Jag räknade med en kurs runt 70-90kr för iår men sen kom PM om order 235mln samt ny prognos över 1,5miljarder, google med androidstöd, HTC, ZTE etc etc. Man kan alltså även som nästan fullt insatt inte kunna förutse allt.
Jag tror på bolaget och gör man det försöker man inte vänta in bottnar, men jag är även väldigt insatt i kursrörelserna och just nu står CBK på tapeten så såna här tillfällen kan man trada med stor säkerhet för att inte missa race.
Men det är som sagt 2 helt olika investeringsstrategier, är man endast ute efter att trada kör man som SparkMan, Glomgoldlover, Flashchrash, Eliptic, Jockebock m fl med baissande och sen är man tyst när man ligger inne. Men då ska man bara koncentrera sig på TA.
Men SparkMan är jag ändå helt överens med att man ALDRIG ska handla aktier efter andras tips MEN man ska kolla upp andras kalkyler och sen själv göra valet.
Angående gårdagens fina dag fick vi träff vilket är sjukt bra bör kursens styrka, inte en enda gång iår har Fing B handlats under mellersta BB. Det här kan ge skjuts mot övre kring +145kr och där ligger även FA som stöd.
Se bild jag posta här igår:
http://www.ladda-upp.se/bilder/rsfddmcnprlcmt/
Btw, jag fick köpa runt 108-109kr imorse så tappade 2kr pga min miss igår.
Nu ska CBK komma in i slutet och köra ett race sätter jag ett par kronor på