2014-08-11, 21:16
Medlem
Varför blir jag inte lugn av xanor längre utan bara aggressiv? Tidigt tecken på att lägga av eller?
Citera
2014-08-12, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadoralive
Varför blir jag inte lugn av xanor längre utan bara aggressiv? Tidigt tecken på att lägga av eller?

Vilka doser tar du? Blandar du med alkohol? Xanor är ingen ligga hemma och mysa benso. Iaf inte om man ej har tollerans och vana.

Du kanske ska testa något lugnare som stesolid?

Tänk att xanor är en grogg och stesolid är ett glas vin.
Citera
2014-08-12, 10:41
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Vilka doser tar du? Blandar du med alkohol? Xanor är ingen ligga hemma och mysa benso. Iaf inte om man ej har tollerans och vana.

Du kanske ska testa något lugnare som stesolid?

Tänk att xanor är en grogg och stesolid är ett glas vin.

Nu blir jag nyfiken. Vad rekommenderar du istället för att ligga hemma och mysa med xanor i kroppen?
Citera
2014-08-12, 10:44
Medlem
Citat:

Samma för mig med diazepam. Blandat med alkohol då
Citera
2014-08-12, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Nu blir jag nyfiken. Vad rekommenderar du istället för att ligga hemma och mysa med xanor i kroppen?

Om du vill minnas vad du gjort så 10-30mg stesolid/diazepam alt 2-4mg iktorivil/klonazepam. Båda är muskelavslappnande vilket är skönt om man ligger hemma.

Iktorivil är även bra för atg ta tag i problem. Problemet finns där men ångesten över att tänka igenom och ta tag i problemet blir hanterbar. På xanor försvinner problemet, då tar man ej heller tag i det.

stesolid - vin
iktorivil - portvin
xanor - grogg

Lite så ser jag det. Alltså om jag ska jämföra inte vad du ska blanda med hehe!

Citat:
Ursprungligen postat av lollobengan
Blivit erbjuden 1 mg lila upjhon xanor svenska från apoteket för 15 kr.

Betalar jag överpris, för inte fan litar jag på en pundare, iaf rimligt pris enligt er?

Tack på förhand

Någon har redan svarat men ja det är ett bra pris. 20kr styck är inte ovanligt. Jag hade sålt för 10 till folk jag känner och 20 till främlingar. Så 15kr är inte att klaga på.
Citera
2014-08-13, 06:55
Medlem
Fan hade man inte xanor på recept skulle jag inte klara vardagen. Ångesten är ett helvete
Citera
2014-08-13, 10:10
Medlem
Drack "lite" för mycket igår en hel whiskey och jäger svepte jag i mig på nåt sätt. Minns att jag stod och hällde upp när typ halva whiskeyn var kvar, vart resten försvann det vet i fan. Skyller på katten.
Men men är det lugnt att ta 1mg xanor nu eller, gjorde det nyss nämligen
Citera
2014-08-13, 11:00
Bannlyst
Citat:
Drack "lite" för mycket igår en hel whiskey och jäger svepte jag i mig på nåt sätt. Minns att jag stod och hällde upp när typ halva whiskeyn var kvar, vart resten försvann det vet i fan. Skyller på katten.
Men men är det lugnt att ta 1mg xanor nu eller, gjorde det nyss nämligen

Självklart!
Citera
2014-08-14, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Sup och ta xanoren när du vaknar imorgon. Så onödigt o knapra bens utan grovångest.
Jag borde ha lyssnat på dig.
Citera
2014-08-14, 06:35
Medlem
Tjena folk.

Jag har letat vettigt svar men hittar inget exakt som relaterar.

Har käkat "ksalol" 1 mg till och från sammanlagt under ca 2,5 veckor och sammanlagt ca 40-mg totalt, isnitt kanske 1-2 om dagen men iblamd mer och obland inget (mindre nu på slutet). Ska lämna urinprov (screening analys) om ca 11 dagar.
kan nog dra ut längre på det. Hur ser mina chanser ut, jag har hört att labben har sänkt "cutoff" stämmer det?
finns det stickor att köpa som har lika lågt cutoff som labben?
Vad är maxtid man kan vara positiv efter långvarigt bruk? jag har hört max 10 dagar (ned undantag för leverskador o.dyl).

vore intressant med lite "Färska" svar, inte från 2006 och liknande. Dessa saker förändras ju med tiden.
Väldigt tacksam för "icke spekulativa" svar typ "benzo sitter ju i ca 4 veckor". Jag vet att halveringstid är 6-12h. Men jag vet inte om labben har ny lägre cutoff eller hur det funkar när det blir mer en ett enstaka tillfälle.

tacksam för alla upplysande svar och tips
Citera
2014-08-14, 13:34
Medlem
tifo729s avatar
Har fått tag på 40 st Alprazolam Krka 1mg depot. Är dessa från svenskt apotek? Har också tramadol 50mg, nu undrar jag om det är lugnt att blanda dessa preparat i rimliga mängder? Med rimliga mängder menar jag typ 300-400mg tramadol och typ 4-6mg alprazolam, tilläggas kan att jag inte smäller i mig allt på en gång. När det gäller tramadol har jag hyfsat stor tolerans. Tacksam för svar.
Citera
2014-08-14, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tifo729
Har fått tag på 40 st Alprazolam Krka 1mg depot. Är dessa från svenskt apotek? Har också tramadol 50mg, nu undrar jag om det är lugnt att blanda dessa preparat i rimliga mängder? Med rimliga mängder menar jag typ 300-400mg tramadol och typ 4-6mg alprazolam, tilläggas kan att jag inte smäller i mig allt på en gång. När det gäller tramadol har jag hyfsat stor tolerans. Tacksam för svar.

4-6 mg är rätt så mkt xanor om du inte har tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in