Citat:
Ursprungligen postat av
RobertoSaviano
För övrigt: Bröderna togs in. Fyndet som är hemligt än så länge hittades. De anhölls. Kroppen hittades.
Alltså måste fyndet ha visat på att det var ett mord som begåtts annars skulle de inte kunna anhållas för mord.
Det var "kläder"(sko enligt någon i tråden, men vem vet..) som var det fyndet som ledde till de enligt Aftonbladet.
Just före de hittade det så såg MP MGM nära det området eller konfronterades av MGM efter att de hittade det. Sett båda påståenden så vet inte riktigt vad som är sant. Kanske båda.
Citat:
Ursprungligen postat av
MorT2
Skrevs tidigare idag i tråden. Att kroppen var i dåligt skick.
Personen hade fått veta det av en vän som är polis och arbetar med fallet.
Personen fick inte och ville inte veta mer.
Om personen är ett troll vet jag inte.
Men har hon legat några dagar stämmer det nog dessvärre.
Det var en person som var vän med en vän som var vän med en polis eller något sånt. Alltså förmodligen bara rykten som går runt på internet.
Detta inlägg är mer intressant om du vill spekulera i såna väger
Citat:
Ursprungligen postat av
remixutoheaven
Jag har också tänkt på det, detta är något utöver det vanliga. Usch, ryser bara när jag tänker på det.
Inte för att jag vill outa mig men jag är bekant med en av poliserna som var med på presskonferensen. Såg direkt på denne person att det var något som inte stod rätt till. Hen var liksom nedbruten och det är väldigt sällan jag har sett den person i det tillståndet.
Fan, jag mår dåligt bara att tänka på hela det här fallet.
Vila i frid Lisa och styrkekramar till familjen<3