Citat:
Ursprungligen postat av
OnlyHate
Jag tror folk här blir väldigt förblindade av alla teorier och spekulationer.
Det är inte troligt att det är kollegorna överhuvudtaget av flera olika anledningar.
Att frakta en död kropp och sedan göra sig av med en död människa är inte något alla människor är kapabla till och knappast två unga flickor! Och som någon skrev att sedan sitta i intervjuer och svara på frågor och efter en sådan händelse klara av att ljuga för media & polis.
Det krävs ett mycket speciellt psyke för att hantera en död kropp och framförallt om personen själv ligger bakom anledningen till att personen är död! men att gömma kroppen, göra sig av med bevis material och utan att bryta ihop är knappast troligt för två unga flickor!
Återigen att döda/mörda en person och sedan dumpa och hantera en död människa är inget som alla människor är kapabla till oh det krävs ett speciellt psyke! så vi kan släppa : kollegorna!
Du får gärna släppa dem, personligen så ser jag inget skäl att inte hålla alla dörrar öppna mot bakgrund av vad som är känt för allmänheten. Därmed inte sagt att de har med saken att göra, dock kan de ha det, det är vad saken handlar om. Du resonerar med känsloargument som utgångspunkt tror jag, jag gör inte det.
Alla människor är förmodligen inte kapabla, problemet är att vi inte vet vilka som är det. Vem hade trott att en liten söt hästtjej skulle kunna mörda och stycka en rival.