2015-06-16, 01:41
Medlem
Slängde i mig 5mg xanax och 100mg stesolid och kände inget innan dunken med renat kom fram, då kom lugnet och avslapningen. Slängt in mig 150mg stilnoct efter det. Tänk en svag Svennebanan drog som alkohol ju är kan knuffa igång mer potenta bensodiazepiner? Nu blir ett ett gång sköna rc-opiater plus metodon ihop med mina vänner . Käns ja,g fulköntrull på det. har gott omm snask och fyndram i smyg spetsa det til polarens öl, 2mg xanax.
Livet leker
Citera
2015-06-16, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Slängde i mig 5mg xanax och 100mg stesolid och kände inget innan dunken med renat kom fram, då kom lugnet och avslapningen. Slängt in mig 150mg stilnoct efter det. Tänk en svag Svennebanan drog som alkohol ju är kan knuffa igång mer potenta bensodiazepiner? Nu blir ett ett gång sköna rc-opiater plus metodon ihop med mina vänner . Käns ja,g fulköntrull på det. har gott omm snask och fyndram i smyg spetsa det til polarens öl, 2mg xanax.
Livet leker

Vill du boosta kör grapejuice. Skit it stesoliden kör ikto/xanor ist.
Citera
2015-06-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
Hej hopp

Vilken alpra är eran favorit?

Xanax stavarna (pressade)
Xanoren på blister (svenska)
Ksalol på blister (Bulgarien/Ungern)

svenska anser jag

några andra tips som är lika bra som de svenska?

Mina favoriter är:
e313 (pyttesmå tabletter som enligt mig slår snabbast)
Riktiga ksalol (slår också snabbt som en häst sparkar)
Valfri xanor/xanax tabb ifrån apotek i Sverige eller usa.
Citera
2015-06-16, 17:08
Medlem
maskroooss avatar
Xanor är Nicee jaoo. Finns det någon medicin som kan boosta den? Inget röka eller alkohol
Citera
2015-06-16, 17:10
Bannlyst
Har svenska Upjohns utskrivna. Byter dem mot galenikas Ksalol varje gång
Citera
2015-06-16, 17:44
Medlem
Jag har också Svenska men från Prizer`s utskrivna. Har inte jämfört mot just Gal. ksalol men jag är nöjd
med de här.
Kan vara att Galenikas ksalol är bättre är Svensk alprazolam, varför, vet inte.
Citera
2015-06-17, 11:43
Medlem
Jag tänkte på en sak... varför har dom gjort Xanor 2 mg till stavar för? Är det för att dom lättare ska kunna brytas isär i fyra delar? För dom är ju ganska fula och jobbiga att svälja hela
Citera
2015-06-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Jag tänkte på en sak... varför har dom gjort Xanor 2 mg till stavar för? Är det för att dom lättare ska kunna brytas isär i fyra delar? För dom är ju ganska fula och jobbiga att svälja hela

Ja dom är ju formade med skåror för att kunna bryta isär
Citera
2015-06-17, 18:51
Medlem
Not-Sures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskrooos
Xanor är Nicee jaoo. Finns det någon medicin som kan boosta den? Inget röka eller alkohol

Prova med grapejuice. Kanske inte är så gott men ska vad jag hört kunna boosta benso. Har provat själv men hade svårt att jämföra.

Mår lagom gott efter 3mg ksalol och en hel del röka idag. Har tydligen varit ute i ett par timmar tidigare utan att ha något nämnvärt minne alls av det. Jaja. Trevlig helg iaf.
Citera
2015-06-18, 10:51
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
100 10 mg Stesolid kommer bli farligt. Låt bli.
Är du säker ?
Citera
2015-06-18, 19:39
Medlem
Hej! Undrar om det påverkar alkohol ruset något om man exempelvis tar en Xanor(0,5mg) på fredagskvällen och sedan dricker alkohol på lördagskvällen?
Citera
2015-06-18, 20:18
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankman
Hej! Undrar om det påverkar alkohol ruset något om man exempelvis tar en Xanor(0,5mg) på fredagskvällen och sedan dricker alkohol på lördagskvällen?

Ingen fara. ALprazolam går ur kroppen snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in