är ju grovt snedvridet i Sverige. Jag kan också säga att jag 'hatar' feminister, men då tänker jag på såna där feta Gudrun Schyman-copies som vill kvotera och höja homosexuella och skyarna. Titta på feministerna i mellanöstern till exempel, där kämpar de för att faktiskt inte bli förtryckta på riktigt, i vardagen. Tänk om din tjej (eller snarare ex?) är en 'feminist' som helt enkelt bara sympatiserar med vanlig feminism, och inte svensk radikalfeminism.

Du kanske inte orkade titta efter, bättre att slå henne i ansiktet med en gång för att vara på den säkra sidan.
Citera
2015-06-17, 13:40
Medlem
frågor varför jag var på pyskhemmet undanbedes, iallafall OT.

Tror inte den frågan behöver ställas, hoppas tjejen gör slut med dig innan du hinner misshandla henne ännu mer.
Citera
2015-06-17, 14:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Du får väl helt enkelt förklara hur det gick till. Hon hetsade dig väldigt mycket, nästintill psykisk misshandel / trakasserier. Anmäl henne.

Fast det gjorde hon ju inte. Ts kan inte hantera sin ilska och misshandlar sin tjej, där har vi problemet.

Hoppas att hon dumpat dig och hittar nån bättre än någon feg kille som dig med sådan taskig kvinnosyn och som måste ta till nävarna så fort det kommer till en diskussion.

Ser inte ut som en feminist, hur ser en feminist ut?
Senast redigerad av cosmic_dancer 2015-06-17 kl. 14:54.
Citera
2015-06-17, 14:53
Medlem
TheHollyhockGods avatar
Är det inte bättre att du tar ditt straff?

Du är ju skyldig och du har gjort fel.

Dessutom är du en fara för människor omkring dig och ju mer du sitter inne desto bättre för samhället.

Sen när du kommer ut får du gärna skriva in dig på psyket igen, så att du inte flyger på nån och skadar dem allvarligt eller slår ihjäl dem.
Citera
2015-06-17, 15:04
Medlem
vasilisacats avatar
Nu jävlar har ja hamnat i skiten! Kom precis från jobbet då löper min polare fram till mig och säger att snuten har letat efter mig och att dem har lämnat ett nummer jag skulle ringa till direkt när jag kom hem. Vågar man ringa eller inte? Borde jag förbereda mig för något?
Citera
2015-06-17, 15:04
Medlem
Gertrud1s avatar
Det största problemet som jag ser där är att du inte är ett dugg bekymrad över hur hon mår.
Citera
2015-06-17, 15:11
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det största problemet som jag ser där är att du inte är ett dugg bekymrad över hur hon mår.
Hennes fel att jag inte bryr mig eftersom hon döljde en sådan sak för mig.
Citera
2015-06-17, 15:16
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Du vet, ordet "feminist" är ju grovt snedvridet i Sverige. Jag kan också säga att jag 'hatar' feminister, men då tänker jag på såna där feta Gudrun Schyman-copies som vill kvotera och höja homosexuella och skyarna. Titta på feministerna i mellanöstern till exempel, där kämpar de för att faktiskt inte bli förtryckta på riktigt, i vardagen. Tänk om din tjej (eller snarare ex?) är en 'feminist' som helt enkelt bara sympatiserar med vanlig feminism, och inte svensk radikalfeminism.

Du kanske inte orkade titta efter, bättre att slå henne i ansiktet med en gång för att vara på den säkra sidan.
Som sakt Feminism borde inte existera i sverige eftersom kvinnor har det väldigt bra här, även bättre än vissa män. När vi nämner mellanöstern då är det en annan femma för dem är verkligen förtryckta där av både religösa skäl samt av män.
Citera
2015-06-17, 15:21
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fast det gjorde hon ju inte. Ts kan inte hantera sin ilska och misshandlar sin tjej, där har vi problemet.

Hoppas att hon dumpat dig och hittar nån bättre än någon feg kille som dig med sådan taskig kvinnosyn och som måste ta till nävarna så fort det kommer till en diskussion.

Ser inte ut som en feminist, hur ser en feminist ut?
Jag står för mina åsikter. Dessutom var det inte näven utan en örfil hade det varit näven hade det varit en helt annan sak.
Citera
2015-06-17, 15:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Hennes fel att jag inte bryr mig eftersom hon döljde en sådan sak för mig.

Ditt fel att du inte berättar från början att du inte respekterar kvinnor och lätt tar till våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in