2015-06-16, 21:56
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilist
Herregud. Din kvinnosyn är åt helvete. Jag tycker synd om din morsa som har en son som du. Man slår aldrig en kvinna. Man slår aldrig någon. Jag hoppas du åker dit så det smäller om det.

Jaha, hon är feminist? Och? Undra vad du hade sagt om någon slog dig för att du var SD:are.... Jojuste. Du skulle säkert kasta jävla mycket sten i glashus.

Alla har rätt till sin politiska åsikt. Troll.
Inte min kvinna dock hon skall tycka som jag tycker
Citera
2015-06-16, 21:59
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenneth
Det där är rätta takter, grabben!
Kärringen ska studsa mellan spisen och näven.😀💪🏻
Visdom i varje ord!
Citera
2015-06-16, 22:07
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Jag kan ju inte hjälpa det.

Och precis därför ska du vara inlåst.
Citera
2015-06-16, 22:12
Medlem
JBernards avatar
Säg åt henne att hon har mer smörj att vänta om hon vänder sig till rättsliga instanser. Det är inte klokt egentligen, att man inte får ge sin flickvän en tillrättavisning utan att samhället ska blanda sig i. Jag förstår din ilska när det plötsligt gick upp för dig att hon var feminist!
Citera
2015-06-16, 22:17
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Säg åt henne att hon har mer smörj att vänta om hon vänder sig till rättsliga instanser. Det är inte klokt egentligen, att man inte får ge sin flickvän en tillrättavisning utan att samhället ska blanda sig i. Jag förstår din ilska när det plötsligt gick upp för dig att hon var feminist!
Härligt att du förstår min situation till skillnad från vissa! ska nog ta ett snack med kärringen så får vi se vad vi kan komma fram till. Återkommer när vi är överens.
Citera
2015-06-16, 22:18
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Du får väl helt enkelt förklara hur det gick till. Hon hetsade dig väldigt mycket, nästintill psykisk misshandel / trakasserier. Anmäl henne.
Citera
2015-06-16, 22:25
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?

Vill du vara säker på att slippa undan rättsliga påföljder bör du hämta ett rep och kuta i sprinterfart till närmsta träd och hänga dig.

När du slår din partner manifesterar du din underlägsenhet såväl inför henne som dig själv. Hade du varit en man med någon som helst självrespekt hade du vänt på klacken och gått därifrån om din partner har ett beteende som du inte kan leva med.

Vill du leva enligt traditionella värderingar måste du ju för helvete fatta att du måste hitta en partner som delar dessa värderingar.

Med ditt beteende vete fan om man ska kalla dig människa, för med ditt beteende verkar du ju befinna dig på apstadiet. Om du vill kalla dig man med traditionella värderingar får du väl för sjutton börja med att skaffa lite själkontroll. Ditt överilade känslostyrda apbeteende är allt annat än manligt.
Senast redigerad av ekerilar 2015-06-16 kl. 22:31.
Citera
2015-06-16, 22:29
Medlem
Varför får såna som du leva?
Citera
2015-06-16, 22:31
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Du får väl helt enkelt förklara hur det gick till. Hon hetsade dig väldigt mycket, nästintill psykisk misshandel / trakasserier. Anmäl henne.
Det var ju delvis hennes fel som sakt. Hon döljde en väldigt allvarlig grej.
Citera
2015-06-16, 22:34
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Vill du vara säker på att slippa undan rättsliga påföljder bör du hämta ett rep och kuta i sprinterfart till närmsta träd och hänga dig.

När du slår din partner manifesterar du din underlägsenhet såväl inför henne som dig själv. Hade du varit en man med någon som helst självrespekt hade du vänt på klacken och gått därifrån om din partner har ett beteende som du inte kan leva med.

Vill du leva enligt traditionella värderingar måste du ju för helvete fatta att du måste hitta en partner som delar dessa värderingar.

Med ditt beteende vete fan om man ska kalla dig människa, för med ditt beteende verkar du ju befinna dig på apstadiet. Om du vill kalla dig man med traditionella värderingar får du väl för sjutton börja med att skaffa lite själkontroll. Ditt överilade känslostyrda apbeteende är allt annat än manligt.
"Vill du leva enligt traditionella värderingar måste du ju för helvete fatta att du måste hitta en partner som delar dessa värderingar" Nu var det ju som sakt att jag inte visste att min partner inte delade samma värderingar som mig. Just därför kom det som en shock vilket ledde till slaget.
Citera
2015-06-16, 22:41
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Det var ju delvis hennes fel som sakt. Hon döljde en väldigt allvarlig grej.

Hon dolde en allvarig grej i ert 6 dagar långa förhållande?
Hade det inte helt enkelt varit enklare att bara gå därifrån och dumpat henne om det nu var ett så pass stort problem?

Eller vad var din plan? Att slå henne tills hon slutar vara feminist? Good luck...
Citera
2015-06-16, 22:47
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Hon dolde en allvarig grej i ert 6 dagar långa förhållande?
Hade det inte helt enkelt varit enklare att bara gå därifrån och dumpat henne om det nu var ett så pass stort problem?

Eller vad var din plan? Att slå henne tills hon slutar vara feminist? Good luck...
Inte 6 dagar utan 1 och en halv månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in