2015-06-14, 16:05
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont_blame_me
Hej,

Måste fråga Er om någon har koll på detta. Det ska ha spelats en översättning av Rihanna - Umbrella på svenska, är det någon som har en länk till denna? Den ska ha spelats någon gång runt vigseln. Om den nu släppts, eller bara så jag kan få höra den igen?

Svar uppskattas

http://www.svtplay.se/video/2980007/prinsbrollopet
Spola fram till vigseln.

För övrigt så håller jag med övriga:
Sofia är en äcklig och vidrig person som inte förtjänar titeln!
Citera
2015-06-14, 16:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
[b]för detta är en skam och tragedi i svensk historia!

Sofia som rätt igenom är och varit ett riktigt äkta WT som särat på benen för alla som var kända under sin tonårstid. Sofia har deltagit i Sveriges största knullsåpa och nu drar hon in så mycket äckliga vidriga människor i kungafamiljens krets att man på riktigt mår illa!
Jag orkar inte ens namnge dessa as då de är den typen av kändisar som man föraktar!

Med tanke på gästlistan så finns det onekligen en hel del att ifrågasätta gällande deras bekanskapskrets.
Calle Schulman (som bland annat producerat bottentrash dokusåpan Kungarna av Tylösand), Rafael Edholm, Meral Tasbas (dokusåpan Baren) samt Sofias frisör Marre (Paradise-deltagare samtidigt som Sofia).
http://cafe.se/4-ovantade-gaster-pa-prinsens-brollop-som-kan-gora-festen-till-ett-sjoslag/
Senast redigerad av Lostworld 2015-06-14 kl. 16:19.
Citera
2015-06-14, 16:20
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Med tanke på gästlistan så finns det onekligen en hel del att ifrågasätta gällande deras bekanskapskrets.
Calle Schulman (som bland annat producerat bottentrash dokusåpan Kungarna av Tylösand), Rafael Edholm, Baren-Meral Tasbas samt Sofias frisör Marre (Paradise-deltagare samtidigt som Sofia).
http://cafe.se/4-ovantade-gaster-pa-prinsens-brollop-som-kan-gora-festen-till-ett-sjoslag/

Ja det är bottenskrap av kändisar som nu blivit bjudna.
Sedan finns det ett antal andra pack:

Niklas Rahm - Stureplans profil som knullat Sofia och halva Stureplans brudar! ( säker källa).
Frisör Bobby - Tragisk B kändis.
Danny Saucedo & Molly

Finns fler att räkna upp.
Men hon förstör den lilla respekten som finns för kungahuset!
Man måste lasta Sofia för detta patrask!

Att inte svenska folket ser vilket skräp till människa detta är
Citera
2015-06-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Okej, jag anser det inte vara någon omöjlighet att modernisera monarkin, så där skiljer våra åsikter sig åt. Det du beskriver är samma princip som SD vill använda sig av i invandrarpolitiken. Jag anser att det inte fungerar att sortera folk på det viset.
Följde du hela vigselakten och vad tyckte du i så fall om den?
Citera
2015-06-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Följde du hela vigselakten och vad tyckte du i så fall om den?
Följde den inte live, men jag har sett på play och på reprisen idag. Tycker de var en jättefin vigselakt och har inga synpunkter på den. Varför skulle jag ha det? Det var ju inte mitt bröllop. Något särskilt som åsyftas?
Citera
2015-06-14, 17:12
Medlem
Jackie Moons avatar
Citat:
Niklas Rahm - Stureplans profil som knullat Sofia och halva Stureplans brudar! ( säker källa).

Han var väl redan i farten då Madeleine var ute festade på Kharma bla.
Citera
2015-06-14, 17:13
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja det är bottenskrap av kändisar som nu blivit bjudna.
Sedan finns det ett antal andra pack:

Frisör Bobby - Tragisk B kändis.
Danny Saucedo & Molly

Finns fler att räkna upp.
Men hon förstör den lilla respekten som finns för kungahuset!
Man måste lasta Sofia för detta patrask!

