[quote=zappaholic|53683001]Om nu litauerna bott en längre tid och jobbat för godsägaren och dessutom skött sig förstår jag mig inte på teorin om att de plötsligt får för sig att råna ett café i närheten där de bor. Det låter långsökt.
Tror som så många andra att någon av männen blivit avvisad och från det har någonting gått snett. Sätter min högra näsborre på att alkohol är med i bilden, på så vis att männen varit berusade.
Men vad fan vet jag
Sen måste jag säga att efter att ha följt tråden från dess början har jag aldrig läst så många urbota dumma inlägg samlade på ett och samma ställe.[/QUOTE
Oftast brukar sådana här trådar följas av källhänvisningar men det verkar vara mer en plats " att prata av sig":-) Fast trots allt så kommer de färska nyheterna direkt hit..på någon minut..
Fast polisen har inte sagt mycket. De har varit väldigt förtegna. Fast de har gått framåt hela tiden och suttit med många ess på handen till slut..De har lyckats lösa gåtan. Helt säker. Sedan får vi se om det breder ut sig till att det är ett större nätverk bakom..