Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-15, 02:51
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Men snälla du. De är skäligen misstänkta för att MP såg något. Om det funnits någon teknisk bevisning som binder dem till mordet så skulle de vara "på sannolika skäl" misstänkta. Jag tror de kommer släppas i brist på bevis idag, måndag.

Dessutom var polackerna och alla andra som hängdes ut tidigare i tråden inte ens misstänkta eller gripna.
2015-06-15, 02:52
Medlem
MoveToTheBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Utspridda bevis som leder till de misstänktas bostad och ett föremål som kan härledas till dem. I mina öron ringer iaf varningsklockor att någon velat misstänkliggöra dem. Iaf med den knapphändiga info vi vet om..

Fast då skulle dom väl ändå inte ha betett sig på ett misstänksamt sett som MP har påtalat för polisen, sedan grips dom och kort senare åker hundpatruller upp till Mantorps gård och hittar Lisas kropp.
Medlem
http://www.broadleak.com/2015/06/15/...ected-murders/ checka in detta???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maqon
jag har fått uppgifter om att bröderna som är häktade är r*migijus p*tapovas
och edga*as p*tapovas
*e
*o
*r
*o

kollar man deras fb så har de väldigt mycket bondbilder och de ser inte helt friska ut ...

Kan uppgifterna komma från denna tråd? Bläddra bakåt några sidor.
Medlem
Enligt satelitbilden någon postat är det inte direkt ett folktätt område.

Hur i hela helvete är det möjligt att polisen inte direkt tog sina arslen till husen i närheten medan alla tusentals missing people letade till fots?

Och om så många var involverade borde väll deras it avdelning sett att det bodde en äldre herre på gården längre bort som även ägde ladan mittöver. Utöver det hade han eller hans son väl mörkt förflutet? Räcker inte det för att leta igenom fastigheterna på en gång

Ibland undrar jag om det sitter 10 åringar i polisens kommandon. Om en 17 årig flicka försvinner får man väl göra allt i sin makt inte anta att hon kommer tillbaka själv om några dagar?
2015-06-15, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajlenZ
http://www.broadleak.com/2015/06/15/...ected-murders/ checka in detta???

Och den som skrev den artikeln fick antagligen uppgifterna här.
(FB) 17-åriga Lisa försvann 2015-06-07 i Lidköpingstrakten. (Sammanfattning i trådstart)
Medlem
sabress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmhah
Vad är dom just nu? Misstänkta eller inte misstänkta? Expressen serverar oss på ett silverfat och du tror att alla på flashback inte kommer försöka leta upp de misstänkta? Förstår inte poängen i att hänga på flashback och tro att användare här inte vill komma med nya uppgifter kring mordet på Lisa Holm.

Just nu hänger ni ut dem som mördare och våldtäktsmän med namn och bilder vilket inte är okej. Vi vet inte ens om de blir häktade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maqon
jag har fått uppgifter om att bröderna som är häktade är r*migijus p*tapovas
och edga*as p*tapovas
*e
*o
*r
*o

kollar man deras fb så har de väldigt mycket bondbilder och de ser inte helt friska ut ...
Det är inte de. Det är flashback "detektivernas" tabbe #1 tror jag.
Medlem
Jag kan inte föreställa mig att någon GM skulle vara så korkad att hen gick ut och strödde bevismaterial runt om sig i efterhand, mellan platsen för försvinnandet och sitt eget hem. Inte ens i panik.
2015-06-15, 02:54
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
Han kanske hängs ut på litauiska flashback
Ja eller här
Det verkar som de är 3 killar på många svenska bilder. Undrar om han jobbar i Blomberg också eller bara varit på besök?
Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker han som är gift med den feta ser riktigt snäll ut. Är det den äldre av dom?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Det var lite det jag menade med mitt första inlägg också men varit vaken i typ 24 timmar kan knappt se haha men asså den där sonen kan LÄTT ha mutat bröderna för att ta hand om kroppen + placera ut ägodelar...
Precis! Onekligen lite väl mkt hans och Greta spår av kaksmulor som leder direkt till häxan om du fattar vad jag menar. Det finns ju en viss typ av människor som köper sig fria från allt. Hade jag tex bott i Rwanda haft barn och jag och min man är här och ngn erbjuder mig 4-5 miljoner för ngt ,,,och jag vet att det kan ge mitt barn en bättre framtid utan fattigdom svält skulder ett även om den är utan mig så,,, ja ja... Tiden får utvisa vad som sägs,, ibland är ju den enkla sanningen just sanningen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse38
Kan uppgifterna komma från denna tråd? Bläddra bakåt några sidor.

Nej från en inom mps.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in