Citat:
Ursprungligen postat av
Stjerna7
Tänker främst på formuleringen och sättet många inlägg trycker ner på hela kungafamiljen. Inte bara Sofia. Skummade igenom tråden medan jag tittade på bröllopet och fick den känslan i många inlägg. "Skabbig tatuering", meningslös och direkt omogen kommentar. Sånt jag syftar på.
Jag bryr mig oerhört lite om kungafamiljen och än mindre om bröllopet. Så kritiska ögon har jag knappast men tyckte musiken var oväntat avslappnad och skön.
Katastrof hade väl mer varit om taket rasade in eller prästen utförde en massaker.
Folk älskar att trycka ner överklassen, för "att ge igen". För folket tror att överklassen har bättre liv.
Jag tycker också att kungafamiljen nu blivit verkligt WT,
men vad gör det. Snacka om att Sofia var riktigt avslappnad och ärligt glad,
gentemot stela pinnen Madeleine när hon gifte sig.
Sofia trivs skitbra i kungafamiljen helt enkelt. Hon är helt enkelt mer hemma där än i Paradise Hotel.
Och Phille är riktigt stolt över att hon är så snygg naken och blir bra på bild, likt varenda karl i detta land skulle vara.
Jag tycker Sofia gör ett storjobb genom att vara sig själv.
Men man kan ju släppa lite på fjäsket och konventionerna för kungafamiljen nu. De är inte alls så högtidliga längre, utan nere i WT-såpa-träsket själva i och med detta giftermål.