2011-02-27, 20:48
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Fan xanor är så tråkigt nu, jag behöver trycka i mig 20 mg minst´om jag ska bli påverkad för jag har så hög tolerans, får ju 22mg xanor per dag av läkare och halcion till natten,
Jag skulle vilja hävda att ingen läkare, inte ens på rättspsyk, skriver ut sådana kolossala megadoser till en av hans/hennes patienter. Enligt FASS är den högsta dosen som ska ges (vid paniksyndrom) 6 mg, vilket är en stor dagsdos.
Citera
2011-02-28, 12:05
Bannlyst
Nu ska jag trycka i mig 22mg xanor och jag har tagit 1200mg lyrica innan så de kommer boosta som fan, kmr bli fett skön.. Hoppas bara man inte gör något dumt, jag brukar göra de när jag käkar så höga doser iaf på valium när jag tog 200mg samtidigt.
Citera
2011-03-01, 09:26
Medlem
dumtekteks avatar
Xanor rockar, den bästa ångest medicinen på marknaden
Citera
2011-03-01, 16:34
Medlem
Jag känner att jag är med i klubben just nu
Citera
2011-03-01, 16:56
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Nu ska jag trycka i mig 22mg xanor och jag har tagit 1200mg lyrica innan så de kommer boosta som fan, kmr bli fett skön.. Hoppas bara man inte gör något dumt, jag brukar göra de när jag käkar så höga doser iaf på valium när jag tog 200mg samtidigt.
Fy fan. Jag fattar att du måste må inåt helvete dåligt om en läkare ordinerar såna hästdoser Hoppas det ordnar upp sig för dig
Citera
2011-03-02, 15:39
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Har nog aldrig stött på någon som finner det vara ett problem med smaken av bens, kör lite härlig bitter grapejuice då? eller om du inte ska smälta den i käfter så kan det väl omöjligtvis smaka någotr vad du än sväljer det med.

mvh
Men jag sväljer inte ner tabletten med dryckerna. Utan jag krossar tabletterna och lägger dessa i drycken. Förstår du skillnaden?
Citera
2011-03-04, 10:25
Medlem
M0ntanas avatar
Sitter med 3mg Xanor i mig ATM, men efter gårdagens stora intag 6-7st utspritt på dagen så verkar det ha gjort såjag tappade den där "WOAH jag har vunnit 1 000 000kr dags att öppna champagnen och vilja skrika av lycka" känslan. Den brukar jag få av 1 eller 2mg Xanor i vanliga fall.

Nåja, någon annan som börjar med att svläja några alpraz såhär på morgonkvisten?
Citera
2011-03-04, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Sitter med 3mg Xanor i mig ATM, men efter gårdagens stora intag 6-7st utspritt på dagen så verkar det ha gjort såjag tappade den där "WOAH jag har vunnit 1 000 000kr dags att öppna champagnen och vilja skrika av lycka" känslan. Den brukar jag få av 1 eller 2mg Xanor i vanliga fall.

Nåja, någon annan som börjar med att svläja några alpraz såhär på morgonkvisten?
1mg tycker jag brukar vara lagom precis när man vaknar. Då brukar man få lite gjort iaf.
Citera
2011-03-04, 13:00
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Men jag sväljer inte ner tabletten med dryckerna. Utan jag krossar tabletterna och lägger dessa i drycken. Förstår du skillnaden?
Förstod det, svarar igen Bitter grapejuice, så stark smak har ingen bens och stark juice täcker ju t.o.m över den vidriga smaken av krossade perduretas eller tramadolpulver så kör på det du, ser inte hur det ska kunna slå fel.

mvh
Citera
2011-03-04, 13:16
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
1mg tycker jag brukar vara lagom precis när man vaknar. Då brukar man få lite gjort iaf.
2mg so far, plus grapefruktjuice, men innan dan är slut måste det nog till en öl eller 2 för att det ska slå på som jag vill ha det. Brukar dock vänta så länge som möjligt innan jag tar dom. Lyrica är det första jag tar, men det är för att vakna till.
Citera
2011-03-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
2mg so far, plus grapefruktjuice, men innan dan är slut måste det nog till en öl eller 2 för att det ska slå på som jag vill ha det. Brukar dock vänta så länge som möjligt innan jag tar dom. Lyrica är det första jag tar, men det är för att vakna till.
Kör på alla har ju olika gränser men när man ska till jobbet tycker jag att det e lite för mycket med en stav direkt bättre att avvakta en timme eller två.
Citera
2011-03-04, 15:46
Bannlyst
Fått tag i meta på flytande .. Nu ska de slängas 25 stavar och 30ml meta.. 1ml =5mg.. MYYYS
Go natt ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in