2015-06-13, 17:37
Medlem
Lostworlds avatar
Kändes mer som "Så ska det låta" än ett prinsbröllop.
Förutom den inledande pampiga låten så var det inget annat än katastrof.
Därtill tatueringen... Varför inte sätta ett par vita tubsockor på Carl-Philip också så är hela WT-kittet komplett.
Citera
2015-06-13, 17:37
Medlem
carlpetersen73s avatar
Fy fan vad många bittra haters det är i den här tråden. Ta tag i era egna liv istället.

Grattis Sofia, du blir en strålande prinsessa.
Citera
2015-06-13, 17:38
Medlem
William Hainess avatar
Grattis Sofia!

Du är ett jättebra argument varför vi behöver avskaffa monarkin.
Citera
2015-06-13, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vad de strålar. Vilket vackert bröllop Vad vacker Sofia är och vilken värdig prinsessa hon är

Ja, ni kan skoja ni, men jag tycker det var väldigt vacker musik när den väldigt vackra bruden skred in i kyrkan, tårarna började rinna på mig och kronprinsessan Victoria, hehehe.
Citera
2015-06-13, 17:47
Medlem
Merwinnas avatar
Nåja, man kan i alla fall hoppas att dom inte kan få barn. Med den livsstil som S har haft, har hon säkerligen fått en och annan infektion på strategiska ställen genom åren...
Citera
2015-06-13, 17:47
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Fy fan vad många bittra haters det är i den här tråden. Ta tag i era egna liv istället.

Simpelt resonemang från en simpel person.
Ja, visst är man är "bitter" och "avundsjuk" bara för att man inte vill ha en utvikningstjej och Paradise Hotel-deltagare till prinsessa och kunglig höghet.
För att man vill att monarkin - om vi nu tvunget ska ha den - ska bibehålla sitt ursprungliga värde eftersom den annars har förlorat sin roll fullständigt.
Återigen, en zebra blir inte en häst bara för att ränderna målas över.
Citera
2015-06-13, 17:49
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, ni kan skoja ni, men jag tycker det var väldigt vacker musik när den väldigt vackra bruden skred in i kyrkan, tårarna började rinna på mig och kronprinsessan Victoria, hehehe.

Den inledande musiken var väldigt vacker, det håller jag med om.
I övrigt var det en katastrof.
Citera
2015-06-13, 17:50
Medlem
tumbleeweeds avatar
Fan va pimpin knugen och prinsen ser ut i sina skepparmössor
Speciellt effektfullt som man vet knugens smak för lösa kvinns
Citera
2015-06-13, 17:51
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Kändes mer som "Så ska det låta" än ett prinsbröllop.
Förutom den inledande pampiga låten så var det inget annat än katastrof.
Därtill tatueringen... Varför inte sätta ett par vita tubsockor på Carl-Philip också så är hela WT-kittet komplett.

Riktigt WT-bröllop egentligen, men nu har Sofia fått sin prins.
Grattis till henne som gått över stockar och sten, kört över porrstjärnor, Stureplanskändisar, Sugardaddies och kanske till och med gänget runt hennes svärfar. Allt för att få en prins.

Nu blir det hej och hå ikväll, folk jublar, TV-reportrar och Fyllevall på Expressen kommer att få småorgasmer hela kvällen.

Chris O'Neill funderar på att schappa och frågar svärfar om han ska med på krogen och sen köra över några horor. Kungen vågar inte även om han blir fuller som vanligt. Han är ju kung ju!

Nog om det och sen kommer vardagen; Prinsessan Sofia är nu prinsessa och eftersom hon lyckats så här långt så skulle det inte förvåna mig nånting om vad hon kan hitta på. Den som lever får se...

Blev sugen ärtsoppa.
Senast redigerad av P55 2015-06-13 kl. 18:13.
Citera
2015-06-13, 18:14
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:

Word. Tråd med bittrare människor så ska vi in i missbruktrådarna i forumet för. Folk känner väl sig bättre av att trycka ner antar jag.

Gillar ändå inlägg i tråden med "säkra källor på att jag hört påstående x"

Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Den inledande musiken var väldigt vacker, det håller jag med om.
I övrigt var det en katastrof.

Varför katastrof?
Citera
2015-06-13, 18:15
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Tja va kan man säga. Att gå från dokussåpan Paradise hotel till dokussåpan kungahuset kan väl jämföras som att gå direkt från div 6 till superettan.
Citera
2015-06-13, 18:24
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Word. Tråd med bittrare människor så ska vi in i missbruktrådarna i forumet för. Folk känner väl sig bättre av att trycka ner antar jag.

Gillar ändå inlägg i tråden med "säkra källor på att jag hört påstående x"

Varför är man "bitter" bara för att man inte hyllar att en utvikningstjej och Paradise Hotel-deltagare upphöjs till prinsessa och kunglig höghet? Snarare så är det väl absurt att helt blunda för vad monarkin egentligen innebär och acceptera att vem som helst kan få inträde i kungahuset.
Jag är inte ens rojalist men ska man ha monarki så måste den fylla sin funktion, allt annat är löjeväckande.

Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Varför katastrof?
Förutom det jag redan nämnt ovan så var musiken fruktansvärd (med undantag av inledningen) och helt opassande ett kungligt bröllop. Därtill skabbig tatuering på bruden som hon inte ens hade vett nog att dölja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in