Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Finns många rojalister som accepterar Sofia eftersom de till varje pris vill behålla sin älskade monarki. De är dock knappast att räkna som äkta rojalister utan kvasi-rojalister på samma sätt som monarkin numer är en kvasi-monarki.
Dessutom, vad en rojalist anser är mig totalt likgiltigt som icke-rojalist.
Men om du nu som jag är icke-rojalist, varför är det så viktigt vilka/hur många hon har särat på benen för?
Annars håller jag absolut med dig. Klart du har rätt! Även om jag inte vill kalla dem kvasirojalister utan mera hard core. Det är märkligt hur dessa blir oerhört hala när det kommer till kritik och skvaller av de kungliga.
Som argument för att okeja HKH Prinsessan Utviket framlade han legenden om Lady Godiva, (där jag blev rättad att hon inte var kunglig utan bara adlig), som red naken genom stan. Samt att en paparazzi tagen en bild av en topless Kate. Nu kan det tyckas vara lite långsökt, men jag förstår att det kommer att krävas något mycket värre/bättre än några undangömda snuskbilder.
Hylla, eller vänj er. Eller så som (jag tror) de flesta av oss. låt er roas av spektaklet medan det varar.