Att inte svenska folket ser vilket skräp till människa detta är

Tillhör Niklas Rahm och Bobby fortfarande umgänget?
I vilket fall som helst så säger det rätt mycket om en person när Calle Schulman och Baren-Meral står på gästlistan...
Citera
2015-06-14, 17:16
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tillhör Niklas Rahm och Bobby fortfarande umgänget?
I vilket fall som helst så säger det rätt mycket om en person när Calle Schulman och Baren-Meral står på gästlistan...

Japp det packet tillhör fortfarande SOFIAS krets inte Philips.
Hon släpper in både det ena packet efter den andra kolla själva:

Gästlistan:
http://hant.se/kungligheter-och-dokusapastjarnor-har-ar-gastlistan-till-carl-philips-och-sofias-brollop/

Hon är en skicklig skådespelerska som fejkar sina tårar.
Fy fan för Sofia och alla idioter som inte ser igenom hennes falskhet!
Citera
2015-06-14, 17:42
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Japp det packet tillhör fortfarande SOFIAS krets inte Philips.
Hon släpper in både det ena packet efter den andra kolla själva:

Gästlistan:
http://hant.se/kungligheter-och-dokusapastjarnor-har-ar-gastlistan-till-carl-philips-och-sofias-brollop/

Hon är en skicklig skådespelerska som fejkar sina tårar.
Fy fan för Sofia och alla idioter som inte ser igenom hennes falskhet!

Ok, nu såg jag Niclas på gästlistan.
Men Bobby verkar inte stå med, dock verkar de ju fortfarande umgås:
Sofia var som bekant en flitig vimlare på Stureplan innan hon träffade Carl Philip och har idag kvar en del vänner från den tiden. Men gästlistan är begränsad och Svensk Damtidning tror därför inte att vännen Andreas Bardell som Sofia känner sedan ”Paradise Hotel”, kändisfrisören Bobby Oduncu eller glamourmodellen Elita Löfblad får någon inbjudan i brevlådan.
http://stoppapressarna.se/kungligt/har-ar-vannerna-som-inte-far-en-inbjudan-till-carl-philips-och-sofias-brollop

Även om de ursprungligen är Sofias vänner så blir de ju nu även en del av parets gemensamma krets. Carl-Philip kan ju mycket väl vara med när de träffas vid olika tillfällen.
Citera
2015-06-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tror verkligen inte att jag är ensam om att hon är bra för Sverige. För HKH Prinsessan Sofia Utviket för ett slampigare Sverige. Jag vet att du inte tycker det är bra, men andra tycker annorlunda.

Sofia kanske kan övertala Madde till ett utvik sen om nåt år i sexiga underkläder
Det vore drömmen
Citera
2015-06-14, 19:34
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jaså det var därför (kungens systrar), jag har undrat varför de skulle genomföra en sådan lagändring, som då den gjordes innebar att ett enda par och deras barn förvaltade hela den svenska monarkins framtid. Det gjordes alltså inget tillägg om vad som skulle ske, om C G och hans barn alla avled utan issue? Man skulle inte kunna damma av Prinsessan Birgitta då?

Jo det fanns ett tillägg i form av en övergångsregel. Dock var det prins Bertil som isf skulle dammas av (rent praktiskt förmodar jag att han skulle ha äktat ett lämpligt avelssto och avlat en tronföljare med henne. Var skådespelerskan och fotomodellen mrs Craig då blivit av kan man fundera över, likaså vad hennes egentliga funktion var under alla år som p Bertils "hemliga" sällskap)
Citera
2015-06-14, 19:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Sofia kanske kan övertala Madde till ett utvik sen om nåt år i sexiga underkläder
Det vore drömmen

Kanske något i den här stilen vore något?

http://resources3.news.com.au/images/2007/11/30/va1237507802604/Demi-Moore.-Picture-Vanity-Fair-5776613.jpg

Fast då får hon skynda sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in