2021-08-29, 23:00
Medlem
Någon som har bild på Aristo 2 mg, både på blister och tabletten, då jag snart ska handla och inte vill handla fel? Just nu har jag svenska UpJohn90 Kroatiska Pfizer lyrica och såklart klassikern ksalol och rivo. Även osäker på den svenska UpJohn90 för den sakna den översta flarpen om ngn förstår.. tackar// KB
Senast redigerad av Satanas1312 2021-08-29 kl. 23:05. Anledning: Skrev fel
Citera
2021-09-02, 22:00
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312
Någon som har bild på Aristo 2 mg, både på blister och tabletten, då jag snart ska handla och inte vill handla fel? Just nu har jag svenska UpJohn90 Kroatiska Pfizer lyrica och såklart klassikern ksalol och rivo. Även osäker på den svenska UpJohn90 för den sakna den översta flarpen om ngn förstår.. tackar// KB
Nej men du får gärna skicka mig en bild när du skaffat dom. Sen kan du få en bild av mig. Eller om du har lust att köpa mig en fungerande kamera så kan jag fixxat som tack. Om du sitter och undrar över "köpa fel" så borde du fundera mer på att ta tag i ditt liv och inte vilka enstaka hundra spänn du bränner. Lycka till.

Dessa Aristo 2mg i blister är jävligt starka IMM (dela i 4 är att rek för dom flesta). och har så långt jag kan säga väldigt typisk alpra effekt. Personligen tycker jag alpa är toppen i jättesmå doser max 0.5, annars tenderar det för mig övergå i huvudvärk, aggresivitet, och så vidare. Speciellt när jag stött på lata kommunister eller arbetskygga ungdommar i mitt liv.
Citera
2021-09-04, 21:08
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312

Det står Aristo 2mg Alprazolam på baksidan, är 10 tabletter i varje med ett kryss på ena sidan och de är vita. Det är all info du behöver.

Kolla så allt detta stämmer så blir du ej blåst.
Citera
2021-09-05, 00:12
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Aristo 2 mg är sköna som fan
Citera
2021-09-05, 00:13
Medlem
Numes avatar
Inte så säker dessa aristo 2mg är så mycket mer trogna till angiven styrka än ksalol. Verkar väldigt ojämna, jag har smällt i mig totalt '6mg' under kvällen och känner mig helt klar. Blir betydligt mer väck av 2-3mg hemofarm lorazepam.

Den uppenbara lugnande effekten är väl dock starkare än för lorazepam per nominell angiven styrka och eqv tabell, men alltid blivit betydligt mer "trött" av bara 0.5mg svenska eller galenika alpra än jag är nu. Är inte pigg eller agiterad heller vilket brukar bli fallet med högre doser benso, känner mig bara klar i knoppen (vilket inte är en kvalité jag tillskriver alprazolam öht annat än "vad man tror") och lugn. Ungefär som när jag käkat 10mg oxazepam för åksjuka när jag hade 0 tolerans.

Men tolerans mot benso tror jag snabbt snabbt går upp, och exakta effekter är som sagt inte trogna följesåtar över tid oavsett svenska piller eller inte. Upplevde något liknande med svenska xanor, första enstaka gångerna 0.5mg blev jag väck som fan, sen 1 vecka senare kunde jag ta mångt mer och inte känna samma.

FYI har jag nog förbrukar 20st lorazepam 2.5mg på 6 månader, knappt något annat.

Som jag upplever det nu är det kanske 0.25 mg per 2mg tablett aristo. Och ksalol jag testade för ett bra tag sedan kanske 0.5 per 1mg (dom har jag testat betydligt mer av förra året). Smakar beskt som alpra skall göra men mycket mycket mildare än både ksalol och svenska pfizer (och jag tar i åtanke hur pass stora dessa aristo är i jämförelsen). (ha i åtanke alpra är en jävligt unik benso, potent som fan i många avseenden! så små mängder kan få en att tro att man käkat massor. mao lättare att underdosera för säljare IMM)

Men den egentligen poängen med det jag skriver (i komb med mitt tidigare) är att subjektiva effekter inte är så bra indikationer på "öjj det är bra kvall brusch" - oavsett vad det är för tillverkare. dessutom tror jag benso är unikt på detta sätt
Senast redigerad av Nume 2021-09-05 kl. 01:00.
Citera
2021-09-05, 00:22
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
De smakar så mycket Alprazolam som en U94 stav. Har du ens provat de? De ger effekt precis som Alprazolam ska plus kommer från Spanskt apotek så om du tror det är några fejk tabletter har du ganska fel.
Och valium 10 roche kommer 'ifrån en offiella fabrik i Pakistan gjort av ett av det mest reklamerade tillverkana (roche) någonsin'. Trots det var många av dom kartorna (blå valium) helt skit för många år sedan när jag testade dom. Det är ju Roche brusch! direkt ifrån fabrik! (och fabriker kan inte fiffla med doseringar när dom skall göra illegala batcher för extra cash!)

