Citat:
Ursprungligen postat av
Capulca
Hon har en instagram, verkar inte vara mer populärt än någon annans instagram. Visst kan hon haft oturen att få just den där följaren som är hemsk, men hon har alltså inte fler följare än andra tonåringar (nu lär hennes följarantal ha skjutit i höjden dock efter försvinnandet). Kik är ett chatprogram i mobilen som man kan chatta med sina polare med istället för att SMSa. Tror inte heller det finns så mycket att finna där, om hon nu inte har råkat ut för någon knäpp gubbe som låtsas vara någon annan, men tycker det känns ganska osannolikt.
Tror inte det är så osannolikt faktiskt. Osannolikt är i min mening att det skulle vara en random mördare som tog en random person för att den fick ett ryck.
Isåfall hade den mördat vem som helst och skitit i om den var söt eller ej.
Hon är ung, hon är söt och hon syns på sociala medier (Antagande). Hon försvinner spårlöst. Tycker det låter mycket logiskt att någon ville "ha henne". Jag tror på beställnings jobb, och en bil full med invandrare som är stressade låter i mitt tycke som goons som försöker vara smågangsters och gör någon en tjänst.