Citat:
Ursprungligen postat av
Stjerna7
Tänker främst på formuleringen och sättet många inlägg trycker ner på hela kungafamiljen. Inte bara Sofia. Skummade igenom tråden medan jag tittade på bröllopet och fick den känslan i många inlägg. "Skabbig tatuering", meningslös och direkt omogen kommentar. Sånt jag syftar på.
Jag bryr mig oerhört lite om kungafamiljen och än mindre om bröllopet. Så kritiska ögon har jag knappast men tyckte musiken var oväntat avslappnad och skön.
Katastrof hade väl mer varit om taket rasade in eller prästen utförde en massaker.
Man får väl överdriva lite för att väcka reaktion... Funkade ju med dig
Jag är som sagt inte ens rojalist men tycker att saker och ting kan inte förlora sin roll hur som helst innan det blir absurt. Ska vi ha en monarki så ska det vara en monarki, ingen kvasi-monarki där vem som helst kan bli prins/prinsessa. Hela konceptet förlorar ju sitt värde.
De får gärna gifta sig men CP skulle då fått göra avkall på sin titel. Inte både ha kakan och äta upp den.
Jag vidhåller att tatueringen är skabbig. En riktig tramp stamp som borde lasrats bort för länge sen. Jag gillar inte tatueringar generellt och framförallt hör de absolut inte hemma på en kunglig brud.