MAO har du ingen aning vart dom kommer ifrån. Däremot är det ju mindre troligt att folk fake-ar (eller underdoserar på fabrik) just Aristo eller Svenskapfizer, då Roche valium är mer internationellt erkännt. Om än pakistan/karachi inte är det så slår nog "Roche" och "valium" högre i "jävlar det låter bra! än "made in sweden" eller "made in spain"). Så visst, mindre märken/länder är kanske mindre fake-ade.
Senast redigerad av Nume 2021-09-05 kl. 00:29.
Citera
2021-09-05, 12:59
Medlem
Tog en halv 2mg spanska aristo,alltså 1 mg o jag vart tvär väck. Gränsfall till flöddrig, nja kanske inte så pass men lite halv förståndshandikappad vart jag. Har dock inte tagit benzo på flera flera månader.
Citera
2021-09-05, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Tog en halv 2mg spanska aristo,alltså 1 mg o jag vart tvär väck. Gränsfall till flöddrig, nja kanske inte så pass men lite halv förståndshandikappad vart jag. Har dock inte tagit benzo på flera flera månader.

Ja dom är grymma. Vet inte vad snubben som sa att varje tablett innehåller 0.25mg pratar om.
Citera
2021-09-05, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Inte så säker dessa aristo 2mg är så mycket mer trogna till angiven styrka än ksalol. Verkar väldigt ojämna, jag har smällt i mig totalt '6mg' under kvällen och känner mig helt klar. Blir betydligt mer väck av 2-3mg hemofarm lorazepam.

Den uppenbara lugnande effekten är väl dock starkare än för lorazepam per nominell angiven styrka och eqv tabell, men alltid blivit betydligt mer "trött" av bara 0.5mg svenska eller galenika alpra än jag är nu. Är inte pigg eller agiterad heller vilket brukar bli fallet med högre doser benso, känner mig bara klar i knoppen (vilket inte är en kvalité jag tillskriver alprazolam öht annat än "vad man tror") och lugn. Ungefär som när jag käkat 10mg oxazepam för åksjuka när jag hade 0 tolerans.

Men tolerans mot benso tror jag snabbt snabbt går upp, och exakta effekter är som sagt inte trogna följesåtar över tid oavsett svenska piller eller inte. Upplevde något liknande med svenska xanor, första enstaka gångerna 0.5mg blev jag väck som fan, sen 1 vecka senare kunde jag ta mångt mer och inte känna samma.

FYI har jag nog förbrukar 20st lorazepam 2.5mg på 6 månader, knappt något annat.

Som jag upplever det nu är det kanske 0.25 mg per 2mg tablett aristo. Och ksalol jag testade för ett bra tag sedan kanske 0.5 per 1mg (dom har jag testat betydligt mer av förra året). Smakar beskt som alpra skall göra men mycket mycket mildare än både ksalol och svenska pfizer (och jag tar i åtanke hur pass stora dessa aristo är i jämförelsen). (ha i åtanke alpra är en jävligt unik benso, potent som fan i många avseenden! så små mängder kan få en att tro att man käkat massor. mao lättare att underdosera för säljare IMM)

Men den egentligen poängen med det jag skriver (i komb med mitt tidigare) är att subjektiva effekter inte är så bra indikationer på "öjj det är bra kvall brusch" - oavsett vad det är för tillverkare. dessutom tror jag benso är unikt på detta sätt

Vet inte vad du har fått tag i för skit aristo. Mina är lätt 2mg per tablett.
Citera
2021-09-05, 17:40
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Samma hände mig och min farsa vi tog en halv Aristo 2mg. Speciellt farsan som inte hade tagit bens på 1 vecka (normalt käkar han varje dag lora/dia/etc). Kunde då lätt tro det var precis 1mg per halv. Dagarna därefter var dock inte alls lika spännande trots jag inte käkade dom varje dag.

Men det har alltid varit så för mig med alprazolam: man känner av det som bara den. åtminstone till en början (eller i efterhand när man varit dom som gatan). Låter sen vara det osagt om dom är ojämna. (Mina senaste inlägg kan tolkas som ett jävla alprazolam-rus, normalt är jag inte så argumentativ
Citera
2021-09-05, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Ja dom är grymma. Vet inte vad snubben som sa att varje tablett innehåller 0.25mg pratar om.
Dom ligger helt klart på runt 2 mg, kan t.o.m. mer. Tycker 1 mg av dessa motsvarar typ 1.5 blå
Citera
2021-09-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco

Aristo 2mg är dom fetaste just nu helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in