Citat:
Ursprungligen postat av
Den.smarta
Naivt och inte vidare klyftigt tänkt om du tror att dessa män skulle titta åt hennes håll för att hålla henne under uppsikt i ett gott syfte. Det var mitt ute på landet och de var de enda som var där.
Informationen som LH:s kollega gav till polisen (om den nu stämmer) tycker jag är högst relevant och handlar nog inte om någon hysterisk småbrud som du uttrycker dig utan om en tjej som vill hjälpa till att lösa fallet där hennes kollega blivit mördad.
Ägaren till kafeét var ju så otroligt noga med att ingen av tjejerna skulle stänga och lämna kafeét själva trots att det är mitt ute i ingenstans, så förmodligen var det allmänt känt att dessa män var sliskiga.
Nej, jag tror inte att de kollade på dem i övervakande syfte, dock vore det inte konstigt om de tittade på tjejerna för ett ögonblick, helt naturligt för människor att ha koll på rörelser i sin omedelbara närhet, att du inte förstår det rimmar illa med ditt nickname, den. smarta, pffft!
För att åskådliggöra vad jag syftar på vad gäller hysteriska småbrudar som övertolkar och fantiserar, exemplet med de två tjejerna som upprörda anmäler ett fynd till polisen som visar sig vara benrester ifrån ett djur.